Alaturi de IULIA! Ghiocei martie-aprilie2009 *438*
Raspunsuri - Pagina 8
denisamada spune:
Citat: |
citat din mesajul lui anca_nicolae Georgiana multumim foarte mult pt site, in spatele lui e multa implicare [de diferite tipuri] si sper din suflet sa ii fie util micutei Iulia. legat de browsere, la mine merge bine si pe mozilla, sa vad ok pozele, si documentele, si culorile sunt foarte frumos alese, pentru prima versiune a aplicatiei, este foarte bine. Oricum, am inteles ca mai lucrati la cateva detalii, asa ca nu e nici o problema, asteptam "service-packurile" :). Ca o mica explicatie, vreau sa subliniez ca georgiana, si in genere, toti programatorii, nu aleg sa optimizeze o aplicatie pt un anume browser si ignora, din start, alte browsere. Sunt convinsa ca georgiana stie foarte bine ca internet explorer-ul nu e singurul browswer din lume. DAR: desi eu sunt programator de engine mai mult, si mult mai putin de GUI/web, stiu ca sunt o gramada de elemente de user-interface care, desi sunt publicate ca fiind general valabile, au probleme de incompatibiliate. Internet explorer este mai vechi si atunci, toate bibliotecile de dezvoltare sunt asigurate, in primul rand, sa mearga pe explorer si nu documenteaza, la limitari, pe ce browser merge bine si pe ce nu. Noi, consumatorii, adica programatorii, avem la dispozitie doar aceste biblioteci [cu functii, cu diverse elemente de programare] si DOAR TESTAREA unei aplicatii releva anumite probleme [probleme ale elementelor publicate de firmele ce ofera platformele de dev]. Eu cred ca o putem ajuta pe georgiana testand aplicatia cat mai variat, expunand aici bugurile si propunerile de imbunatatire ca se poata georgiana citi si fixa, si desigur, pe un ton de egalitate si de prietenie. Eu admir reusita gerogianei si, daca e nevoie, stau la dispozitia georgianei pt "debug" :). Cu ocazia asta vreau sa le felicit mult de tot si pe simplisor si pe monvas, si ele au facut niste chestii foarte bune si foarte luminoase! |