Mamici cu copii mai mari-va rog un sfat!
Raspunsuri - Pagina 6
viviana spune:
RRox,cam are dreptate. Si cu anxietatea si cu faptul ca ei sunt elevii nu noi.
Giulia poate ar trebui sa incepi sa nu-l mai salvezi. Cand ii spui ca e ultima oara sa si fie!
Eu am gresit aici. Am avut o singura scapare.
Si in clasa a V-a si a Vi-a isi uita mereu acasa blocul de desen. Cu toate ca era pus frumos la usa langa ghiozdan. Si apoi urma telefonul: "mami nu-mi aduci si mie blocul?" Si mami dadea fuga, ca era disponibila si scoala la coltul blocului. Si lui mami ii era teama sa nu ia nota proasta. Si lui mami ii era ciuda ca stia ca ii luase 2 ore sa faca desenul.
Si povestea s-a repetat si anul asta!
Cand am vazut blocul ramas la usa am zambit.
A urmat telefonul.
Prima oara i-am spus ca nu sunt acasa.
A doua oara i-am spus ca am treaba si nu pot veni.
A treia oara si-a pus o hartie pe ghiozdan "Nu uita sa iei blocul"
Saptamana trecuta a plecat in papuci. Am vazut dar nu i-am spus. S-a intors acasa dupa vreo 5 minute. A intarziat si i-am spus ca e problema ei sa se scuze ca a intarziat.
A incercat si fi-mea sa ceara bani pentru notele bune.
Nu i-am dat si i-am explicat ca trebuie sa invete pentru ea ca sa stie si nu pentru ca ii dau eu bani.
In timp, am reusit sa ma detasez de probleme ei si sa-mi alung anxietatile cu privire la viitorul ei scolar.
O data ce am facut asta pentru mine a inceput si ea sa se schimbe.
Ta-su mai facea aprecieri, din cand in cand, asupra notelor. Si i-am spus exact cam ce a zis RRox mai sus: "pe tine acuma, te intreaba cineva ce note ai avut in clasele a V-VIII sau ce liceu ai terminat?
A contat ca eu am facut marele liceu Neculce si ca tu ai terminat un liceu industrial? A contat ceea ce am facut dupa. Si daca stau bine si ma gandesc tu esti mai bine cotat profesional decat mine.
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi
viviana spune:
Inca una si ma duc.