Clasa I * 2011 - 2012 * [10]
Raspunsuri - Pagina 13
lbelciug spune:
Multumim, antoemma, le-am luat acum.
Liviana - mamica fericita a lui Matei (21.02.2005) si Bogdanel (30.05.2007)
Ela2001 spune:
Ibelciug copiii de la AS mananca la un restaurant de langa scoala si nu cred ca pot s-o trimit
cu mancarea de acasa.
La noi la firma nu se accepta lucrul de acasa.
Naty merci pt info. O sa vedem daca putem merge sambata la patinaj.
iahim spune:
Super ca ai inscis-o la patinaj!
Adi nu a primit inca calificative,doar "fetze" pe ceea ce a muncit in clasa sau pe tema de acasa.Nu am auzit inca sa primeasca vreun test...Vad ca si alti copii au probleme cu localizarea sunetului in silaba,asta este o mare problema,pentru ca la un test final nu vor obtine un calificativ bun daca nu stapanesc foarte bine notiunea.
szivarvany spune:
dati va rog exemplu de exercitiu cu localizarile sunetelor pls, fie-va mila ca eu habar n-am de exercitiile astea
_
Daria & felina fioroasaGIULIA(2004 08 16) cu Sela
www.desprecopii.com/pozeconcurs/folderview.asp?folder=Vara 2011 amintiri de vacanta&page=8" target="_blank">Concurs-Vara2011-mag1
antoemma spune:
Parca ochi verzi a pus linkul asta pentru localizarea sunetelor:
http://www.youtube.com/watch?v=h8O45URK8Zc
Copii gasesc totul in nimic, oamenii gasesc nimic in tot. (Giacomo Leopardi)
Mami de 2004 si 2010
flaviutza spune:
Caut un semn grafic si nu gasesc ! Cineva sa ma ajute, cum ii spune chestiei care seamana cu un s ? are maine dictare din ele plus nebunia cu despartirea in silabe si ne dam de ceasul mortii ca nu mai stie semnul ala cum se numeste!
Am ramas datoare cu niste info. Eu am 1,70 inaltime, sotul spre 1,80 . Cred ca seamana cu mine, eu am fost mereu cea mai inalta pana prin clasa 8-a cred.
Cu vaccinul...deocamdata e bine, nu mai e mucioasa...sa vedem ce-o mai fi. Toti parintii au cam sarit in sus, pentru ca nici nu s-a trecut in carnetelul cu vaccinari,nici nimic. si majoritatea erau cu mucii dupa ei.
Ce ne-a spus si am bagat toti la cap...ca e insuficient cat fac ei in clasa, desi fac foarte mult, au umplut deja un caiet cu foaie velina cu exercitii, pe langa paginile aferente pe speciale. Lucreaza pe caietul cu foaie velina inca, pentru ca nu stiu toti sa respecte patratelele si liniatura. Dar ca un copil ajunge maxim o data la tabla pe zi si e solicitat de inca maxim 3 ori la raspuns oral, ceea ce ei i se pare insuficient pentru consolidarea notiunilor .
A mai zis ca sunt cativa 6-7 copii foarte buni,(evident ca si dolofana mea) care au cam frecat menta pana acum dar ii va grupa dupa vacanta si da-i bataie , vor primi de lucru diferentiat.
a, si a mai zis ca in nici un caz nu vor primi exercitii greoaie de despartit in silabe, sa vedem maine1
Anka74 spune:
Flaviutza, am intrebat copilu, cica za se numeste chestia aia de seamana cu un s intors.
ochi_verzi spune:
Buna!
Am scris acum vreo doua ore un mesaj, dar l-am pierdut ca am vrut sa deschid filmuletul de mai sus si rau ca in timpul acela lucram si la o unitate de invatare si mi s-a blocat tot.
S - carlig dublu sau acum depinde cum le-a spus la scoala. Eu l-am numit carlig dublu ca e usor de retinut si asa le-am auzit si pe colege. Si mi-am amintit ca atunci cand am mai scris despre semne am zis carlig pt 5-ul neterminat, ala e secera.
Azi am avut zi plina, venit iute acasa, teme Diana eu teste de corectat, un piure intre timp, mancat, apoi am dus-o la mama si am fugit la sedinta cu parintii (a mea). Am fost tare dezamagita...daca anul trecut lipseau unul, doi parinti, la prima de anul acesta au lipsit vreo 5 si la asta aproape jumatate. Cu cat cresc cu atat vin parintii mai rar sa se intereseze de soarta lor...in fine.
Mada, am scris ca si matzulina gresea la sunete si parca nu-l auzea pe r sau l in silabe de genul cre, cra, ure, ploa,...in general inainte de vocala, dar am exersat mult we-ul trecut si pana la urma a iesit din namol. Exercitii speciale nu sunt, doar despartit in silabe, pronuntat prima silaba, precizat sunetele, apoi urmatoarea si tot asa. Silabele trebuie pronuntate foarte clar si mai ales rar lungind fiecare sunet. Inarmeaza-te cu coli, creion si rabdare, dar nu lucra mai mult de 20 minute, apoi pauza si tot asa. La varsta lor cam atat le este captata atentia, de aceea si sunt la clasa I activitatile in completare (jocuri, cantece, ghicitori,...). Eu ajunsesem in faza in care imi pierdeam rabdarea si imi venea sa tot ridic tonul mai ales ca nu pricep nici acu' cum saracie anul trecut despartea cuvinte pana la nivelul sunetului si o invata pe vara-sa care acum e a II-a si acum cand e ea scolarita zici ca i s-au legat urechile si limba. In mare am rezolvat problema, se mai impotmoleste la silabe formate din 4-5 sunete, dar asta e ceva normal. Bine, mai tranteste cate o bomba, ca acum seara. Dadea exemple de cuvinte cu s in interiorul cuvantului, mi-a tot spus mister, astronaut, coase si apoi AC. No, daca ma-sa cose cu acul era musai sa-l zica. Am trecut la analiza si sinteza fonetica si a vazut ca nu e nici urma de S.
Filmuletul ala nu l-am pus eu.
Eu imi iau povestioare cu talc de pe ani de scoala si acolo au si diverse materiale http://www.anidescoala.ro/resurse
Azi a venit cu FB cu steluta la test la c. mediului si unul la muzica ca i-a evaluat d-na.
Noapte buna!