Bulgaria- impresii, drum, statiuni, hoteluri (21)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mirenescu spune:

Prin ianuarie, cand am hotarat sa mergem de Paste in Bulgaria, am cautat pe internet informatii despre hotelurile din Nisipuri. Am cerut oferte de pret de la mai multe agentii, pentru 3 sau 4 hoteluri, care mi-ar fi suras mie (opiniile pe forumurile romanesti si straine erau favorabile). In cele din urma, ne-am hotart asupra hotelului Astera, iar sejurul l-am cumparat de la o agentie cu care mai lucrasem si care mi-a oferit un pret ceva mai mic decat alte agentii. Nu pot invinuyi nici pe departe agentia romanesca (nu stiu daca am voie sa-i scriu numele), caci nu le-am cerut parerea asupra hotelului, si doar oferta. Cat priveste serviciile, cei de la agentie au fost promti si corecti, iar cand le-am cerut suportul (un nr de telefon al agentiei partenere din Bulgaria, mi l-au oferit imediat). Din pacate, aceasta agentie partenera a lasat de dorit. Se numeste Solvex, este un mare tour operator ruso-bulgar si nu-si prea respecta clientii, asa cum am citit acum pe diverse forumuri.

Acum, despre hotel: ca infrastructura, este foarte bun, situat central, pe plaja, camerele cu vedere spre mare (macar partial; noi am avut vedere directa spre amre), incalzite, curate (exceptand mocheta patata si roasa), insa cu accesoriile cam "obosite". Piscina interioara era destul de mare, cu apa foarte calda. Cea exterioara lasa de dorit, noi nu am folosit-o, desigur, dar mi-a atras atentia starea ei de degradare. Intrarea in hotel destul de cocheta, zona de SPA generoasa, o sala de fitnes dotata, alte posibilitati de distractie cam...lipsa. Restaurantul frumos amenajat, dar mult prea mic. Mancarea, atunci cand o gaseai, foarte gustoasa, variata, proaspata, nu era nimic reciclat. Un mare minus al hotelului ar fi lifturile: sunt doar doua, functioneaza dupa niste algortmi proprii, dar imbatraneai pana ajungeai la etajele superioare (hotelul are noua etaje). Personalul a fost, de asemenea o problema, fiind cam morocanos, total insuficient, nu-ti dadeau impresia ca le esti oaspete, ci povara. Ce s-a schimbat fata de anii trecuti, de nu au corespuns rewiew-urile: managementul. Directoarea, noua in hotel, total nepregatita pt turism, in general, si pt a conduce acest hotel, in particular, nu a stiut nici sa prevada diverse situatii (cum ar fi locurile insuficiente in restaurant, hotelul fiind plin), nici sa le gestioneze, nici macar n-a incercat sa le rezolve.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mirenescu spune:

Androix, te inseli, si...nu te inseli...pe vremuri am avut cont pe DC, chiar in primii doi ani dupa infiintare, insa acum aproape un an l-am sters, din motive personale. Acum am creat un nou cont ca sa postez referitor la sejurul la Hotel Astera, pentru ca mi s-a parut util sa afle si altii cum stau lucrurile. Citind mai atent, vazand luxul de detalii pe care le-am oferit, urmarind fotografiile cu care mi-am completat argumentele, ai fi vazut ca nu bat campii.

E usor de spus sa pleci dupa prima masa la care ai fi fost in situatia umila de a "vana" locuri. Dar cand esti cu 2 copii dupa tine, mai esti legata si de autocar (am venit si am plecat cu autocarul), stiind ca ai platit nu putin pt acest sejur (si banii ii muncim, nu-i furam), nu-ti mai vine sa pleci incotro vezi cu ochii...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luisa1983 spune:

Citat:
citat din mesajul lui Androix

Nu cred ca o sa mai intre sa raspunda. Si-a facut cont special ca sa posteze acest mesaj pe care l-a postat si pe am fost acolo . ro si probabil si prin alte parti, de-aia cred ca nu va mai intra sa raspunda, e posibil sa ma insel dar nu cred totusi.

E umilitor sa petreci asa sarbatorile de Paste. Pe banii tai. Cert e ca m-as fi intors pe calcaie dupa prima masa la care as fi fost nevoita sa vanez o masa sau sa stau la coada mai mult de 10 minute pentru o farfurie cu mancare.

www.obiectiverealiste.blogspot.com" target="_blank">Obiective Realiste
Androix Bijoux

Niste copii si toti copiii!


Tocmai de aceea am intrebat, teoretic, in acest caz, ori se returneaza banii (cam in totalitate + despagubiri)sau agentia de turism ii redirectioneaza pe turisti in alta parte ,la un alt hotel cu care are contract si care corespunde conform pachetului vandut.
Dar, am mai auzit asa ceva , nu este exclus , mai ales cand turistii nu cunosc indeajuns de bine ce conditii trebuie sa gaseasca conform pretului platit.
Din cate am observat acest sistem all inclusive a prins in Grecia si Bulgaria, mai putin la noi unde a fost o reala catastrofa.

off topic : imi spunea cineva care a fost in Insula Corfu ca a vazut afis la un restaurant : ,,Angajam urgent chelner cu experienta si cunoscator al limbilor elene, engleza si romana" .Deci....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns luisa1983 spune:

Citat:
citat din mesajul lui mirenescu

Prin ianuarie, cand am hotarat sa mergem de Paste in Bulgaria, am cautat pe internet informatii despre hotelurile din Nisipuri. Am cerut oferte de pret de la mai multe agentii, pentru 3 sau 4 hoteluri, care mi-ar fi suras mie (opiniile pe forumurile romanesti si straine erau favorabile). In cele din urma, ne-am hotart asupra hotelului Astera, iar sejurul l-am cumparat de la o agentie cu care mai lucrasem si care mi-a oferit un pret ceva mai mic decat alte agentii. Nu pot invinuyi nici pe departe agentia romanesca (nu stiu daca am voie sa-i scriu numele), caci nu le-am cerut parerea asupra hotelului, si doar oferta. Cat priveste serviciile, cei de la agentie au fost promti si corecti, iar cand le-am cerut suportul (un nr de telefon al agentiei partenere din Bulgaria, mi l-au oferit imediat). Din pacate, aceasta agentie partenera a lasat de dorit. Se numeste Solvex, este un mare tour operator ruso-bulgar si nu-si prea respecta clientii, asa cum am citit acum pe diverse forumuri.

Acum, despre hotel: ca infrastructura, este foarte bun, situat central, pe plaja, camerele cu vedere spre mare (macar partial; noi am avut vedere directa spre amre), incalzite, curate (exceptand mocheta patata si roasa), insa cu accesoriile cam "obosite". Piscina interioara era destul de mare, cu apa foarte calda. Cea exterioara lasa de dorit, noi nu am folosit-o, desigur, dar mi-a atras atentia starea ei de degradare. Intrarea in hotel destul de cocheta, zona de SPA generoasa, o sala de fitnes dotata, alte posibilitati de distractie cam...lipsa. Restaurantul frumos amenajat, dar mult prea mic. Mancarea, atunci cand o gaseai, foarte gustoasa, variata, proaspata, nu era nimic reciclat. Un mare minus al hotelului ar fi lifturile: sunt doar doua, functioneaza dupa niste algortmi proprii, dar imbatraneai pana ajungeai la etajele superioare (hotelul are noua etaje). Personalul a fost, de asemenea o problema, fiind cam morocanos, total insuficient, nu-ti dadeau impresia ca le esti oaspete, ci povara. Ce s-a schimbat fata de anii trecuti, de nu au corespuns rewiew-urile: managementul. Directoarea, noua in hotel, total nepregatita pt turism, in general, si pt a conduce acest hotel, in particular, nu a stiut nici sa prevada diverse situatii (cum ar fi locurile insuficiente in restaurant, hotelul fiind plin), nici sa le gestioneze, nici macar n-a incercat sa le rezolve.


Inca o data, repet, ati platit un pret pentru 4* ! Binenteles ca agentia de turism (detailista/touroperatoare) de unde ati cumparat acest pachet, are responsabilitatea de a verifica (inainte de sosirea turistilor)daca totul corespunde conform contractului incheiat intre agentie si hotel. Mai mult de-atat, daca ati cumparat de la o agentie detailista ,sarcina principala ii revine agentiei touroperatoare care a intocmit acest pachet (de obicei marii touroperatori se ocupa de asta , ei au in structura organizatorica compartimente competente pentru asa ceva ).

Te inteleg si-mi pare rau pentru acesta ,,aventura" neplacuta.
Data viitoare trebuie sa va informati exact ce conditii de cazare + restauratie trebuie sa primiti conform pretului platit!
Uite , citeste aici : http://www.wall-street.ro/articol/Turism/10829/Stelele-hotelurilor-acordate-dupa-centimetrii-patului-si-marimea-parcarii.html , acest lucru este valabil conform standardelor internationale de clasificare a hotelurilor si restaurantelor . Teoretic si legal, ar trebui ca o camera si toate serviciile , intr-un hotel de 4* ,sa fie la fel atat in Romania cat si in alte tari. Nu este exclus ca intr-un hotel de 4* sa existe camere de 3* .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Androix spune:

Pai ce, am zis eu ca bati campii? Nu am stiut ca ati fost cu autocarul. Atunci te inteleg ca n-ai plecat, eu sunt mai una cu masina asa, nu prea ma deplasez cu alte mijloace de-asta spuneam. Si tocmai in ideea ca as fi mers cu copiii nu as fi acceptat asemenea tratament, nu as fi stat cu ei sa rabde de foame, sa se plictiseasca asteptand la cozi ore intregi.
Pe de alta parte daca ati fost cu autocarul inseamna ca ati fost un grup numeros chiar nu ati putut sa faceti nimic? Sau acolo fiecare pentru el? Iti dai seama ca sunt oameni care poate zic ca au petrecut de minune acelasi sejur in acelasi hotel doar pentru ca au fost mai iuti de picior?

Eniuei, te cred ca ai avut o vacanta ratata, pe banii tai munciti, asa cum ai tinut sa precizezi desi nu te acuzase nimeni ca i-ai furat, in concluzie nu e cazul sa te zbarlesti la mine ca am zis ca as fi plecat dupa prima masa. Chiar asta as fi facut.

www.obiectiverealiste.blogspot.com" target="_blank">Obiective Realiste
Androix Bijoux

Niste copii si toti copiii!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mirenescu spune:

Of, nu m-am zbarlit, draga mea...am facut numai niste precizari, pe care le-am considerat necesare (uf, cu ceva timp in urma am sters contul meu vechi plictisita si scarbita de niste polemici fara rost)...scuze, n-am vrut sa fiu tepoasa...am venit cu autocarul, dar oamenii din autocar au fost raspanditi la multe hoteluri, nu a mai fost nimeni din autocar la Astera...noi plecam singuri, in general (familia noastra), nu ne place sa fim conditionati de altii (vor acum la msa sau nu, vor acum la plaja sau la bar sau...)...de obicei, ne imprietenim la fata locului cu altii; de data asta ne-am imprietenit cu singurii bulgari cazati in hotel, culmea!
sa revenim: copiii n-au rabdat neaparat de foame, fetele si-au pus paste, le-au amestecat intr-o zi cu ketchup, in alta zi cu branza, au mancat pe un colt de masa si au zbughit-o la piscina, fara sa-si bata capul cu ceea ce numeam noi probleme...dar eu m-am simtit vinovata ca numai asta le-am putut oferi, si altele erau asteptarile la un hotel de 4 stele, cotat destul de bine pana acum...frumos e ca la receptie doar doua familii au mai protestat fata de conditiile oferite, insa acum, pe forumuri, apar din ce in ce mai multe pareri negative referitoare la Pastele de Astera...oamenii protesteaza...in tara!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lidiadanaila spune:

Iata si noi ca ne-am intors de la DUNI -Marina royal pallace !!Dupa ce am fost aici acum 2 ani tot de paste , sincer nu aveam alte asteptari nici in bine nici in rau , dar iata ca bulgarii au reusit sa ne surprinda intr-un mod si mai placut !!Inca de la intrarea in parcare au fost foarte organizati si ne-au asezat cu masinile parca dirijau avioanele pe pista...apoi cazarea foarte rapida , camera foarte ok si curata, in cladirea dinspre plaja !...aerul conditionat mergea fara probleme , am avut caldura [ cineva intr-o dimineata la coada la omleta , se plingea ca a fost frig in camera si si-a pus 3 paturi !...sa nu fi stiut sa foloseasca aerul ??]
- mincarea si bautura au fost la fel ca acum 2 ani , adica ok.
-mi s-a parut ca au fost mult mai amabili , mult mai pregatiti , mult mai atenti cu turistii , mult mai zimbitori.
-pentru cei ce vor merge in vara , la mini club incepind din acest an este o romanca prietena cu Zoly [romanul dansator]...am vorbit cu ea si mi-a spus ca au doua sedinte pe zi in care ii intreaba cu ce s-au mai confruntat , ce ar trebui sa mai schimbe in bine, si sa fie amabili si zimbitori cu turistii !!bravo lor !!
-in prima seara au stins luminile in restaurant si au venit ospatarii cu faclii aprinse si torturi de inghetata...a doaua seara au avut spectacol in hotelul vecin de dans , iar a treia seara la piscina mare cu foc de artificii.
-bineinteles autocar spre biserica in noaptea de inviere , nelipsitele miel , oua , cozonac , zilnic.
Am avut din nou o mini vacanta reusita !!
Va dorim si voua la fel !!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lidiadanaila spune:

Aaaa !...si uitasem, am gasit si felicitare de Paste in camera cu urari in limba romana din partea hotelului...iar cameristele au intrat zilnic si au facut curat si schimbat prosoapele !!...inca o data bravo lor !!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns carmaw spune:

Ce pot eu sa spun care traversez Bulgaria in drumul spre Grecia este ca sunt draguti primitori si au niste sosele si o natura pe care noi nu o avem
Acum citeva zile am luat camera la Sandaski hotel Paulina patronul ne a oferit gratuit un tur al orasului
Frumos gest

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Laura25 spune:

Buna! Nu stiu daca s-a discutat aici, ca nu am avut timp sa citesc tot subiectul, dar vreau sa va rog sa-mi spuneti, daca stiti, cam cat e un litru de benzina in Bulgaria? E mai ieftin decat la noi?

carmaw tu ai alimentat in Bulgaria? Daca da, ai putut plati in euro, sau ai avut leva?



Am marfa la bazar umanitar DC

Laura, mami de shtrumphi gemeni: Bianca Andreea si Rares Mihai (13.06.2005)
Cugetari gemene, Poveste cu shtrumphi

'Cos what I feel is the only truth for me

Mergi la inceput