PCOS (2)

PCOS (2) | Autor: gudinde

Link direct la acest mesaj

Feteler incepem acum capitolul 2 al odiseei noastre. Primul capitol il gasiti aici

Acesta este un topic in care vorbim despre PCOS (Polycystic Ovary Syndrome = Sindromul ovarelor polichistice sau Sindromul Stein - Leventhal): cum il depistam, care sunt simptomele, cum il tinem sub control, care sunt tratamentele (alopate, naturiste, homeopate), ce ne ajuta, care ar fi povestea mamicilor si gravidutelor cu PCOS, cum conduci o sarcina cu PCOS, care sunt medicii buni pe asa ceva (ginecologi, endocrinologi, homeopati), care sunt ultimele studii referitoare la PCOS etc.

Pentru cele care tocmai au fost diagnosticate cu PCOS ... imi pare tare rau Diagnosticul nu e unul usor de digerat! Acorda-ti timp sa plangi, sa fi suparata, sa te intrebi de ce tu, sa citesti muuuult despre PCOS si sa plangi citind, sa fi furioasa si apoi sa fi gata de lupta.
Socul, durerea, neputinta, lupta, lacrimile sunt toate parte din viata cu PCOS si suntem aici sa incercam sa ne ajutam, sa ne facem viata mai usoara si sa invatam una de la alta; sa reprezentam un punct de sprijin si un umar pe care se poate plange in momentele dificile si sa ne bucuram impreuna de reusitele fiecareia.


Aspirante si luptatoare cu PCOS:

Adrriana - 26 ani
Tratament ...

Gudinde - 28 ani
Tratament Naturist
Naprasnic,Cretisoara,Omega3,capsule Bano cu usturoi,Bio-Chrom

Gaby77 - 30 ani
Tratament Homeopat

Galuscuta - 30 ani
Tratament Glucophage

Miramar - 30 ani
Tratament Bromcriptina,Utrogestan,Ovestin

Elly_me - 26 ani
Tratament Utrogestan

Mcrissa - 28 ani
Tratament...

Rodicaosoian
Tratament Clomifen

Lorelai_Lorelai
Tratament...

Lgireada - 22 ani
Tratament...

Lala_1 - 30 ani
Tratament Metformin

carissma - 24 ani
Tratament Naturist
Omega 3 si tinctura de mladite de zmeur

GABRIELUTA - 30 ani
Tratament Metformin

criscert - ani
Tratament Metformin



Fericite gravidute:

Alfa_Anca 4+
Mire79 3+
Numeioana 3+
psj 21
uca78 21



Mamici de ingerasi: