Dupa decizia Curtii ...

Raspunsuri - Pagina 13

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns glimmer spune:

Citat:
citat din mesajul lui capcaunul
[...] ti-a scazut intr-o ora popularitatea pe DC mai rau decat i-a scazut lui Basescu in 8 ani ...


Nu e buna comparatia. Daca ne luam dupa opiniile unora, cica basescu ar fi sustinut de 10 milioane de cetateni cu drept de vot. Deci, urmand aceasta logica, numarul de sustinatori s-a dublat, fata de cei aprox. 5 milioane care l-au votat in 2009.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns b.nica spune:

Citat:
citat din mesajul lui Deceneus

Vezi ca nu-i cunosti biografia?
A fost pedagog la o scoala unde erau si cetateni straini, si prin natura postului avea obligatia sa informeze despre actiunile strainilor.

Hai nu spune! Uite ca si eu predau unde sunt studenti straini si nu m-a pus nimeni si nici nu m-am oferit sa-mi dau cu parerea sub semnatura!
Asta sa o inghita cine o vrea dar nu in prezenta mea ca este de adormit copiii!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns portocalia spune:

lucialu, ok :). te-as intreba, esti cumva fan dan puric?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deceneus spune:

Citat:
citat din mesajul lui portocalia

Citat:
citat din mesajul lui Deceneus

Si in perioada comunista, nu se furau unii pe altii. Daca luau de la CAP, considerau ca au luat o parte din muca ce li se cuvenea si nu-l considerau furt.





pai asa e si acuma. cei care baga mana in buzunarul statului considera ce iau ceea ce li se cuvine. ei de fapt sunt buni, demni si cinstiti. si harnici!

Este o diferenta esentiala. Atunci pamentul era al CAP-ului, adica al taranilor si tot a taranilor era munca cea mai slab platita din economie. Diferenta mergea la export si intra in bugetul statului.
Cu e a platit Ceausescu datoria? Cu produsele industiei sau cu produsele agriculturii?