Ceasca de punch

Raspunsuri - Pagina 27

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Aqai spune:

Denisa, dar unde sunt pozele?

si multumesc, da' mi-a trecut pofta de club daca e doar la voi acolo, ma atragea catareala pe pereti, ai mei sunt amatori, dar o sa gasesc eu ceva si aici in sat pana la urma. daca mai gasesc timp, eu chiar nu inteleg cum faceti voi atatea activitati.

btw, pe la ce ora va culcati copiii seara, mamele de pe continentul asta? ziua noastra se inghesiue cam intre 5.30 si 8

harnicelor, ati facut bradul deja? nu se usca pana de craciun?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns michelle-usa spune:

al meu e artificial...

in timpul scolii il culc pe william la 9 daca nu a dormit dupa amiaza sau la 9:30 daca a dormit, iar in weekend la ora 10.
sunt mamici pe aici care ii culca la 8, 8:30...

michelle

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Denisam spune:

Aqai-pe pagian precedenta dupa mesajul tau am pus pozele,cand am scris:)
Pai in fiecare zi Emma are ceva ca ea e prea avansata si treb sa fie chanllenged-ca si la pian i-am pus examen ca sa nu memoreze totul prea repede..Deja ea e la materia de cls a 3-a cam cu tot,mate, citit,franceza, si cred ca in aprilie o vom testa sa vedem dc poate sa skip a grade si la anul in sept sa fie in cls a 3-a-dejeaba e la FRE-ca nici asta nu o tine challenged-ne-a sugerat si profa sa facem cu ea cartiel de a 3-a si sa o mutam apoi-lucrul meu de acasa impreuna cu Montessori si-au spusn cuvantu' for now..asta nu inseaman ca nu treb sa mai lucram acasa.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns michelle-usa spune:

apropo de activitati cu copiii, am intilnit ieri o rusoaica, cu 3 copii. pe toti ii are la cite 3 activitati aproape zilnic. de dimineata de la 5 sta numai pe drumuri.
asa ceva nu as face in veci!