S-a nascut dragostea mea

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Tinna S. spune:

Ereena am ramas fara cuvinte... Doamne prin ce ai putut sa
treci...
Este incredibil si revoltator ceea ce se intampla in tara asta, cum reusesc niste fiinte care nici nu se pot numi oameni sa isi bata joc de ceea ce ar trebui sa fie cel mai emotionant si mai frumos moment din viata unei femei, aducerea pe lume a unui copilas...
Ma bucur din suflet ca acum sunteti bine, tu si minunea ta...
Sa dea DD sa fiti fericiti de acum inainte, si sa va bucurati de viata impreuna asa cum meritati!
mult,

Tinna 38+ cu si mami de Andrei (7 ani)

Atat mai am pana vin pe lume!
Povestea nasterii lui Andrei
www.flickr.com/photos/21493362@N02/sets/72157603366051910/" target="_blank">Poze cu iubirea mea Andrei

AMR maxim 12 de zile !!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Eliza spune:

Ce poti sa mai zici despre asemenea "oameni" care mai au pretentia ca sunt si cadre medicale pentru care pacientul ar trebui sa fie principala preocupare? Reusesc sa calce in picioare tot ce inseamna omenie si sa faca dintr-o poveste care ar trebui te implineste ca femeie un groaznic cosmar de care te chinui sa scapi. Nu am nascut in Romania, am avut o interventie chirurgicala acum 3 ani si recuperarea psihica a fost de 100 de ori mai grea decat cea fizica. Dumnezeu te-a ajutat insa sa ai un bebe minunat parca impotriva tuturor celor care putin le pasa cum vine pe lume. Pupici si bucura-te cat mai mult de rezultatul eforturilor tale.

Eliza
Povestea burticii
Craciun 2007

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gattasalvaje spune:

Ereena , sa-ti traiasca bebe Mateias , sa fie sanatos , frumos si destept !

Despre experienta ta din spital...horror ! Asa i-as fi dat un pumn intre ochi vacii aleia care te-ntreba ce te doare!