Delfinasi jucausi de iulie-august 2010 (38)

Raspunsuri - Pagina 19

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Alice_Elena spune:

Cristina, pai n-am incotro mara are zilnic cate o criza de plans. Din nimic. Ma gandesc ca vede ca il iau pe R in brate cand plange si aplica aceeasi metoda, desi o dragalesc toata ziua, eu o culc, eu ii dau sa manance (nu tot timpul, dar de cele mai multe ori).
Trebuie sa imi comand carti de crescut copii alintati :))

Mami de Mara Nicolle (20.08.2010) si Radu Stefan (27.12.2011)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eladea2005 spune:

adriana, nu cred ca-i chioraie burtica...nu am auzit... bine, nici nu stau cu urechile langa el, dar o voi face...de o sapt ii dau Nan fara lactoza....dar cum se terminase aseara cutia si am uitat sa cumpar, i-am dat de dimi lapte normal, de 1.5%...nu s-a mai plans, dar cum zcieam, nu se plange mereu....deci de-asta nu sunt sigura ca e totusi ceva de genul...dar vorba aia, nu sunt medic... mai bine ma faceam, la cat citesc zilnic pe tema asta...

am citit ca ar fi un test care se paote face, testul aciditatii scaunului, dar la Synevo nu se face... in Bucuresti am gasit pe net o clinica care face...dar ce folos...

ce analize trebuie sa faceti voi? ca ma intere si pe mine...

Andreea, mami de print Eric (9.12.2007) si printisor Filip (24.06.2010)

POZE CU PRINTISORII...

Printul Eric are...
Printisorul Filip creste...

BLOG DE PICI...

Mergi la inceput

Citat:
citat din mesajul lui Alice_Elena

Cristina, pai n-am incotro mara are zilnic cate o criza de plans. Din nimic. Ma gandesc ca vede ca il iau pe R in brate cand plange si aplica aceeasi metoda, desi o dragalesc toata ziua, eu o culc, eu ii dau sa manance (nu tot timpul, dar de cele mai multe ori).
Trebuie sa imi comand carti de crescut copii alintati :))

Mami de Mara Nicolle (20.08.2010) si Radu Stefan (27.12.2011)

saracuta...o inteleg...e gelozia care deja a aparut si la voi...uf...multa putere, rabdare, dragoste...