Este normal...Takko!!!!

Raspunsuri - Pagina 9

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns karfe spune:

Citat:
citat din mesajul lui mariaandreea

dezbate-ti aceasta problema de mai bine de juma' de an ,daca nu va convine ca se aspira (si voi intrati intr-un mag curat),ca ofertele nu va sunt pe plac , ca vanzatoarele nu sunt politicoase de ca va mai duce-ti in aceste mag?????? duceti-va in alte mag si poate ve-ti fi tratate cum va place sau poate chiar mai urat decat v-au tratat cei de la takko.nu vreau sa iau apararea cuiva , dar puneti-va in postura lor lucreaza in stres ( comertul nu este usor)sunt obositi , au probleme nu puteti sa generalizati (angajatii takko).unele dintre voi au sau u avut un loc de munca poate nu tocmai convenabil cu clienti nemultumiti si cu mofturi cum va descurcati? in loc sa fiti fericite ca nu sta nimeni dupa voi si nu va urmareste de parca a-ti fi furaciosi , ci puteti face ce vreti voi in mag .atata timp cat sunt salutata la iesire eu sunt multumita de takko.dupa cum am mai zis de ce merge-ti la takko sa aveti subiecte de discutii si pe cine enerva in mag ca nu sunte-ti tratate ca niste printese ,duceti-va la tina r ,la meli melo,la champions etc si sa vede-ti cum e sa sara pe voi de la intrare. numai bine pe mai tarziu.



daca nu ai invatat sau poate ai uitat corect se scrie "dezbateti","mergeti",nu de alta dar sa nu te faci de ras in alta parte

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Deianira spune:

Citat:
citat din mesajul lui mariaandreea

dezbate-ti aceasta problema de mai bine de juma' de an ,daca nu va convine ca se aspira (si voi intrati intr-un mag curat),ca ofertele nu va sunt pe plac , ca vanzatoarele nu sunt politicoase de ca va mai duce-ti in aceste mag?????? duceti-va in alte mag si poate ve-ti fi tratate cum va place sau poate chiar mai urat decat v-au tratat cei de la takko.nu vreau sa iau apararea cuiva , dar puneti-va in postura lor lucreaza in stres ( comertul nu este usor)sunt obositi , au probleme nu puteti sa generalizati (angajatii takko).unele dintre voi au sau u avut un loc de munca poate nu tocmai convenabil cu clienti nemultumiti si cu mofturi cum va descurcati? in loc sa fiti fericite ca nu sta nimeni dupa voi si nu va urmareste de parca a-ti fi furaciosi , ci puteti face ce vreti voi in mag .atata timp cat sunt salutata la iesire eu sunt multumita de takko.dupa cum am mai zis de ce merge-ti la takko sa aveti subiecte de discutii si pe cine enerva in mag ca nu sunte-ti tratate ca niste printese ,duceti-va la tina r ,la meli melo,la champions etc si sa vede-ti cum e sa sara pe voi de la intrare. numai bine pe mai tarziu.


La atitudinea pe care o ai, eu n-as intra intr-un magazin in care lucrezi tu, m-as duce la concurenta .



Good things happen to good people.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns GabyHila spune:

Cea mai grea pedeapsa ce se poate unui magazin este sa nu te mai intorci vreodata acolo! Un cumparator nemultumit ia uite ce de altii nemultumiti a adus dupa el!

Imi pot da cu parerea in cunostinta de cauza, avand un magazin de incaltaminte in Sibiu. Nu ai voie sa induci in eroare consumatorul sub nici o forma. Daca pe bluza ta scria un pret la pretul ala trebuia sa o vanda. Sau trebuia sa afiseze vizibil un anunt unde sa scrie ca preturile respective sunt valabile incepand cu data de....

La multe magazine mari se practica asemenea promotii: pretul din revista valabil din ziua de ... pana in ziua de. Dar pana in ziua inceperii promotiei, pretul este cel intreg, nu redus.

Nu mai vorbim de facut curat in magazin cand ai clienti:) mi se pare strigator la cer! iti bati joc de omul care iti intra pe usa!

Ca nu sunt platiti destul? e problema lor interna si nimeni nu e obligat sa lucreze intr-un loc unde nu i se respecta conditiile de la angajare. Ca te urmaresc de la intrare si nu te lasa sa faci un pas? La fel politica lor. Daca nu iti place, ii spui frumos sa te lase sa alegi singura si daca ai intrebari o chemi.

Si cand nu se rezolva, Protectia Consumatorului!!! Te duci si ceri numele firmei, J si RO ca sa stie ce vrei sa faci si pui plangere pe site.

Sunt de parere ca numai daca spunem ce ne deranjeaza, aceasta societate se poate schimba!



Nu te duce la somn nervoasa! Stai treaza si cearta-te!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andra33 spune:

Pe mine ca si cumparator ma doare fix in pix ca e magazinu mare si vanzatoarei ii ia o ora in plus sa faca curat.
Eu iti fac onoarea de a intra in magazin si de a cumpara produsele tale....iar tu din "respect" ma maturi pe picioare cu cel mai de bun simt "sictir posibil" eventual se si ratoieste vanzatoatrea la mine ca calc unde e deja spalat
Ca sa o luam cu inceputul....nici n-ar fi de datoria vanzatoarei sa dea cu mopul.....o firma de curatenie ar trebui sa vina seara sau inaine de deschidere si sa faca curat.....e ca si cum noi care facem munca "de birou" la sf programului luam galetile si mopu si ne facem curat in birou, splam veceurile...etc...



Silvia mamica de Adrian (22 August 2003) si Maya (25 Iulie 2009)


crede-ma ca nu faci nicio onoare nimanui prin faptul ca intra in magazin....cu sau fara contributia ta magazinul merge si salariile sunt aceleasi...chiar nu inteleg ce atata bataie de cap nu te obliga nimeni sa intri....daca vrei intri daca nu la revedere.....magazinul functioneaza dupa reguli proprii nu dupa regulile altora

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ina_nz spune:

magazinul functioneaza dupa reguli proprii nu dupa regulile altora

I fa-ti mataluta dosarul si inscrie-te la Spiru Haret la Comert....ceva...
Ca poate din 5 ani de facultate comasati in 3 iti ramane in cap ca o afacere functioneaza dupa"regula cererii si ofertei". Poatea aiba magazinul tau 20 de regulamente si reguli proprii....daca vanzatoarele au atitudinea de sfidare pe care o ai tu atunci cat de curand nu o sa mai intre nimeni in el.
Si da "Iti fac o onoare ca vin si cumpar de la tine" ca daca n-ar mai cumpara nimeni atunci puteti sa dati cu mopul toata ziua pana dati faliment. e o chestie care se numeste Profit si fara chestia aia ciuciu salarii :)))))


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Roxie spune:

Oau. Sincera sa fiu, cumpar de la Takko produse diverse cam la doua saptamani o data. Takko din Auchan sau din Vitantis. Imi plac produsele lor, mai ales pantalonii, si hainutele pentru copii. Nu mi s-a intamplat sa se poarte nepoliticos sau urat vanzatorii, dar i-am remarcat ca erau "fara chef" de multe ori. O data am asistat la o faza de genul: scria pe un stand "pret incepand de la 15 RON" de ex, si o tipa a cautat pe tot standul ala si nu a gasit nici macar un singur produs la pretul asta. Incepuse sa se incinga atmosfera, nu am mai stat sa vad cum se termina.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns AKEzatu spune:

Citat:
citat din mesajul lui andra33

Pe mine ca si cumparator ma doare fix in pix ca e magazinu mare si vanzatoarei ii ia o ora in plus sa faca curat.
Eu iti fac onoarea de a intra in magazin si de a cumpara produsele tale....iar tu din "respect" ma maturi pe picioare cu cel mai de bun simt "sictir posibil" eventual se si ratoieste vanzatoatrea la mine ca calc unde e deja spalat
Ca sa o luam cu inceputul....nici n-ar fi de datoria vanzatoarei sa dea cu mopul.....o firma de curatenie ar trebui sa vina seara sau inaine de deschidere si sa faca curat.....e ca si cum noi care facem munca "de birou" la sf programului luam galetile si mopu si ne facem curat in birou, splam veceurile...etc...



Silvia mamica de Adrian (22 August 2003) si Maya (25 Iulie 2009)

La locul de munca se face curatenie la sfarsitul programului desteapt o !! din cauza clientilor ca si TINE suntem cum suntem noi ca si angajati... pt ca trebuie sa va suportam mofturile si fitele.. de VIP ce le aveti.. asa ca laso mai moale.. pt ca un magazin nu sta intr`un client ca si tine.. din contra, ai grija ca risti sa fi scoasa afara..


crede-ma ca nu faci nicio onoare nimanui prin faptul ca intra in magazin....cu sau fara contributia ta magazinul merge si salariile sunt aceleasi...chiar nu inteleg ce atata bataie de cap nu te obliga nimeni sa intri....daca vrei intri daca nu la revedere.....magazinul functioneaza dupa reguli proprii nu dupa regulile altora

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alexmom spune:

Si in Canada am vazut sa se schimbe preturile seara inainte de ziua in care intra in vigoare noua oferta, mai exact la Pharmaprix (Shoppers Drug Mart), este unul chiar langa mine si il vizitez foarte des. Oferta incepe de sambata, iar preturile pe raft se schimba vineri seara cu 2-3 ore inainte de inchidere. Daca eu ma duc sa cumpar un produs in acele ore si are deja pretul schimbat, pai ei mi-l vand la noul pret de vineri seara. Asta probabil se datoreaza si existentei unei legi in Quebec care prevede ca in cazul in care pretul la casa nu corespunde cu cel afisat (la raft), comerciantul este obligat sa-i ofere gratis produsul cumparatorului - in cazul in care pretul este pana in 10$, iar daca pretul este de peste 10$, comerciantul acorda un rabat de 10$, rabat aplicat asupra pretului revizat. Ma gandesc ca si in restul Canadei exista ceva asemanator.
Acum orice comerciant poate sa-si schimbe preturile noaptea sau cu o ora inainte de deschidere daca nu doreste sa vanda la pret redus de cu seara sau sa evite orice neintelegere, dar aici se merge pe ideea ca e mai rentabil sa ai volum de vanzari decat sa-ti stea marfa pe raft, calicindu-te la cativa dolari.
Una peste alta, incidente de tipul celui de la Real nu exista pe aici.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabi_K spune:

Takko are in general marfa buna, dar calitatea nu e intotdeauna pe masura pretului. Mi-am luat vreo 2 seturi de sosete, a cate 3 perechi fiecare. Le-am purtat de vreo 2-3 ori si s-au rupt Am mai patit la fel cu niste talpici de copii, am dat pe ei vreo 19 lei, dupa o singura purtare s-au descusut.
Tricourile lor sunt OK, dar atentie la maneca lunga-intra la apa!!! (sau mi s-au mai lungit mie bratele la 42 de ani?)

Gabi+Robert(20.05.1997)+Lili(17.05.2002)
www.dropshots.com/kincses3#" target="_blank">poze noi www.dropshots.com/kincses4#" target="_blank">poze si mai noi
www.dropshots.com/kincses5#" target="_blank">poze cele mai noi
Povestea nasterii: Lili si Robert

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ramiris spune:

Citat:
citat din mesajul lui andra33

pff...deci sa lamurim faza cu marfa bagata seara cu 2 ore inainte de inchidere...aceasta este marfa de catalog...catalogul reprezinta un stoc limitat de produse care se vand la un pret special(de obicei cu 50% mai mic) pe o perioada limitata de joi pana luni. decat in aceasta perioada casa de marcat e programata sa afiseze acel pret mai mic...mai devreme sau mai tarziu de aceasta perioada produsul intra cu pretul intreg al produsului...adica dublu. se baga cu 2 ore inainte de inchiderea programului cu o zi inainte de iceperea promotiei pt ca asa este regulamentu...regulamentu facut de sefii ai mari deci pe treaba asta puteti sa depuneti cate plangeri doriti superiorilor! problema 2...peste tot in magazinele takko aveti posibilitatea de a rezerva produsele maxim 24 de ore...exista si niste cartonase speciale de rezervare....iti lasi numele prenumele si produsele iti sunt puse deoparte garantat 24 de ore.....problema 3...datul cu aspiratorul....in fiecare zi inainte de inchidere cu 2 ore se incepe curatenia in magazin....regula stabilita tot de sefii ai mari....aspirat spalat si sters praful....si acuma pe bune...magazinele takko au in jur de 500 de metrii patrati...chiar credeti ca se aspira in 15 minute?..daca ar fii sa se inceapa curatenia dupa incheierea programului ar trebui sa se stea minim o ora peste program lucru care nu cred ca v-ar conveni niciunuia dintre voi...ultima problema...cea cu angajatii...magazinul takko funcioneaza pe principiul autoservire....intri te uit probezi vii la casa....tot magazinu e la dispozitia ta...eu sincer m-as bucura sa intru intr-un magazin si sa nu stea vanzatoarea in coada mea nonstop lingusindu-se pe langa mine....cat despre etichetarea pretului e omenesc sa se mai faca si greseli....vorbim despre mii de produse care se afla intr-un magazin....se poate sa mai scape cate unul. nu cred ca este vina vanzatorului daca tu cumperi un produs si acasa constati ca e defect....de ce nu va uitati inainte la el?...si de ce sunt defecte?....pt ca multa lume isi face iluzia ca incape in marimi mai mici si intra la cabina trag de ele in toate directiile si dupa aia il ascund repede undeva. cat despre ce priveste schimbarrea produsului se face cu bonul de casa in timp de 6 saptamani. hhm....vanzatoare sictirite...nu stiu ce sa spun..nu spun ca nu se intampla.....desi nu e cazu sa generalizam....dar la urma urmei cum sa stai cu zambetul pe buze cand vezi atata nesimtirre in persoana multor clienti care arunca hainele prin toate directiile le lasa aruncate pe jos la cabina si devasteaza magazinu cu totul in 5 minute......sa stiti ca exista un loc special pt hainele care nu le cumparati la iesirea din cabina ...e semnalizat chiar....parerea mea este ca atat timp cat clientul e cu bun simt si vanzatorul va fii la fel.....si apropo ...ca citisem anterior de spaga 10-20 de ron...angajatii takko nu au voie sa ia spaga...toti banii lasati de dumneavoastra in plus vor fii virati in contul firmei


Mie imi e foarte greu sa intleg ce vrei sa spui. N-ai vrea sa imparti postarea in propozitii cu inceput si sfarsit? Nu e o ironie, chiar mi-e greu sa inteleg ce vrei sa spui in fraza aia fara sfarsit.
Multitudinea de i-uri nu ma deranjeaza :), poti sa le lasi acolo.

Mergi la inceput