Nu mai stiu ce sa fac...(2)

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns denizel spune:

Hei, maria_alexia!

Nu cred ca profii de acolo s-au uitat peste chestionare.
Am inteles ca profii sunt foarte buni, sunt profii de la Stat :).
Si sunt sigura ca-s si studenti foarte buni acolosa.

Daca nu as fi avut orarul ala naspa, m-as fi dus sa ma interesez ce-i cu chestionarul si cum se noteaza el...
Avand in vedere ca nu puteam nicium sa ma descurc cu ore de la 14 la 20 de 3 ori pe saptamana (deci oricum as fi renuntat anul asta), am lasat balta tot :).
Da' trebuia sa va zic si voua deznodamantul, ca nu se facea sa va las sa credeti ca-s studenta la Psi .

Pentru parinti, de dragul copiilor

"Omul care a inventat distractia a fost copilul" - din jurnalul unei mãmici de bãietel.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Denizel , cred ca e o greseala pe undeva, e mult prea tragic-comica sa fie pe bune! Cum adica ai luat 8?Pai ce materie e asta, de se dau si note?? ´´ce carte ai citit´´..

Si..de cand se pica cu 8?Si ce deosebeste 8-ul de 10, care e raspunsul corect la ´´ce carti ati citit?´´

Nu se mai fac niciunde inscrieri?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns denizel spune:

Lady, media de admitere e media intre media de la bac (asta fuse aproape 8 acu' o suta de ani, cand pe nimeni nu interesa bacul) si nota de la chestionarul completat pe hol .
Iar media de admitere a fost peste 8 :D.
Iar noi, candidatii, am fost departajati (si) in urma notelor obtinute la un chestionar completat pe holul facultatii .

De fapt, cerinta cu cartea citita era ceva de genul "numiti o carte de psihologie citita sau o carte care sa aiba cea mai mica legatura cu psihologia, sau o carte ale carei invataminte sa aiba vreo legatura cu psihologia" :)))).
cam asa ceva, nu mai stiu exact, dar era penibiluta cerinta.