Breaking News - 3

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nelia spune:

Da, citisem si eu articolul si vazusem filmuletele cu Janet... Ati vazut ce spune despre el insusi:

"They thought I was naïve, soft and sweet and wimpy, but I wasn't.[...] "I am the captain of my ship. I take suggestions and listen to what everyone has to say, but the final decision is mine."

Ei, uite, cam asa l-am perceput eu tot timpul pe MJ!

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

Nu stiu daca ati vazut inca, eu acum am descoperit un filmulet cu repetitiile lui MJ, interpretand Human Nature...si bineinteles ca m-am intristat...again...

http://www.mirror.co.uk/celebs/news/2009/09/21/watch-michael-jackson-perform-human-nature-during-this-is-it-rehearsal-115875-21690717/

"Let Sadness see what Happy does
Let Happy be where Sadness was till now..."
Long live THE KING MICHAEL JACKSON!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns albinutza spune:

Of, Doamne!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisa-marie spune:

va dati seama ca mai devreme sau mai tarziu se va intampla si asta.. nu neaparat cu Omer in rolul lui MJ...
http://www.inquisitr.com/38544/omer-bhatti-to-play-as-michael-jackson-in-a-film/

"Let Sadness see what Happy does
Let Happy be where Sadness was till now..."
Long live THE KING MICHAEL JACKSON!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns selket spune:

Voi nu stiti daca filmul va fi numai in Bucuresti sa si la cinematografe in alte orase din tara?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns rall spune:

http://mjjgallery.free.fr/2009/thisisit/trailers/053.jpg

Peste exact 1 saptamana ar fi trebuit sa vad asta live

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anka77 spune:

Rall, nu vreau sa ma gandesc ce este in sufletul tau, mai ales ca aveai bilete .

www.youtube.com/watch?v=xG05mG7fhZ4 " target="_blank">-He's not coming back
Because he's sleeping with Me
www.youtube.com/watch?v=9ABdp1m3a0E" target="_blank">"SHA`MONE!!!!"
poze si noi 2

Mergi la inceput
Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cory_box spune:

Citat:
citat din mesajul lui nelia

Da, citisem si eu articolul si vazusem filmuletele cu Janet... Ati vazut ce spune despre el insusi:

"They thought I was naïve, soft and sweet and wimpy, but I wasn't.[...] "I am the captain of my ship. I take suggestions and listen to what everyone has to say, but the final decision is mine."

Ei, uite, cam asa l-am perceput eu tot timpul pe MJ!

CORNELIA, mami de www.dropshots.com/nelia#date/2009-03-30/13:05:37" target="_blank">AGATA, TUDORA si LISANDRU

Nelia : am vrut sa zic ca si mie mi-a placut f.tare cum a zis Michael "i am the captain of my ship" incit o sa o folosesc ca semnatura.nu ca mi s-ar potrivi, nici vorba, dar pt. ca e

"Just because you read it in a magazine or see it on the TV screen, don't make it factual”- MICHAEL JACKSON

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns astrojunkie spune:

New Michael Jackson Album and Song
SEPTEMBER 23, 2009
UNRELEASED MICHAEL JACKSON SONG "THIS IS IT" TO BE UNVEILED OCTOBER 12TH

SONY MUSIC ENTERTAINMENT TO RELEASE TWO DISC ALBUM WITH MUSIC INSPIRED BY THE SONY PICTURES FILM MICHAEL JACKSON"S THIS IS IT ON OCTOBER 26TH/27TH

On October 12th, the first new Michael Jackson song to emerge since the world mourned the loss of this musical icon will be released – a brand new single entitled "This Is It." Soon after, Sony Music Entertainment's Columbia/Epic Label Group will release the two-disc album This Is It featuring the music that inspired Sony Pictures' forthcoming film MICHAEL JACKSON'S THIS IS IT. This two-disc album will be available internationally on October 26th and North America on October 27th to coincide with the worldwide release of the motion picture which arrives in theaters on October 28th and runs for a limited two-week engagement.

"This song only defines, once again, what the world already knows - that Michael is one of God's greatest gifts," comments John McClain, co-producer of the album.

Disc one will feature the original album masters of some of Michael's biggest hits arranged in the same sequence as they appear in the film. The disc ends with two versions of the never-released "This Is It." This song is featured in the film's closing sequence and includes backing vocals by Michael's brothers, the Jacksons.

Disc two offers previously unreleased versions of some of the artist's classic tracks. This disc also features a touching spoken word poem from Michael Jackson entitled "Planet Earth" that has never been heard before.

O sa mor de nervi, poeziile erau pe pagina lui de myspace, le-am salvat undeva si-acum nu le mai gasesc:( Doar "behind the mask" era citita de el, acolo unde acum a ramas doar tributul, restul erau pe blog. Am stiut ca e pagina lui de cand am vazut-o, si am predicat in pustiu de-atunci :(

http://www.myspace.com/peterpanpyt

Acum au scos tot, erau inclusiv trei mesaje audio, dintre care asta, pe care cineva l-a salvat si l-a urcat pe snapvine. Pe asta il pusesera la cateva zile dupa ce a murit (cu ghilimele?, nici ca mai stiu).
http://www.snapvine.com/message/show/21861475
Au scos tot dupa o saptamana, doua, pentru ca innebunisera fanii. Macar de-as gasi poeziile

Mergi la inceput