Destinul,speranta si drumul spre viata-Pavia II

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Inga spune:

Multumesc, Soni!Ma bucur ca am putut ajuta macar cu putin,pacat ca nu ii pot ajuta pe toti copilasii bolnavi,pacat ca starea lui Marian e atat de rea,ca si la Mihaita lucrurile nu merg asa cum ar trebui...Ce sa mai spun?Sper din tot sufletul ca ei sa isi revina si sa vina ziua aia cand vor fi sanatosi si nu ii mai doare nimic.Mamei lui Marian sa ii dea Dzeu sanatate si putere pentru ca bietul de el are multa nevoie de ea.Te pup,sanatate la toata lumea si tot binele din lume!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crisflo34 spune:

Draga Soni, iti multumim pentru tot ce faci pentru copilasi!
Sabina le trimite multi pupici!
Sper ca si de data aceasta Spiritul Craciunului va face minuni si Marian si Mihaita vor fi mai bine.
Doamne Ajuta!

Cristina, mama Sabinei
http://sabinac.netfirms.com





Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns soni spune:

Fetelor sa va dea Sfintul Craciun putere si sanatate ! Eu ca familie voi fi singura ca intotdeauna ! Am sa incerc macar pe mihaita sa-l aduc la mine ca --- iar l-au aminat pe ----27!!! si pe 2 ian transplant!
tata marian ar trebui sa ajunga in seara asta ,: daca caminul inchide am sa-l iau la mine 1 o sa vad ca el vrea sa stea linga fiu!
<Marian cum zice mama "e indigou" -la fel zi de zi , slab . a ajuns la 39 kg!!!!!!!!!!!!! febra si toate alea!!! Ii lucesc ochisorii ca tre sa vina tata!! VOI STIATI CA EL NU STIE CA E INFIAT???
Fa Doamne o minune si lasa puiul asta la oameni care il iubesc cu adevarat!!!! Celor care pleaca CRACIUN FERICIT MAI ALES DIN PARTEA COPIILOR SI PARINTILOR" De la mine tot binele din lume sa va imbratiseze ca o aura de sanatate!!
nimic nu e usor in viata dar asa ceva ---(si exemple avem) e de suportat doar, daca esti de beton -armat! Si parintii nu sint!
va pup dulce si sper ca cele care ramin(acasa) sa ne mai dea un semn de viata.marian acu o luna avea 45 kg! Sper din suflet ca cineva acolo sus sa vada si sa nu-l uite dar daca-----nu v-a fi asa -----nu ma lasati SINGURA !In viata nu m-am intrebat cit de tare sint.Jur! ACUM DOAR CEL DE SUS MAI STIE , CUM A RINDUIT SA FIE!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cosmina_72 spune:

soni draga noastra
Nu esti singura, te citim mereu si asteptam vesti de la tine mereu.

Sa-ti dea Dumnezeu un Craciun linistit si fericit cu multa sanatate.
Sa fie asa frumos cum iti doresti tu cu baietii stabili,fara vreo complicatie in zilele acelea.
Ne pare rau de cate ori citim vestile proaste dar nu renuntam la optimism.
Ne rugam pentru ei si parintii lor si speram ca cineva acolo sus stie ce are de facut.

Va pupam pe toti de acolo si pe 24 seara una din colindele cantate de noi va fi special pentru voi.

Am vrea sa putem facem mai mult....

Pupici multi

http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=74009&whichpage=19

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns denis spune:

Soni,

Nu esti singura, suntem cu sufletul alaturi de voi, te citim zilnic, chiar si de 2 ori pe zi. Poate ar trebui sa scriem mai des, ca poate ti-ar face si tie un pic mai bine la moral.... Eu recunosc, ca nu m-as descurca in locul tau....as innebuni de-atata suferinta. Esti tare si sa dea Dumnezeu sa fi tare in contiunuare pentru copilasii astia care au nevoie de tine.

Sanatate sa dea Dumnezeu si Sf Craciun la toata lumea si tot binele din lume.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana_e spune:

Soni, voiam sa iti zic una-alta, dar St. Exupery a prins mult mai bine ideea.
=======

Da "IL PICCOLO PRINCIPE"
di Antoine de Saint-Exupery

In quel momento apparve la volpe.
"Buon giorno", disse la volpe.
"Buon giorno", rispose gentilmente il piccolo principe, voltandosi: ma non vide nessuno.
"Sono qui", disse la voce, "sotto al melo…."
"Chi sei?" domandò il piccolo principe, " sei molto carino…"
"Sono la volpe", disse la volpe.
" Vieni a giocare con me", disse la volpe, "non sono addomesticata".
"Ah! scusa ", fece il piccolo principe.
Ma dopo un momento di riflessione soggiunse:
" Che cosa vuol dire addomesticare?"
" Non sei di queste parti, tu", disse la volpe" che cosa cerchi?"
" Cerco gli uomini", disse il piccolo principe.
" Che cosa vuol dire addomesticare?"
" Gli uomini" disse la volpe" hanno dei fucili e cacciano. E' molto noioso!
Allevano anche delle galline. E' il loro solo interesse. Tu cerchi le galline?"
"No", disse il piccolo principe. " Cerco degli amici. Che cosa vuol dire addomesticare?"
" E' una cosa da molto dimenticata. Vuol dire creare dei legami…"
" Creare dei legami?"
" Certo", disse la volpe. " Tu, fino ad ora per me, non sei che un ragazzino uguale a centomila ragazzini. E non ho bisogno di te. E neppure tu hai bisogno di me. Io non sono per te che una volpe uguale a centomila volpi. Ma.se tu mi addomestichi, noi avremo bisogno uno dell'altro. Tu sarai per me unico al mondo, e io sarò per te unica al mondo."
" Comincio a capire", disse il piccolo principe. " C'è un fiore…. Credo che mi abbia addomesticato…"
"E' possibile", disse la volpe "capita di tutto sulla terra…"
"Oh! Non è sulla terra", disse il piccolo principe.
La volpe sembrò perplessa:
" Su un altro pianeta?"
" Sì"
" Ci sono dei cacciatori su questo pianeta?"
" No"
" Questo mi interessa! E delle galline?"
" No"
" Non c'è niente di perfetto", sospirò la volpe.
Ma la volpe ritornò alla sua idea:
" La mia vita è monotona. Io do la caccia alle galline, e gli uomini danno la caccia a me .Tutte le galline si assomigliano, e tutti gli uomini si assomigliano. E io mi annoio per ciò. Ma se tu mi addomestichi la mia vita,
sarà come illuminata. Conoscerò il rumore di passi che sarà diverso da tutti gli altri. Gli altri passi mi faranno nascondere sotto terra. Il tuo, mi farà uscire dalla tana, come una musica. E poi, guarda! Vedi, laggiù in
fondo, dei campi di grano? Io non mangio il pane e il grano, per me è inutile. I campi di grano non mi ricordano nulla. E questo è triste! Ma tu hai dei capelli color d'oro. Allora sarà meraviglioso quando mi avrai
addomesticato. Il grano, che è dorato, mi farà pensare a te. E amerò il rumore del vento nel grano…"
La volpe tacque e guardò a lungo il piccolo principe:
" Per favore …..addomesticami", disse.
" Volentieri", rispose il piccolo principe, " ma non ho molto tempo, però.
Ho da scoprire degli amici e da conoscere molte cose".
" Non si conoscono che le cose che si addomesticano", disse la volpe." gli uomini non hanno più tempo per conoscere nulla. Comprano dai mercanti le cose già fatte. Ma siccome non esistono mercanti di amici, gli uomini non hanno più amici. Se tu vuoi un amico addomesticami!"
" Che bisogna fare?" domandò il piccolo principe.
" Bisogna essere molto pazienti", rispose la volpe.
" In principio tu ti sederai un po' lontano da me, così, nell'erba. Io ti guarderò con la coda dell'occhio e tu non dirai nulla. Le parole sono una fonte di malintesi. Ma ogni giorno tu potrai sederti un po' più vicino…."
Il piccolo principe ritornò l'indomani.
" Sarebbe stato meglio ritornare alla stessa ora", disse la volpe.
" Se tu vieni, per esempio, tutti i pomeriggi, alle quattro, dalle tre io comincerò ad essere felice. Col passare dell'ora aumenterà la mia felicità.
Quando saranno le quattro, incomincerò ad agitarmi e ad inquietarmi; scoprirò il prezzo della felicità! Ma se tu vieni non si sa quando, io non saprò mai a che ora prepararmi il cuore… Ci vogliono i riti".
" Che cos'è un rito?" disse il piccolo principe.
" Anche questa è una cosa da tempo dimenticata", disse la volpe.
" E' quello che fa un giorno diverso dagli altri giorni, un'ora dalle altre ore. C'è un rito, per esempio, presso i miei cacciatori. Il giovedì ballano con le ragazze del villaggio. Allora il giovedì è un giorno meraviglioso! Io
mi spingo sino alla vigna. Se i cacciatori ballassero in un giorno qualsiasi i giorni si assomiglierebbero tutti, e non avrei mai vacanza".
Così il piccolo principe addomesticò la volpe.
E quando l'ora della partenza fu vicina:
"Ah!" disse la volpe, "…Piangerò".
" La colpa è tua", disse il piccolo principe, "Io, non ti volevo far del male, ma tu hai voluto che ti addomesticassi…"
" E' vero", disse la volpe.
" Ma piangerai!" disse il piccolo principe.
" E' certo", disse la volpe.
" Ma allora che ci guadagni?"
" Ci guadagno", disse la volpe, " il colore del grano".

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns soni spune:

NO COMENT DANA-E!!!! rAMAS FARA SUFLARE SI O LACRIMA CURGE PE OBRAZ!! PRIMI AZI PLIC DORSKEV -SPANIA! Dar acum sin asa emotionata ca va rog sa ma scuzati daca scriu mai tirziu!! Multumesc Dana-e, multumesc feteleor ca sint inca cu noi dupa 9 luni de chinuri!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sirimie spune:

Craciun Fericit soni, si lui Mihaita si lui Marian! Cu multe cadouri si multe bucurii! Imi pare tare rau ca sint asa bolnaviori amindoi

Va dorim sa cresteti mari si frumosi!

Simona & Vladut (27 februarie 2005)

Poze la http://pg.photos.yahoo.com/ph/seirimie/my_photos

Andrei are nevoie de ajutor: http://andrei.point.ro/

Despre Andrei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Inga spune:

CRACIUN FERICIT! Soni,Marian si Mihaita,sa aveti parte numai de bucurii,multa,multa sanatate,lumina in suflete,liniste si toate dorintele voastre sa devina realitate!
Va pup,cu drag !

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns soni spune:


CRACIUN FERICIT TUTUROR SI LA TOTI DE PE FORUMUL DC!

Vin de la spital! Dorksev inminat banutiii ! Cuvintele de urari sint milte da luminita din ochii copiilor nu are pret! Crede-ma !
Situatia lui Marian e critica rau !
Miine seara la 21.00 Mihaita intra in pregatire pt tarn splant care (daca da DD nu se mai amina) e pe 2 ian!!
Sint asa terminata dupa ce am vazut acei doi parinti ca n-am cuvinte !! Colac peste pupaza lui bunicul Marian din partea mamei tre sa-i tai un picior!!Asa ca tata in loc sa se mai bucure citeva zile de copil tre sa fuga acasa! Eu m-am oferit sa-i ajut la Iasi . Sa vad ce spun!Ca e dintr-un satuc departe de gara de ---Vaslui!

Daca vreti sa-l vedeti pe Marian am aprobarea mamei sa pun poza.!!
Azi in ziua sfinta de Craciun oare ce sa rog pe Isus sa faca? El stie mai bine ! eu sint un simplu muritor care STIE ca azi e o zi SFINTA dar coipii care sint pe un pat de spital sint mai importanti! D-zeu sa ma ierte daca gresesc!


Mergi la inceput