Este normal...Takko!!!!

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns elyanne spune:

Una e sa pui afis in geam ca din data X sunt reduceri sau vor avea noua colectie... si alta e sa fie in magazin pe raft... si doar sa te uit la ea, s-o probezi... ca e de vanzare maine...

Si chiar daca citeai afiul din geam... de unde ar trebui sa stii care marfa face parte din colectia de primavara si care nu... Ca sa stii ce-i doar de privit si venit alta data si ce se si poate cumpara???




Eliana cu Elena (23.10.04) Andrei si Mihai (03.03.07) | Poze mai vechi, mai noi | www.desprecopii.com/info.asp?id=767" target="_blank">Elena – iubita noastra | De 3x... mamica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lisaelisa spune:

Citat:
citat din mesajul lui conchita

Citat:
citat din mesajul lui XIO
Lisaelisa , da , clientii trebuie sa citeasca cu atentie.
Asa cum atunci cand semnezi un act trebuie sa-l citesti ca sa nu semnezi ca-ti vinzi casa cu 3 dolari sau catelul pe o para.
Asa cum daca nu deschizi bine ochii si nu esti atenta la schimbul valutar pierzi bani daca nu vezi unde scrie cat e comisionul.
Asa cum nu te poti duce la Metro sa le spui ca vezi dom'le , tu nu ai observat cat e pretul total si l-ai vazut doar pe ala fara TVA , asa ca sa faca bine sa-ti dea produsele pe cat vrei tu.

EI pot face reclama la o promotie sau la noua colectie cu "n" zile inainte".
ASta nu inseamna ca tu te duci si cumperi cand ai tu chef.

Deja trageti de par ce nu e de tras


Xio, compari mere cu pere. semnatul contractelor si cumparatul din magazin. daca un produs e pe raft si are eticheta cu pretul Cutare, nu e problema mea sa caut si prin veceuri afise ca pretul ala e valabil poimarti. ma duc la magazin sa cumpar, nu sa ma cultiv cu lectura geamurilor si cercevelelor. ce nu ti-e clar? ah, stiu ce nu ti-e clar.


Foarte amuzant, Conchita.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns blackpanterro spune:

Foarte imbecila situatia!! Bine ca nu incepeau reducerile peste o saptamana, astfel lumea intra numai sa admire si sa isi faca planul cu ce va cumpara atunci.
Asta cu vanzatoarele nesimtite si servicii naspa e poveste fara sfarsit.

Adriana si Aidan Alexander(27.06.2005)
A ticket to hell has never been funnier

"If God is willing to destroy evil but not able to do so, then he is not omnipotent/all-powerful.
If he is able to destroy evil but not willing to do so, then he is malevolent.
If he is both able and willing, then whence cometh evil?
If he is neither able nor willing, then why call him God?" - Epicurious

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Citat:
citat din mesajul lui conchita

Citat:
citat din mesajul lui XIO
Lisaelisa , da , clientii trebuie sa citeasca cu atentie.
Asa cum atunci cand semnezi un act trebuie sa-l citesti ca sa nu semnezi ca-ti vinzi casa cu 3 dolari sau catelul pe o para.
Asa cum daca nu deschizi bine ochii si nu esti atenta la schimbul valutar pierzi bani daca nu vezi unde scrie cat e comisionul.
Asa cum nu te poti duce la Metro sa le spui ca vezi dom'le , tu nu ai observat cat e pretul total si l-ai vazut doar pe ala fara TVA , asa ca sa faca bine sa-ti dea produsele pe cat vrei tu.

EI pot face reclama la o promotie sau la noua colectie cu "n" zile inainte".
ASta nu inseamna ca tu te duci si cumperi cand ai tu chef.

Deja trageti de par ce nu e de tras


Xio, compari mere cu pere. semnatul contractelor si cumparatul din magazin. daca un produs e pe raft si are eticheta cu pretul Cutare, nu e problema mea sa caut si prin veceuri afise ca pretul ala e valabil poimarti. ma duc la magazin sa cumpar, nu sa ma cultiv cu lectura geamurilor si cercevelelor. ce nu ti-e clar? ah, stiu ce nu ti-e clar.




Conchita , nu stiu prin ce magazine te invarti tu , dar aici nu era afisat in veceu , era la intrarea in magazin.
As spune ca nu compar mere cu pere cand sustin ca daca vrei sa nu arunci banii trebuie sa ai putina atentie.
Prin urmare , pe mine ca vanzatoare nu ma intereseaza ca tie ti-a fost lene sa te uiti la pretul real sau ca erai ocupata cu copilul/sotul/mama si n-ai observat ce trebuia sa observi.

Daca hainele erau din colectia noua scria asta mare langa ele , si din moment ce intrau din ziua urmatoare mi se pare normal sa le vanda de atunci.SI daca le-a pus vanzatoarea din comoditate in acea seara nu cred ca e corect sa pretinzi ca tu vrei sa le cumperi atunci.Adica , putina intelegere totusi.Oricum era logic faptul ca nu le cumpara nimeni in seara aceea chiar daca statea in cap acolo asa ca de ce sa-ti pierzi timp si nervi aiurea cand se putea rezolva totul elegant?
Si eu cand ma plimbam prin Leonardo am vazut niste pantofi galbeni frumosi, pusi dimineata, iar cand i-am luat in mana sa ma uit vanzatoarea mi-a spus ca e colectia noua si inca nu sunt de vanzare.
Trebuia sa fug cu ei la casa si sa spun ca-i vreau gratis ca nu am vazut pret?

Era sfarsitul programului, produsele se vindeau de a doua zi si nu peste 2 saptamani , ziceam frumos sa mi le tina si incheiam ziua calma , ca incerc sa-i inteleg si pe altii.


"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "

***Fur is for petting**

http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100

http://www.flickr.com/photos/greecky/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gaba-rema spune:

Citat:
citat din mesajul lui lisaelisa

Il amenintam Cu OPC-ul ca sa-i dispara ranjetul arogant de pe fata.

Edit sa mai zic ceva : Si ce daca au scris data inceperii promotiei !
Clientii sunt obligati sa citeasca cu atentie maxima totul? In momentul in care vezi ca te anunta : " Promotie : 2 in 1 ", nu mai stai sa pierzi timpul cu alte amanunte. Intri repede in magazin sa nu ti-o ia careva inainte.
lisaelisa



Pai lisaelisa... da! Clientii tre' sa citeasca cu atentie toate regulile fixate de pravalie. Altfel, cum sa functioneze? serios...
acum, si eu sunt de acord cu clientu' e rege, furnizorul e sluga... dar e exagerat sa pretinzi ca ' ce, am eu timp sa citesc toate regulamentele afistae?"

c'mon

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns conchita spune:

Citat:
citat din mesajul lui XIO

Conchita , nu stiu prin ce magazine te invarti tu , dar aici nu era afisat in veceu , era la intrarea in magazin.
As spune ca nu compar mere cu pere cand sustin ca daca vrei sa nu arunci banii trebuie sa ai putina atentie.
Prin urmare , pe mine ca vanzatoare nu ma intereseaza ca tie ti-a fost lene sa te uiti la pretul real sau ca erai ocupata cu copilul/sotul/mama si n-ai observat ce trebuia sa observi.

Daca hainele erau din colectia noua scria asta mare langa ele , si din moment ce intrau din ziua urmatoare mi se pare normal sa le vanda de atunci.
Si eu cand ma plimbam prin Leonardo am vazut niste pantofi galbeni frumosi, pusi dimineata, iar cand i-am luat in mana sa ma uit vanzatoarea mi-a spus ca e colectia noua si inca nu sunt de vanzare.
Trebuia sa fug cu ei la casa si sa spun ca-i vreau gratis ca nu am vazut pret?

Era sfarsitul programului, produsele se vindeau de a doua zi si nu peste 2 saptamani , ziceam frumos sa mi le tina si incheiam ziua calma , ca incerc sa-i inteleg si pe altii.


Xio, ma invart la sigur prin magazine care au si veceuri, ca cine stie. deci, care e problema ta cu magazinele pe unde ma invart eu? in felul asta crezi ca iti dovedesti superioritatea de clasa daca arunci aluzii de doi lei? iar observatia ca in loc sa citesc literatura de aprozar, stau de vorba cu sotul, copilul, etc, e sub linia admisa de bun simt. stau de vorba cu cine vreau, ca sunt la distractie, nu la job sa ma ingrijorez ca vorbesc cu familia pe banii managerului de magazin.

pe silabe: afisul era pe geam, eticheta avea un pret, deci nu mai inventa anunturi cu scris mare langa colectie, ca nu a existat asa ceva.

ce nu pricepi tu si iti doresc o epifanie in curand, ca altfel nu vad bine magazinele pe care le frecventezi, e ca clientul, respectiv pacientul merita respectat, ca el plateste. tu nu ai inca notiunea asta, dovada opiniile la discutiile de profil. aici iei apararea unor mitocani si sustii cele mai aberante obligatii ale cumparatorului. cand intru intr-un magazin, nu semnez contract ca imi asum obligatia sa citesc toate afisele. iar daca managerul si vanzatorii au gresit, ei platesc. simplu. asta e regula peste tot in lumea civilizata (hai ca acum m-am confesat si prin ce magazine umblu eu).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns conchita spune:

Citat:
citat din mesajul lui elyanne
Si chiar daca citeai afiul din geam... de unde ar trebui sa stii care marfa face parte din colectia de primavara si care nu... Ca sa stii ce-i doar de privit si venit alta data si ce se si poate cumpara???


good point. traduci asta si pentru Xio, te rog?
de fapt, nu mai traduce, ca cine stie ce odisee mai incepem.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dodo spune:

Citat:
citat din mesajul lui claudia_a

Citat:
citat din mesajul lui maru

aici, daca pe flyer scrie ca oferta incepe de vineri, eu nu pot cumpara marfa expusa la pret redus de joi seara. Nici un regulament, nici o amenintare nu ii face sa imi faca mie reducerea.
De multe ori, daca oferta e prea buna, scrie clar: in limita cantitatilor disponibile!
Ce puteai face? sa ceri sa ti le puna in hold, sa lasi nr de telefon la care poti fi contactata si sa vii sa le ridici a doua zi la ora convenabila tie

Emma Invinge cancerul! Inaltam ruga fierbinte miercuri, 25 martie, ora 12 ora Romaniei, ora 6am ora Canadei!
Doamne'ajuta!
http://maru-incotro.blogspot.com/



Deja ma luati la misto...si nu-mi place

Maru, marfa care a fosta dusa aseara intra de azi in oferta...ea nu a existat in magazin pana aseara, adica azi cand trebuia sa intre... nu a fost niciodata, e din colectia de primavara... deci nu voiam io un pret mai mic la ea desi fusese cu un alt pret...ea nu a existat... bluzele erau cu maneca scurta si intrau acum pentru prima data in Takko...deci o vezi, iti place... dar sorry o iei maine! ca azi nu vreau io...doar ti-o flutur pe la nas!

Niciodata nu trebuie sa plângi dupa ceva care nu poate plânge dupa tine.



Nu te ia nimeni la misto, pur si simplu asta e regula, produsul promotional nu se vinde la pret de promotie inainte de ziua cind incepe.INSA, ei au gresit pt ca nu au specificat in afisul de oferta CE produse intra la promotie. Aici de obicei rastelul/raftul cu produsele ce urmeaza a intra la oferta speciala sint ori acoperite cu hirtie, sau rastelul are eticheta cu pretul promotional DAR si perioada pe care e valabila promotia iar daca tu ai luat produsul inainte si nu ai citit valabilitatea, asta e, e vina ta, ei si-au facut datoria de a specifica conditiile promotiei. Si, nu in ultimul rind, pt. niste tzoale, fie ele cit de faine, aici nu face nimeni caz, intotdeauna gaseti altceva mai fain la alt magazin sau, daca tii mortis, ei pot lua legatura cu alt magazin care are produsul in stoc, daca la mag. unde ai fost nu-l mai are, ei il retin pt. tine si tu il cumperi de la ei. Dar nu ti-l opreste nimeni pt. a 2-a zi, cind oferta intra in vigoare, il cumperi la pretul de azi sau, daca vrei pret redus, vino miine! Aici insa poti face altceva: il cumperi azi, la pret normal si, miine, cind se schimba pretul, poti veni sa-l returnezi (nu te-ntreaba nimeni motivul, daca tu nu-l precizezi) si-ti iei altceva ce-ti convine.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elyanne spune:

Mai fetelor... NU era vorba de nici o promotie... de nici un pret nou sau redus etc. ... pur si simplu era vorba de noua colectie care teoretic nu trebuia sa se afle in magazin pana a doua zi... si despre care era specificat intr-un afis pe geam ca din ziua x intra noua colectie...
Acum ce ar trebui sa facem... sa pp ca toate bluzele cu maneca scurta si pantaloni 3/4 fac parte din noua colectie???
Nu e normal ca ce gasim pe umeras/raft sa porbam daca ne place???
Nu e vorba ca era trecut un pret redus care ar fi vost valabil de a doua zi... pur si simplu erau produse care nu le vindeau decat a doua zi... despre care nu scria nicaieri nimic, la raft... ci doar era specificat pe un anunt general ca din ziua de 26 martie va intra noua colectie... Nu era normal ca noua colectie sa nu exite in magazin pana atunci???

Exercitiu de imaginatie... intri in magazin, fara sa vezi anuntul din geam...
Si gasesti raftu cu tozalele respective, unde nu scrie nicaieri nimic... (unde ati vazut scris pe etichete "colectia de primavara-vara incepand cu data xx.xx.xxxx??? ca io n-am vazut) si iei frumos 5-6-7 haine sa le pobezi... pierzi macar o juma de ora imbracand si dezbracand... intr-un final da-i de-o parte ce cumperi si ce nu... si te duci fericita la casa... ta-daaaaaaa... si domana de la casa te face si mai fericita ...

Si daca sunt la fel de "dragute" ca cele de unde cumpar io (citeste postarea unde am scris cu doamna cu copil mic dupa ea... asta ca o completare la cat de dragute sunt ele) sunt convinsa ca s-ar fi uitat stramb la tine daca indrazneai sa-i spui sa ti le pastreze pana a doua zi... poate daca ii intindeai fo 10-20 de ron... altfel...




Eliana cu Elena (23.10.04) Andrei si Mihai (03.03.07) | Poze mai vechi, mai noi | www.desprecopii.com/info.asp?id=767" target="_blank">Elena – iubita noastra | De 3x... mamica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ina_nz spune:

Asta cu vanzatoarele acre din Romania e deja celebra.....insa am senzatia ca si ele trateaza clientii la fel de frumos precum sunt tratate ele de catre clienti.

Am vazut cu ochii mei cum anumite persoane din categoria tzoapa intrau in magazine si faceau fitze printre rafturi si se uitau la vanzatoare ca la niste rahatzei pe marginea drumului....e si normal sa primeasca o reactie pe masura de la vanzatoare.

Numai aici pe site daca ne apucam sa citim posturi in care se vorbeste despre menajere, bone, vanzatoare, functionare....sunt persoane care traiesc cu impresia ca sunt cu mult superioare acelor clase de oameni si li se pare normal sa nu li se adreseze cu respect. Zicea cineva la un moment dat "ca doar nu o avea menajera dreptul la concediu de odihna platit" ... cred ca am citit si rascitit expresia asta de 10 ori incercand sa ma dumiresc daca s-a abolit complet sclavia.....

S nu se inteleaga ca nu sunt persoane care vorbeasc frumos cu vanzatoarele, care zic multumesc sau adreseaza un zambet. Doamne fereste! Dar daca intr-o singura zi intra in magazin 20 de oameni care te trateaza prost si numai cativa care te trateaza omeneste pai te transformi in acritura in mai putin de 2 luni de serviciu.




Silvia mamica de Adrian (22 August 2003) si baby

Mergi la inceput