Scoala "subventionata" de catre stat?
Raspunsuri - Pagina 30
filofteia spune:
Citat: |
citat din mesajul lui allinta Stiti ce ma ingrijoreaza pe mine ? Discrepanta dintre pretentiile parintilor de pe forum si realitatea absolvirii unui liceu. Cum de absolventii de liceu, majoritatea, nu stiu sa scrie corect romaneste ? Pe vremea mea, ca sa zic asa, numai cei ce terminau 8 clase aveau lacune de gramatica. |
Asta este parerea pe care "media" o induce... realitatea nu este chiar asa.
Pe vremea lui Ceausescu, se facea o triere la sfarsitul clasei a VIII-a si apoi una foarte dura (in jur de 50% treceau mai departe) la treapta a II-a. Si nici asa nu lua bac-ul toti. Restul intrau in scolile profesionale. Eu am intalnit persoane, care desi nu puteau invata (nu aveau capacitatea) sa mearga mai departe in meseria lor s-au dovedit geniale.
Buflea foarte bine sintetizat.
Scuzati greselile, daca sunt (nu am timp sa verific)... sunt inginer.
Andries spune:
mey... cu partea "nu se vor stresa prea tare" poetul a vrut sa spuna ca inginerii nu vor aprofunda hiatul, diftongii si triftongii precum si alte fineturi si da, eu consideram ca autobuz e format din 3 silabe, wrong (ce sa-i faci daca la treapta nu se cereau exercitii de despartit in silabe?)
dana vio spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui filofteia
Asta este parerea pe care "media" o induce... realitatea nu este chiar asa. Pe vremea lui Ceausescu, se facea o triere la sfarsitul clasei a VIII-a si apoi una foarte dura (in jur de 50% treceau mai departe) la treapta a II-a. Si nici asa nu lua bac-ul toti. Restul intrau in scolile profesionale. Eu am intalnit persoane, care desi nu puteau invata (nu aveau capacitatea) sa mearga mai departe in meseria lor s-au dovedit geniale. Buflea foarte bine sintetizat. Scuzati greselile, daca sunt (nu am timp sa verific)... sunt inginer. |