Burtici fericite de septembrie-octombrie(221)
Raspunsuri - Pagina 9
raluk16 spune:
Monikus deci pe langa ca sunt neascultatoare, mai fac rele si lamurind pe altii
Laura stai la rand, mami, ca nu-i asa mare . Zi-ne din timp sa ne agitam. pai Dana e aici, pe paginile anterioare
Nela cred ca de la 5 ani incolo numai la cifrele rotunde se mai sarbatoreste . Ce m-ai distrat cu amenintarea cu baia si cu nespalatul cat e tati plecat
techila deci pentru pozici erai nervoasa la Botez? Te inteleg complet, si sper sa nu mai fie inca un motiv, sa fie asta singurul...
38+ Alex - cumparaturi bebe
moni_iulia spune:
monikus, si eu am avut probleme cu fierea si pana la urma am scos-o acum 3 ani si cand aveam vreo criza o tratam cu no-spa. Deci s-ar putea sa te ajute de 2 ori no-spa-ul. Si eu sunt impotriva medicamentelor in general si in sarcina in special , dar am luat tot ce mi-a recomandat dr. Spre exemplu acum iau detralex care cica e pt circulatie ca stau mai mult in pat. Am luat si no-spa mult(3 forte/zi) ca aveam pb cu lichidul cica de la uter ca statea contractat(mulat pe copil).
Toti dr care m-au vazut au zis ca obiectivul principal e sa ajungem cat mai aproape de termen.Cred ca nu-si imaginau ca-l si depasesc.
Suedeniciun semn?
Iulia 40s + 1 cu "Tudorita Mihaita"
Romania- The land of choice
Poze
laura78nico spune:
Citat: |
citat din mesajul lui raluk16 [Laura stai la rand, mami, ca nu-i asa mare . Zi-ne din timp sa ne agitam. pai Dana e aici, pe paginile anterioare 38+ Alex - cumparaturi bebe |
Raluk nici eu nu vreau in fata ca sincer mai am ceva de terminat prin casa, dar vad ca bb se cam grabeste.
Oricum va anunt chiar daca Ramona nu ma lasa la calc vad eu cum fac.Nu scapati de mine!
Laura 38+ si Ramona Cristiana 20.03.2007
raluk16 spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui liliac1