Goldie Pants - 46

Goldie Pants - 46 | Autor: FanClubMJ

Link direct la acest mesaj

Goldie Pants

cap.1, cap. 2, cap. 3, cap.4, cap.5, cap. 6, cap.7, cap.8, cap.9, cap.10, cap.11, cap.12, cap.13, cap.14, cap.15, cap.16, cap.17, cap.18, cap.19, cap.20, cap.21, cap.22, cap.23, cap.24, cap.25, cap.26, cap.27, cap.28, cap.29, cap.30, cap.31, cap.32, cap.33, cap.34, cap.35, cap.36, cap.37, cap.38, cap.39, cap.40, cap. 41, cap. 42, cap. 43, cap. 44, cap. 45

Show Must Go On

Mrs. Lisa Bad J.
Mrs. Purple Jackson
Mrs. Iona Rock Jackson
Mrs. Anka BlueShirt Jackson
Mrs. Oana N. MLover Jackson
Mrs. JoAnn Ebony jr. Jackson
Mrs. Adrianka J. Forever

and the one and only...
Miss Dirty Diana mj_girl

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

Sunt prima care trece pragu?? pfffffff atunci tre neaparat sa va astept cu ceva suit

in timp ce serviti, io merg sa-l salutez pi dl propretar

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.
I become the victor and the vanquished. I become the master and the slave.
I become the singer and the song. I become the knower and the known.
I keep on dancing and then, it is the eternal dance of creation.
The creator and creation merge into one wholeness of joy."

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

www.youtube.com/watch?v=I7CX3DA5NIk&feature=PlayList&p=D1C36AF4E9D5BFFB&playnext_from=PL&playnext=1&index=62" target="_blank">"I become the stars and the moon. I become the lover and the beloved.

www.youtube.com/watch?v=3vX1q_464vQ&feature=related" target="_blank"> Long live www.youtube.com/watch?v=00MbOVO0scQ&feature=related" target="_blank"> THE KING www.youtube.com/watch?v=oNLcEEgXRLU&feature=related" target="_blank">- MICHAEL www.youtube.com/watch?v=slxYSVXOE9w&feature=related" target="_blank"> JACKSON!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iona2005 spune:

buna seara
vad ca va place noul ap... e testat la greu
doar ceva suit servex si ma duuuuc

sa stiti ca nu videti bine e steagu nostru

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race

Mergi la inceput

a se da clik dreapta si show all cine vrea sa vada tot

www.youtube.com/watch?v=-9TqO_TYCrw&feature=related" target="_blank">Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Vaaaiiii ce de chestiii...vad ca din prima zi a lunii au inceput cadourile, care mai proprii si personale, care mai jenerale, daca toata luna tine asa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

buna dimineata sixterilor bine ne-am regasit mey avem si steaggggg da ziua noastra cand eeeeee? ca parca si www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI" target="_blank"> imn avemmmmmmmm

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns purple_blue spune:

Buna dimineataaaa

Mergi la inceput

neazta

mj cu ziua tre sa cadem de akord iar daca avem imn...steag tre sa avem si legitimatii

parpal ce faci?

Make It A Better Place
For You And For Me

Mergi la inceput

neata fetileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
v-ati inzapezit????? pfffffffff la noi e maxim hoooooooooooooot and suit
BAD va ureaza beautiful day

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mj_girl spune:

meeeeey lisa ca m-am molipsit de la sixtera iona si am bagata fingerile in cotia cu comori altfel io sunt maxim cominte si axcultatoare si toti bocancii e pregatiti pentru cadouri

www.youtube.com/watch?v=OsaDu6m2XMI" target="_blank">Michael Jackson is a special part of me !

Mergi la inceput