PCOS (14)
Feteler incepem acum capitolul 14 al odiseei noastre. Primele capitole le gasiti aici:
1 * 2 * 3 * 4 * 5 * 6 * 7 * 8 * 9 * 10 * 11 * 12 * 13
Acesta este un topic in care vorbim despre PCOS (Polycystic Ovary Syndrome = Sindromul ovarelor polichistice sau Sindromul Stein - Leventhal): cum il depistam, care sunt simptomele, cum il tinem sub control, care sunt tratamentele (alopate, naturiste, homeopate), ce ne ajuta, care ar fi povestea mamicilor si gravidutelor cu PCOS, cum conduci o sarcina cu PCOS, care sunt medicii buni pe asa ceva (ginecologi, endocrinologi, homeopati), care sunt ultimele studii referitoare la PCOS etc.
Pentru cele care tocmai au fost diagnosticate cu PCOS ... imi pare tare rau Diagnosticul nu e unul usor de digerat! Acorda-ti timp sa plangi, sa fi suparata, sa te intrebi de ce tu, sa citesti muuuult despre PCOS si sa plangi citind, sa fi furioasa si apoi sa fi gata de lupta.
Socul, durerea, neputinta, lupta, lacrimile sunt toate parte din viata cu PCOS si suntem aici sa incercam sa ne ajutam, sa ne facem viata mai usoara si sa invatam una de la alta; sa reprezentam un punct de sprijin si un umar pe care se poate plange in momentele dificile si sa ne bucuram impreuna de reusitele fiecareia.
Aspirante si luptatoare cu PCOS:
Gudinde - 31 ani
Tratament Metformin si tratament homeopat
Gaby77 - 31 ani
Tratament Metformin
Elly_me - 27 ani
Tratament Utrogestan
Lorelai_Lorelai
Tratament...
Lgireada - 23 ani
Tratament...
Lala_1 - 31 ani
Tratament Metformin
GABRIELUTA - 31 ani
Tratament Metformin
criscert
Tratament Metformin
alecsxa0208 - 30 ani
crisaa07 - 30 ani
Tratament Metformin si Duphaston
denisabia
cami_antonia
CrisaS - 33 ani
Tratament Metformin
elenaraluca - 26 ani
Tratament Metformin
LisaLashes - 28 ani
Tratament Naturist
diannette
Tratament Metformin
mirimir
Tratament Metformin
noname - 28 ani
Tratament cu metformin
zapp - 34 ani
Stimulari cu clomifen
lai - 29 ani
Tratament cu metformin si tratament naturist
celiane - 22 ani