Redoutistele fidele La Redoute France (160)

Redoutistele fidele La Redoute France (160) | Autor: Redoutistele

Link direct la acest mesaj




Asa am inceput:


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159

Suntem un grup de cliente ale site-ului www.laredoute.fr care protesteaza pe aceasta cale impotriva masurii abuzive de sistare a livrarilor in Romania odata cu deschiderea francizei lr.ro.

Consideram ca acest lucru este un abuz intrucat:

-preturile afisate de comerciantul roman sunt mult mai mari decat cele ale www.laredoute.fr (clientii romani fiind privati astfel de privilegiile de care se bucura clientii din tarile unde nu s-au deschis francize : reduceri adevarate pe site,coduri de reducere,cadouri de fidelitate)

-gama de produse comercializata este foarte restransa ( pe site-ul romanesc exista aproximativ 5000 de produse fata de cele 30.000 comercializate in Franta)

-odata cu restrictionarea accesului la www.laredoute.fr s-a limitat accesul si la magazinul outlet Aubaine, care nu exista pe varianta romaneasca

-in calitate de clienti vechi primim in continuare coduri de reducere, care nu pot fi folosite pe site-ul romanesc

-timpul de livrare pe .ro este mai mare, magazinul romanesc neavand stocuri

-costul de livrare este mai mare pe .ro decat pe .fr



Intrucat decizia de sistare a livrarilor in Romania contravine politicii de libera circulatie a marfurilor in spatiul European, am intreprins urmatoarele actiuni:

1. initierea unei petitii online, care poate fi accesata la urmatoarea adresa:

http://www.petitiononline.com/laredout/petition.html

2. informarea comisarului European Meglena Kuneva pe cale neoficiala (pe blog) despre aceasta masura:

http://blogs.ec.europa.eu/kuneva/welcome-to-my-blog/#comments

3. informari pe forumurile straine ale parlamentului European asupra situatiei.


http://forums.ec.europa.eu/debateeurope/viewtopic.php?t=4679

Avand in vedere ca incepand din data de 25 Noiembrie Romania a fost exclusa definitiv din lista tarilor de livrare consideram ca acesta e un moment oportun pentru a face demersurile OFICIALE catre ECC (European Consumer Centre), Parlamentul European , precum si catre alte autoritati care ne pot ajuta in acest demers.

DOCUMENTARE despre drepturile cumparatorului european

http://www.romanialibera.ro/a128064/ue-va-avea-o-piata-online-unica.html
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/index_en.htm
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/yourrights_en.htm


In august 2007 cand www.laredoute.fr a sistat abuziv livrarile in Romania am intreprins o serie de actiuni care au determinat comerciantul francez sa reia livrarile in Romania. Tot asa vom proceda si acum, incercand sa exercitam presiuni la orice autoritate in masura sa ne ajute sa beneficiem de drepturi egale cu ale celorlalti consumatori europeni.

GHIDUL INCEPATORULUI... by "redoutistele" (va rugam cititi inainte de a posta intrebari al caror raspuns se regaseste in prezentul ghid)

* Crearea de cont nou – campurile se completeaza fara niciun semn de punctuatie (ex str valea oltului 36)
NU E OBLIGATORIE COMPLETAREA NR DE TELEFON. Oricum nu va suna nimeni.
Daca vreti totusi sa va treceti mobilul, acesta va incepe cu 06, nu 07.

* Plata: cu card Visa, Mastercard ptr plati internationale online (au scris emboasat-in relief); exista carduri emise in euro, dar care nu pot fi folosite pentru plati on-line; in acest sens, se face cerere la banca pentru autorizarea platilor on-line; se poate plati si cu carduri emise in lei, banca platitoare realizand conversia RON/EUR; verificati sa aveti pe spatele cardului un numar, va vor trebui ultimele 3 cifre, daca nu le aveti, nu puteti folosi cardul la plata pe net; din experienta noastra, cu acelasi card nu se poate plati decat pe maxim 2 conturi, iar pe un cont nu se poate plati decat cu maxim 2 carduri. Oricum, pentru a va asigura de valabilitatea cardului dvs. pentru plati online internationale, sunati la banca (la nr. de pe verso-ul cardului)

* La lansarea comenzii trebuie sa fie banii pe card (chiar si pe cel de credit); este foarte important ca pe card sa fie suma exacta, pentru ca daca lipseste un singur cent, nu se accepta comanda; in acest sens, in cazul cardurilor in lei, pentru a calcula valoarea comenzii, folositi cursul valutar al bancii la care aveti cardul

* Cadourile:exista coduri care se introduc inainte de lansarea comenzii pe pagina cosului, in casuta “j'applique mon offre”
NU EXISTA cod care sa ofere transport gratuit. Transportul il platim toate!

* Codurile le puteti afla de pe:
http://www.ma-reduc.com/
http://www.achetergagnant.com/forums/index.php?showforum=15 http://www.clubpromos.fr/forum/redoute-solution-maison/
http://ovpc.forumpro.fr/la-redoute-f5/
La unele dintre aceste site-uri/forumuri trebuie facut cont pt. a vizualiza subiectele/pozele

-deci cand bagi codul minunat pe care ti-l iei de pe net ori iti afiseaza la sfarsitul listei de produse din cos cadoul pe care il da acel cod ori iti afiseeaza un alt total decat ce aveai tu inainte...daca nu se intampla nimic inseamna ca ori codul e expirat ori tu nu ai fost atenta la conditii. Preturile verzi si rosii sunt trecute pe site cand dai click pe un produs daca scrie prix vert ala e pret verde si prix rouge e pret rosu. In general astea nu beneficiaze de reduceri cu codul...de asta cand apare un cod care se aplica si la prix rouge si vert se specifica. (nushulica )

* Cand bagati un cod ar fi bine sa tineti apasat CTRL in momentul in care, dupa ce ai introdus codul, dati clic pe campul "J'applique mon offre". Ca sa nu vi se goleasca cosul.
Fie ca-l primiti pe mail, fie ca-l luati de pe site-urile mentionate mai sus, codurile sunt insotite de "explicatii", conditiile necesare ca sa mearga si sa ofere reducerea/cadoul mentionat, cat si valabilitatea lui. Cititi si aplicati aceste conditii daca vreti sa obtineti reducerea/cadoul care va intereseaza.

* Comanda soseste la oficiul postal de care apartineti, intre 8 si 18 zile de la lansarea comenzii (in perioada celor 2 mari reduceri anuale poate dura si mai mult de o luna). La ridicarea coletului nu se mai plateste nimic in plus. Nu va bazati pe posta romana sa va aduca avizul de sosire al coletului. Cand aveti un feeling ca acesta ar trebui sa soseasca, fuguta la OP, inarmate cu o dragalasenie deosebita pe care le-o veti oferi lucratoarelor

In suivi va va aparea comanda "in preparare" (en preparation) multa vreme dupa ce ati primit-o chiar. Nu actualizeaza suiviul, asa ca nu va speriati.

* Valoarea minima a comenzii este de 10 euro. Daca va riscati sa comandati sub 10 euro, comanda va va fi anulata.

La valoarea produselor din cos se adauga * o taxa de mani****re (frais de port=FDP) de 5 sau 6 euro si * taxa de transport (aproximativ 5% din valoarea comenzii, inclusiv taxa de mani****re). Exista posibilitatea ca taxa de mani****re (fdp) sa fie anulata prin folosirea unui cod de reducere, in functie de promotiile disponibile la momentul comenzii (de ex, 64092).

LR blocheaza initial banii pt comanda si apoi dupa 3-4-5 zile ii retrag din cont. Daca un produs va apare epuizat si nefacturat, in suivi, nu va vor fi luati banii pe el.

In cazul in care v-a fost facturat si pana la ambalarea coletului produsul s-a epuizat, veti fi despagubita de LR prin bon d'avoir (voucher) care poate fi folosit la o comanda viitoare prin introducerea numarului de pe bon d'avoir (pe care il veti primi prin posta in plic) in casuta speciala aflata pe pagina cu modalitatea de plata, dupa validarea cosului. Dupa introducerea numarului (format din 9 cifre), pagina se reincarca si, daca e cazul, va aparea diferenta de plata pt. acea comanda, diferenta pe care o veti plati cu cardul selectand acea modalitate de plata pe aceeasi pagina.
Rambursarile le puteti vedea in mes remboursementes


Daca primiti un mail in care vi se spune sa validati imediat cosul, altfel acesta expira, nu este decat o strategie de marketing care sa va determine sa mai dati o comanda. Cosul nu expira!

Atentie:
1. au fost cazuri in care coletul nu a ajuns. Acesta a disparut pe drum. LR nu da nici un numar de urmarire colet si nu poate fi verificat la Posta Romana. In aceasta situatie, cand coletul nu ajunge, se poate depune o plangere pe site, la rubrica Aide&Services, care va fi luata in considerare la minim o luna si jumatate de la efectuarea comenzii.
Pana acum, LR a inapoiat banii prin cec. La incasarea cecului se platesc comisioane de minim 10 euro, de aceea insistati sa fiti despagubita cu note d'avoir. Retineti ca orice comanda se face pe riscul clientului.
2. Returul unui obiect este extrem de scump (minim 50 roni). Noi am preferat sa le vindem prin Mica publicitate sau la cunoscuti.

Pentru neclaritati sau informatii suplimentare , de regula se contacteaza serviciul de relatii cu clientii al LR, prin postarea intrebarii/solicitarii pe site-ul LR, in sectiunea Aide.

Daca aveti nevoie de traduceri folositi http://translate.google.com/translate_t translator de texte din romana in franceza/engleza sau invers

Componenta lenjeriilor de pat LR
Drap = cearsaf normal
Drap-housse – cearsaf cu elastic jos
housse de couette – cearsaf de pilota (plic)
taie d'oreiller ou de traversin – fatza de perna sau de sul (din ala lung cum au ei pe pat)
Parure cuette – set ptr pilota (include cearceaf de pilota si 1-2 fete de perna, in functie de dimensiunea aleasa)
Parure drap – set cu cearsaf (1 cearsaf de pat si 1-2 fete de perna)

Nota: FDP = taxa de ambalare (nu inseamna transport gratuit cum cred unii)
UTIL!!!
Masurile pot semana cu cele din Ro sau pot sa nu fie la fel. De asemenea difera de la o "marca" la alta. La fel si masurile la incaltaminte. 37 poate fi 37 sau 36 sau 38...difera de "firma" care face respectivul produs. Nu exista garantie pentru masuri. Toate am luat multe "tepe" pana am invatat care masura ni se potriveste.

Din observatiile redoutistelor:
- hainele Anne Weyburn sunt un pic mai mari,deci ar tb sa comandam cu un nr mai mic...
- hainutele OKAOU sunt de calitate f buna,marimile se potrivesc
- hainele Taillisime sunt mai mari un numar
- pantofii Anne Weyburn sunt mai mari cu un nr.
- adidasii sunt mai mici un numar, de regula si trebuie comandat un nr.mai mare decat purtati.
- marimile la sutiene sunt nr. european +15 (ex: 85 B Eu = 100 B Fr.)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Redoutistele spune:

Sper ca pana la aniversarea de 200 de capitole sa dea falimet franciza si sa sarbatorim reluarea livrarilor!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camelia_daniela spune:

Sa te auda Dumnezeu!

stiu ca nu-i frumos, da' nu ma pot abtine!


Cami & Alexandra Daria (02.01.2006)

Cresc si iar cresc ... !

“God could not be everywhere and therefore he made mothers.”

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

Asa sa fie! hai ca nu mai sunt multe, doar 40, dati din degetele ca poate prindem soldarile din vara fara embargou

am primit pe mail zilele trecute raspuns de la postarea pe care o scrisesem pe blog la madam Kuneva.

SANCO/B2(2009) D 220012

Dear Mrs _,

Thank you for your e-mail of 31 October 2008, addressed to Commissioner Kuneva, in which you mention the geographical restrictions you have experienced with the website of Laredoute. Commissioner Kuneva has asked me to respond on her behalf.

The Commission is well aware of the problems caused by geographical restrictions imposed by traders which limit the possibilities for consumers to purchase cross-border. Consumers are often precluded from purchasing from Internet sites because of their place of residence (which may be made apparent to the trader by the use of a credit card), or, if access is granted to foreign consumers this may be on the basis of discriminatory conditions, e.g. higher prices.

Problems of this kind are addressed by the Services Directive (2006/123/EC), which has to be implemented by the Member States by the end of 2009. This Directive falls under the responsibility of Commissioner McCreevy and my colleagues in Directorate General for Internal Market and Services. The Commission is working with the Member States to make sure that this Directive is correctly implemented and enforced in the national legal systems. A provision of particular interest is Article 20(2), which prohibits discrimination by service providers based on the nationality or the place of residence of the consumer while making clear at the same time that differences in treatment may be justified by objective criteria such as higher delivery costs because of the distance involved or different market conditions such as higher or lower demand.

At the same time the Commission is currently looking at the problem of geographical market segmentation in order to determine its magnitude in practice. A forthcoming report on e-commerce, to be published in early 2009 will give a first analysis of the situation in practice. The problem will also be examined within the context of a more general monitoring exercise of retail services due for November 2009.

I hope that you find this information useful.

Yours sincerely,
Giuseppe Abbamonte
Head of Unit
B2 - Consumer contract and Marketing Law
Health and Consumers' Directorate General
European Commission
Office B-232 6/43
Tel.: +32-2-2993573 - Fax: +32-2-2967669
E-mail: Giuseppe.Abbamonte@ec.europa.eu
http://ec.europa.eu/consumers/index_en.htm


Recunosc cinstit ca n-am avut timp sa aprofundez raspunsul, imi suna bine desi mi-e clar ca nu e chestie care se rezolva maine. Pe legislatia citata nu m-am uitat deloc.Insa evident ca o sa ii transmit un raspuns dlui Giuseppe, ca sa ii multumesc si sa nu uite ca are treaba de facut pt noi, astia discriminatii .




"Most of the important things in the world have been accomplished by people who have kept on trying when there seemed to be no chance at all." Dale Carnegie

April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Multumim pt mail! Avem o sansa...

Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anne16 spune:

Uite ce am primit eu:
Madame Anne ,

Après analyse de votre compte client, nous avons décidé de vous verser aujourd’hui une Prime-Achat d’un montant de 23€*. Il nous a paru tout à fait normal de récompenser votre fidélité à La Redoute, depuis 26 juillet 2008 . Et nous avons aussi pensé que vous apprécierez un petit coup de pouce côté budget !

Votre prime de 23€* dès 46€ d’achats, est valable sur tous les articles non démarqués du PRET-A-PORTER et du LINGE DE MAISON. Et en plus, à titre exceptionnel, vous en profitez aussi sur LES MARQUES. Connectez-vous vite sur laredoute.fr pour vous offrir le meilleur des collections Printemps-Eté 2009 à petits prix avec le Code Offre Spéciale : 67709.

Et en remerciement de votre commande, vous aurez le plaisir de découvrir dans votre colis, un magnifique CADEAU Bagagerie & Maroquinerie GRATUIT. Aussi, profitez dès aujourd’hui de votre prime-achat !

Profitez dès maintenant de votre offre

Cordialement,

Ph. Démarret
Responsable Relation Clients


Si raspunsul meu:
In atentia,
Ph. Démarret
Responsable Relation Clients


Daca ati permite clientilor din Romania sa cumpere de pe Laredoute.fr, atunci as beneficia de acesta oferta.
Refuz sa fiu clientul lui laredute.ro= franciza dumneavoastra. Nu sunt singurul client aflat in aceasta situatie (suntem peste 500 de clienti in aceasta situatie).
Pacat ca ati deschis aceasta franciza, acum cand Franta se confrunta cu "criza economica". Ati renuntat, la clienti siguri din Romania.

Multumesc ca ati analizat contul meu.

Cu respect,
Anne

Nu m-am putut abtine sa nu ii raspund
Sunt tare curioasa daca imi da un raspuns, tinand cont ca este o oferta/cod de reducere

Fug sa citesc, din urma.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Este un mail generat automat, dand replay la el...nu ai facut mare lucru, cred ca nimeni nu citeste. Oricum si eu sunt curioasa daca iti va raspunde cineva.

Mara si Matei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anne16 spune:

Stiam ca este generat automat, dar nu m-am putut abtine mai ales cand am vazut ca este semnat de domnul.


Speranta moare ultima

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miky81 spune:

super raspunsul. Poate o sa conteze si lista noastra...si vor relua livrarile

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ChrisDun spune:

april, suuper raspuns !

anne, esti tare, LOL

Apropo de faptul ca s-au terminat soldurile, au scos de pe site o groaza de produse dintre cele pentru copii - eu bagasem una-alta in cos, si acum imi apare "desole, l'article n'est plus disponible" ... nu cred eu sa se fi epuizat de ieri pe azi, ca doar au fost dispo pe toata perioada soldurilor.

O seara buna !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns karra80 spune:

Fetele eu am primit serile trecute un tel de la reprez LR.ro, imi zicea sa-i dau adresa mea completa ca nu o au...vrajeala... sa imi trim catalog si ca asteapta sa vizitez site-ul lor LR.ro...i-am zis ca imi pare nespus de rau dar la ofertele ce le au si la ce preturi au fatza de .fr nu ma intereseaza si ca in situatia mea sunt multi fosti clienti .fr care sunt nemultumiti , si care cu siguranta nu vor comanda de pe site-ul lor.......nu a mai zis nimik...i-am "muktzumit" pt deranjul de a ma suna personal...si i-am urat sa-i ajunga criza.....adica sa intre in faliment
Ce nervi am pe ticalosii astia......

Cat sa ma mai abtin de la mancare???

Mergi la inceput