Redoutistele fidele La Redoute France (159)

Redoutistele fidele La Redoute France (159) | Autor: Redoutistele

Link direct la acest mesaj



Asa am inceput:


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158

Apel catre toate redoutistele care vor sa se alature actiunii de protest: va rugam trimiteti pm catre Jasmine cu datele voastre: nume/prenume, adresa de email, nr client LR , cat mai curand posibil.


Suntem un grup de foste cliente ale site-ului www.laredoute.fr care protesteaza pe aceasta cale impotriva masurii abuzive de sistare a livrarilor in Romania odata cu deschiderea francizei lr.ro.

Consideram ca acest lucru este un abuz intrucat:

-preturile afisate de comerciantul roman sunt mult mai mari decat cele ale www.laredoute.fr (clientii romani fiind privati astfel de privilegiile de care se bucura clientii din tarile unde nu s-au deschis francize : reduceri adevarate pe site,coduri de reducere,cadouri de fidelitate)

-gama de produse comercializata este foarte restransa ( pe site-ul romanesc exista aproximativ 5000 de produse fata de cele 30.000 comercializate in Franta)

-odata cu restrictionarea accesului la www.laredoute.fr s-a limitat accesul si la magazinul outlet Aubaine, care nu exista pe varianta romaneasca

-in calitate de clienti vechi primim in continuare coduri de reducere, care nu pot fi folosite pe site-ul romanesc

-timpul de livrare pe .ro este mai mare, magazinul romanesc neavand stocuri

-costul de livrare este mai mare pe .ro decat pe .fr



Intrucat decizia de sistare a livrarilor in Romania contravine politicii de libera circulatie a marfurilor in spatiul European, am intreprins urmatoarele actiuni:

1. initierea unei petitii online, care poate fi accesata la urmatoarea adresa:

http://www.petitiononline.com/laredout/petition.html

2. informarea comisarului European Meglena Kuneva pe cale neoficiala (pe blog) despre aceasta masura:

http://blogs.ec.europa.eu/kuneva/welcome-to-my-blog/#comments

3. informari pe forumurile straine ale parlamentului European asupra situatiei.


http://forums.ec.europa.eu/debateeurope/viewtopic.php?t=4679

Avand in vedere ca incepand din data de 25 Noiembrie Romania a fost exclusa definitiv din lista tarilor de livrare consideram ca acesta e un moment oportun pentru a face demersurile OFICIALE catre ECC (European Consumer Centre), Parlamentul European , precum si catre alte autoritati care ne pot ajuta in acest demers.

DOCUMENTARE despre drepturile cumparatorului european

http://www.romanialibera.ro/a128064/ue-va-avea-o-piata-online-unica.html
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/index_en.htm
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/yourrights_en.htm


In august 2007 cand www.laredoute.fr a sistat abuziv livrarile in Romania am intreprins o serie de actiuni care au determinat comerciantul francez sa reia livrarile in Romania. Tot asa vom proceda si acum, incercand sa exercitam presiuni la orice autoritate in masura sa ne ajute sa beneficiem de drepturi egale cu ale celorlalti consumatori europeni.

GHIDUL INCEPATORULUI... by "redoutistele" (va rugam cititi inainte de a posta intrebari al caror raspuns se regaseste in prezentul ghid)

* Crearea de cont nou – campurile se completeaza fara niciun semn de punctuatie (ex str valea oltului 36)
NU E OBLIGATORIE COMPLETAREA NR DE TELEFON. Oricum nu va suna nimeni.
Daca vreti totusi sa va treceti mobilul, acesta va incepe cu 06, nu 07.

* Plata: cu card Visa, Mastercard ptr plati internationale online (au scris emboasat-in relief); exista carduri emise in euro, dar care nu pot fi folosite pentru plati on-line; in acest sens, se face cerere la banca pentru autorizarea platilor on-line; se poate plati si cu carduri emise in lei, banca platitoare realizand conversia RON/EUR; verificati sa aveti pe spatele cardului un numar, va vor trebui ultimele 3 cifre, daca nu le aveti, nu puteti folosi cardul la plata pe net; din experienta noastra, cu acelasi card nu se poate plati decat pe maxim 2 conturi, iar pe un cont nu se poate plati decat cu maxim 2 carduri. Oricum, pentru a va asigura de valabilitatea cardului dvs. pentru plati online internationale, sunati la banca (la nr. de pe verso-ul cardului)

* La lansarea comenzii trebuie sa fie banii pe card (chiar si pe cel de credit); este foarte important ca pe card sa fie suma exacta, pentru ca daca lipseste un singur cent, nu se accepta comanda; in acest sens, in cazul cardurilor in lei, pentru a calcula valoarea comenzii, folositi cursul valutar al bancii la care aveti cardul

* Cadourile:exista coduri care se introduc inainte de lansarea comenzii pe pagina cosului, in casuta “j'applique mon offre”
NU EXISTA cod care sa ofere transport gratuit. Transportul il platim toate!

* Codurile le puteti afla de pe:
http://www.ma-reduc.com/
http://www.achetergagnant.com/forums/index.php?showforum=15 http://www.clubpromos.fr/forum/redoute-solution-maison/
http://ovpc.forumpro.fr/la-redoute-f5/
La unele dintre aceste site-uri/forumuri trebuie facut cont pt. a vizualiza subiectele/pozele

-deci cand bagi codul minunat pe care ti-l iei de pe net ori iti afiseaza la sfarsitul listei de produse din cos cadoul pe care il da acel cod ori iti afiseeaza un alt total decat ce aveai tu inainte...daca nu se intampla nimic inseamna ca ori codul e expirat ori tu nu ai fost atenta la conditii. Preturile verzi si rosii sunt trecute pe site cand dai click pe un produs daca scrie prix vert ala e pret verde si prix rouge e pret rosu. In general astea nu beneficiaze de reduceri cu codul...de asta cand apare un cod care se aplica si la prix rouge si vert se specifica. (nushulica )

* Cand bagati un cod ar fi bine sa tineti apasat CTRL in momentul in care, dupa ce ai introdus codul, dati clic pe campul "J'applique mon offre". Ca sa nu vi se goleasca cosul.
Fie ca-l primiti pe mail, fie ca-l luati de pe site-urile mentionate mai sus, codurile sunt insotite de "explicatii", conditiile necesare ca sa mearga si sa ofere reducerea/cadoul mentionat, cat si valabilitatea lui. Cititi si aplicati aceste conditii daca vreti sa obtineti reducerea/cadoul care va intereseaza.

* Comanda soseste la oficiul postal de care apartineti, intre 8 si 18 zile de la lansarea comenzii (in perioada celor 2 mari reduceri anuale poate dura si mai mult de o luna). La ridicarea coletului nu se mai plateste nimic in plus. Nu va bazati pe posta romana sa va aduca avizul de sosire al coletului. Cand aveti un feeling ca acesta ar trebui sa soseasca, fuguta la OP, inarmate cu o dragalasenie deosebita pe care le-o veti oferi lucratoarelor

In suivi va va aparea comanda "in preparare" (en preparation) multa vreme dupa ce ati primit-o chiar. Nu actualizeaza suiviul, asa ca nu va speriati.

* Valoarea minima a comenzii este de 10 euro. Daca va riscati sa comandati sub 10 euro, comanda va va fi anulata.

La valoarea produselor din cos se adauga * o taxa de mani****re (frais de port=FDP) de 5 sau 6 euro si * taxa de transport (aproximativ 5% din valoarea comenzii, inclusiv taxa de mani****re). Exista posibilitatea ca taxa de mani****re (fdp) sa fie anulata prin folosirea unui cod de reducere, in functie de promotiile disponibile la momentul comenzii (de ex, 64092).

LR blocheaza initial banii pt comanda si apoi dupa 3-4-5 zile ii retrag din cont. Daca un produs va apare epuizat si nefacturat, in suivi, nu va vor fi luati banii pe el.

In cazul in care v-a fost facturat si pana la ambalarea coletului produsul s-a epuizat, veti fi despagubita de LR prin bon d'avoir (voucher) care poate fi folosit la o comanda viitoare prin introducerea numarului de pe bon d'avoir (pe care il veti primi prin posta in plic) in casuta speciala aflata pe pagina cu modalitatea de plata, dupa validarea cosului. Dupa introducerea numarului (format din 9 cifre), pagina se reincarca si, daca e cazul, va aparea diferenta de plata pt. acea comanda, diferenta pe care o veti plati cu cardul selectand acea modalitate de plata pe aceeasi pagina.
Rambursarile le puteti vedea in mes remboursementes


Daca primiti un mail in care vi se spune sa validati imediat cosul, altfel acesta expira, nu este decat o strategie de marketing care sa va determine sa mai dati o comanda. Cosul nu expira!

Atentie:
1. au fost cazuri in care coletul nu a ajuns. Acesta a disparut pe drum. LR nu da nici un numar de urmarire colet si nu poate fi verificat la Posta Romana. In aceasta situatie, cand coletul nu ajunge, se poate depune o plangere pe site, la rubrica Aide&Services, care va fi luata in considerare la minim o luna si jumatate de la efectuarea comenzii.
Pana acum, LR a inapoiat banii prin cec. La incasarea cecului se platesc comisioane de minim 10 euro, de aceea insistati sa fiti despagubita cu note d'avoir. Retineti ca orice comanda se face pe riscul clientului.
2. Returul unui obiect este extrem de scump (minim 50 roni). Noi am preferat sa le vindem prin Mica publicitate sau la cunoscuti.

Pentru neclaritati sau informatii suplimentare , de regula se contacteaza serviciul de relatii cu clientii al LR, prin postarea intrebarii/solicitarii pe site-ul LR, in sectiunea Aide.

Daca aveti nevoie de traduceri folositi http://translate.google.com/translate_t translator de texte din romana in franceza/engleza sau invers

Componenta lenjeriilor de pat LR
Drap = cearsaf normal
Drap-housse – cearsaf cu elastic jos
housse de couette – cearsaf de pilota (plic)
taie d'oreiller ou de traversin – fatza de perna sau de sul (din ala lung cum au ei pe pat)
Parure cuette – set ptr pilota (include cearceaf de pilota si 1-2 fete de perna, in functie de dimensiunea aleasa)
Parure drap – set cu cearsaf (1 cearsaf de pat si 1-2 fete de perna)

Nota: FDP = taxa de ambalare (nu inseamna transport gratuit cum cred unii)
UTIL!!!
Masurile pot semana cu cele din Ro sau pot sa nu fie la fel. De asemenea difera de la o "marca" la alta. La fel si masurile la incaltaminte. 37 poate fi 37 sau 36 sau 38...difera de "firma" care face respectivul produs. Nu exista garantie pentru masuri. Toate am luat multe "tepe" pana am invatat care masura ni se potriveste.

Din observatiile redoutistelor:
- hainele Anne Weyburn sunt un pic mai mari,deci ar tb sa comandam cu un nr mai mic...
- hainutele OKAOU sunt de calitate f buna,marimile se potrivesc
- hainele Taillisime sunt mai mari un numar
- pantofii Anne Weyburn sunt mai mari cu un nr.
- adidasii sunt mai mici un numar, de regula si trebuie comandat un nr.mai mare decat purtati.
- marimile la sutiene sunt nr. european +15 (ex: 85 B Eu = 100 B Fr.)

Raspunsuri

Inceputul discutiei
Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

exista cumva in momentul asta vreun FDP=0,inafara celor de la Taillissime?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dma2007 spune:

buna fetelor

si eu sper pana la vara sa dea faliment .ro
intrebare: un site de jucarii pt bebelusi?

merci



http://b1.lilypie.com/M20sp3.png

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Citat:
citat din mesajul lui Jasmine

exista cumva in momentul asta vreun FDP=0,inafara celor de la Taillissime?


Exista cod care da FDP 0 daca pui boneta verde dispo peste 12 saptamani si da si trench cadou. Apoi, boneta o anulezi. Il stii?

Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ChrisDun spune:

Clau, acum m-am prins si eu cum functioneaza cu "J'echange cet article"... banuiesc ca e la fel si cu boneta... Misto optiuni au si frantuzoaicele redutiste :

ECHANGER MON ARTICLE
Comment faire un échange (valable uniquement pour les petits colis) :

Si vous avez reçu un article qui ne vous convient pas, vous avez plusieurs possibilités :

* vous rendez votre article dans un Rendez-Vous Catalogue : le remboursement de l'article rendu et la nouvelle commande sont faits directement par une conseillère.
* 2- vous déposez votre article dans un Relais Colis ou vous nous le renvoyez par La Poste (n’oubliez pas de remplir le dos de la facture afin de nous préciser les nouveaux articles) : le remboursement et la nouvelle commande seront enregistrés dès réception des articles retournés (le délai de retour est de 2 semaines en moyenne).
* 3- vous faites vous même votre échange en passant par le suivi de vos commandes.
Pour cela, il vous suffit de :

1- cliquer sur "Toutes mes commandes"
2- cliquer dans la liste sur la commande concernée par l'échange
3- cliquer sur "J'échange cet article "
4- ensuite préciser tous les articles que vous souhaitez échanger
5- passer ensuite votre nouvelle commande en saisissant les références de vos nouveaux articles et vous faire livrer en 24H chrono dans l'un de nos points de livraison .


M-am uitat acum in suivi si e plecata si a doua comanda, fara sa am rambursari

O seara buna !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Nu am anulat boneta asa, ea aparea nefacturata si pur si smplu am optiunea s-o anulez...ce sa mai fac cu boneta la vara? iar 6 euro oricum nu-i luasera.

Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Citat:
citat din mesajul lui claujro

Citat:
citat din mesajul lui Jasmine

exista cumva in momentul asta vreun FDP=0,inafara celor de la Taillissime?


Exista cod care da FDP 0 daca pui boneta verde dispo peste 12 saptamani si da si trench cadou. Apoi, boneta o anulezi. Il stii?

Mara si Matei


nu

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ama1357 spune:

fetelor... am si eu o intrebare... cam cat cantareste o comanda primita in cutie nu punga?

eu imi aduc aminte ca luasem un cos plin si cantarea cam 7kg... dar nu mai sunt sigura... puteti sa ma ajutati?

multumesc

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Citat:
citat din mesajul lui ama1357

fetelor... am si eu o intrebare... cam cat cantareste o comanda primita in cutie nu punga?

eu imi aduc aminte ca luasem un cos plin si cantarea cam 7kg... dar nu mai sunt sigura... puteti sa ma ajutati?

multumesc


pai depinde ce ai pus in cos.Un cos plin cu geci,cizme si pulovere nu cantareste la fel ca unul plin cu bluzite de vara.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Neata!

Au bagat ultimele reduceri si la lr si la aubaines. ma duc sa vad ce e schimbat!

Mergi la inceput