Redoutistele fidele La Redoute France (155)

Redoutistele fidele La Redoute France (155) | Autor: Redoutistele

Link direct la acest mesaj

Asa am inceput:


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 42, 43, 44, 45, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154


Suntem un grup de foste cliente ale site-ului www.laredoute.fr care protesteaza pe aceasta cale impotriva masurii abuzive de sistare a livrarilor in Romania odata cu deschiderea francizei lr.ro.

Consideram ca acest lucru este un abuz intrucat:

-preturile afisate de comerciantul roman sunt mult mai mari decat cele ale www.laredoute.fr (clientii romani fiind privati astfel de privilegiile de care se bucura clientii din tarile unde nu s-au deschis francize : reduceri adevarate pe site,coduri de reducere,cadouri de fidelitate)

-gama de produse comercializata este foarte restransa ( pe site-ul romanesc exista aproximativ 5000 de produse fata de cele 30.000 comercializate in Franta)

-odata cu restrictionarea accesului la www.laredoute.fr s-a limitat accesul si la magazinul outlet Aubaine, care nu exista pe varianta romaneasca

-in calitate de clienti vechi primim in continuare coduri de reducere, care nu pot fi folosite pe site-ul romanesc

-timpul de livrare pe .ro este mai mare, magazinul romanesc neavand stocuri

-costul de livrare este mai mare pe .ro decat pe .fr



Intrucat decizia de sistare a livrarilor in Romania contravine politicii de libera circulatie a marfurilor in spatiul European, am intreprins urmatoarele actiuni:

1. initierea unei petitii online, care poate fi accesata la urmatoarea adresa:

http://www.petitiononline.com/laredout/petition.html

2. informarea comisarului European Meglena Kuneva pe cale neoficiala (pe blog) despre aceasta masura:

http://blogs.ec.europa.eu/kuneva/welcome-to-my-blog/#comments

3. informari pe forumurile straine ale parlamentului European asupra situatiei.


http://forums.ec.europa.eu/debateeurope/viewtopic.php?t=4679

Avand in vedere ca incepand din data de 25 Noiembrie Romania a fost exclusa definitiv din lista tarilor de livrare consideram ca acesta e un moment oportun pentru a face demersurile OFICIALE catre ECC (European Consumer Centre), Parlamentul European , precum si catre alte autoritati care ne pot ajuta in acest demers.

DOCUMENTARE despre drepturile cumparatorului european

http://www.romanialibera.ro/a128064/ue-va-avea-o-piata-online-unica.html
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/index_en.htm
http://ec.europa.eu/commission_barroso/kuneva/yourrights_en.htm


In august 2007 cand www.laredoute.fr a sistat abuziv livrarile in Romania am intreprins o serie de actiuni care au determinat comerciantul francez sa reia livrarile in Romania. Tot asa vom proceda si acum, incercand sa exercitam presiuni la orice autoritate in masura sa ne ajute sa beneficiem de drepturi egale cu ale celorlalti consumatori europeni.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Brigit spune:

hello!

m-am pus la curent cu raspunsurile primite, mie aia de la ECC Romania n-au catadicsit sa imi raspunda inca. Va anunt cand am noutati.

Mi se pare ca totusi am strans putine date, trebuie sa avem mai multe si sa incepem sa trimitem mesajele. Asadar:

Apel catre toate redoutistele care vor sa se alature actiunii de protest: va rugam trimiteti pm catre Jasmine cu datele voastre: nume/prenume, adresa de email, nr client LR , cat mai curand posibil.



April

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danadc spune:

Am primit raspuns de la http://www.courrier-du-voyageur.com/

Le-am spus ca locuiesc in Romania si vreau sa comand de pe .fr.
Iata raspunsul:

Dear .....,

Yes you may use our services to get your french parcel in Romania.

First, you have to subscribe one of our Colis services.
You will get a contract reporting your new french adress.

You may subscribe to :
- a Box service, then we will keep your french parcel and send them to you in a bigger one.
- a Express servioce, then we will send the parcell to you as soon that we recevive it.

To pay our services, you have to send us the money using Bank transfert or Wertern union.

To subscribe you can use the following forms :
http://www.courrier-du-voyageur.com/inscription_en_ligne.php
To get more information, you can call us at +33 4 76 30 92 82

Best regards
Gilbert




Nu stiu exact de ce cer transfer bancar sau Western Union si nu plata cu cardul ca la .fr. Din cate stiu transferul costa mult. Deci acum asta e problema.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns octopusu spune:

Tocmai am facut o comanda pe laredoute.fr si am pus adresa de livrare a unei prietene care locuieste in Franta. Ea vine acasa de sarbatori si a zis ca m-i le aduce. Asta e singura mea sansa pt ca unde locuieste ea nu sunt puncte de lucru ale Atlasibului. ideea e ca a mers sa le livreze la ea sub forma de cadou......Deci daca aveti prietenii prin tari in care livreaza ei si pot sa va trimita puteti sa incercati.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns octopusu spune:

Nu stie nimeni ce reprezinta "issue number"?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns closcote spune:

April, am intrat pe primele capitole ale subiectelor si sunt multe fete care nu au mai revenit aici. am sa le dau pm cu mesajul tau. scuze dc il vor primi si cele care deja au dat datele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns CristinaT spune:

closcote, multumesc am primit mesajul tau...nu am mai intrat la subiect, nu stiu daca va aduceti aminte de mine ... zugravesc , zugravul are probleme mari... si nu stiu cand si cum voi termina. Un lucru e clar, nervii si banii i-am terminat de mult.
Trimit raspuns.

www.babiesonline.com/babies/o/oana/" target="_blank"> o sa implinesc 9




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns unique spune:

danadc, abonamentul la Colis box incepe de la 19,90 euro pe luna, iar la Colis express, desi spun ca e fara abonament se pare ca abonamentul e 6 euro si pt inceput se plateste de 2 ori adica 12 euro, iar transportul se pare ca e tot prin posta (1 kg-15,60 euro). La Colis Box iti stocheaza coletele si ti le pot trimite in pachet mai mare, iar abonamentul creste( de ex. Mega colis box e 40,90 euro pe luna). La Colis express cum soseste coletul, cum ti-l trimit si te costa 6 euro fiecare reexpediere + transportul(min. 15,60 euro), deci nu cred ca ai cum sa imparti costurile cu alte persoane, decat daca sosesc la ei produsele in acelasi colet. In tarile in care posta nu este disponibila, trimit coletele prin DHL sau Fedex

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danadc spune:

Citat:
citat din mesajul lui unique

danadc, abonamentul la Colis box incepe de la 19,90 euro pe luna, iar la Colis express, desi spun ca e fara abonament se pare ca abonamentul e 6 euro si pt inceput se plateste de 2 ori adica 12 euro, iar transportul se pare ca e tot prin posta (1 kg-15,60 euro). La Colis Box iti stocheaza coletele si ti le pot trimite in pachet mai mare, iar abonamentul creste( de ex. Mega colis box e 40,90 euro pe luna). La Colis express cum soseste coletul, cum ti-l trimit si te costa 6 euro fiecare reexpediere + transportul(min. 15,60 euro), deci nu cred ca ai cum sa imparti costurile cu alte persoane, decat daca sosesc la ei produsele in acelasi colet. In tarile in care posta nu este disponibila, trimit coletele prin DHL sau Fedex



Am vazut si eu.
Ma gandeam sa le propunem o colaborare. Ce-ar fi sa le trimitem si lor lista de clienti si sa le sugeram sa ne faca abonament special?
O intrebare nu strica....cand or sa vada 300 persoane...
Si sa le spunem ca ar fi ideal daca pretul de reexpediere ar fi cam ca cel practicat de LR...Le dam cateva exemple...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Graviduta spune:

Citat:
Asta seara am fost la OP 66 sa ridic coletul de la esentedelux.

Era OP-ul plin cu colete Quelle!!!!! Nu am vazut asa ceva pana acum. Dau ceva pe gratis?! Tineau deschisa usa de la magazie si erau stive intregi!


Clau, sa stii ca si eu m-am reprofilat pe Quelle, cel putin pt o perioada. I-am luat Marei vreo 4-5 combinezoane de iarna, o casuta Gowi de sortat forme, o girafa cu bile Fisher Price (la jumatate de pret fata de restul magazinelor care o vand), un glob cu Mos Craciun si muzica si alte cateva. Si, surpriza, mi-au trimis deja majoritatea produselor. In mai putin de 30 de zile. Mai sunt vreo 2 produse nelivrate.

Alina si Mara vrabioara (27 iunie 2007)
"Chiar daca esti pe drumul bun, vei fi calcat daca stai pur si simplu in mijlocul drumului".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns unique spune:

Citat:
citat din mesajul lui danadc

Am vazut si eu.
Ma gandeam sa le propunem o colaborare. Ce-ar fi sa le trimitem si lor lista de clienti si sa le sugeram sa ne faca abonament special?
O intrebare nu strica....cand or sa vada 300 persoane...
Si sa le spunem ca ar fi ideal daca pretul de reexpediere ar fi cam ca cel practicat de LR...Le dam cateva exemple...



Cred ca ar fi posibil doar daca ar face ei un contract cu un transportator. Nu strica intrebarea, bineinteles.

Mergi la inceput