Este normal...Takko!!!!
Raspunsuri - Pagina 3

maru spune:
si eu am explicat in toate felurile posibile, ca nu conteaza daca e sale, promotie, clearance, produs nou, daca ei au in anunt ca le vand de a doua zi, asa vor face, indiferent de reclamatie, e vorba de data care apare la vanzare, e vorba de o groaza de alte chestii!
dar...eu va las, ca nu are rost
Emma Invinge cancerul! Inaltam ruga fierbinte miercuri, 25 martie, ora 12 ora Romaniei, ora 6am ora Canadei!
Doamne'ajuta!
http://maru-incotro.blogspot.com/


XIO spune:
Pai nu inteleg ce e asa mare lucru.
Vanzarea incepe din 26 si gata.
Daca asa au stabilit cei care conduc magazinul care e problema?
Este ca si cu reducerile: fiecare articol are un cod , o reducere , nu poti sa vinzi hainele reduse inainte sau dupa perioada promotiei.
As fi rugat frumos vanzatoarea sa mi le tina pana a doua zi si gata , scapai si de nervi si de circ si aveai si bluzele.
"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "
***Fur is for petting**
http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100
http://www.flickr.com/photos/greecky/


maru spune:
Citat: |
citat din mesajul lui XIO Pai nu inteleg ce e asa mare lucru. Vanzarea incepe din 26 si gata. Daca asa au stabilit cei care conduc magazinul care e problema? Este ca si cu reducerile: fiecare articol are un cod , o reducere , nu poti sa vinzi hainele reduse inainte sau dupa perioada promotiei. As fi rugat frumos vanzatoarea sa mi le tina pana a doua zi si gata , scapai si de nervi si de circ si aveai si bluzele. ![]() "Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc " ***Fur is for petting** http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100 http://www.flickr.com/photos/greecky/ |
multam Xio

Emma Invinge cancerul! Inaltam ruga fierbinte miercuri, 25 martie, ora 12 ora Romaniei, ora 6am ora Canadei!
Doamne'ajuta!
http://maru-incotro.blogspot.com/


madau spune:
Eu am patit altceva la Takko de la Auchan...m-am dus frumusel, mi-am cumparat o pereche de colanti, pretul afisat pe ei si la raft 20 ron. Toate bune, ajung cu el la casa, il scaneaza d-ra si-mi zice scurt 45 ron. Am crezut ca n-oi fi vazut eu bine, ma uit iar pe produs, ma duc la raft..pretul 20 ron. Ma intorc, o anunt ca pe raft are alt pret, face o fatza foooarte lunga si nervoasa se duce ea la raft, sa-mi arate ca am vazut prost. Ma duc dupa ea, ajunge in fatza raftului si-mni zice cu o voce sictirita...vedeti doamna ca ati vazut gresit? Si-mi arata dragut spre o pereche de colanti, grosi, cu dungi, nicidecum ce aveam eu in brate. Ii mai bag odata eticheta cu pretul de la raft in ochi, ii arat si pretul de pe produs, si o rog sa-l cheme pe sef. De obicei nu fac asta, de sila si din lipsa de timp, dar acum mi se ridicase parul in cap cand am vazut-o ce sictir are pe fatza. Vine seful, explicam problema..la care el imi spune senin...aaaa, e o greseala, au uitat fetele sa modifice pe raft, pretul corect e ala care apare cand il scaneaza. Zic...ba pardon, pretul corect e ala care e afisat pe produs, e vina angajatilor ca nu si-au facut treaba, mie imi vinzi produsul la pretul afisat. Corect de altfel, nu? Ai gresit, platesti. S-a uitat lung la mine, mi-a bodoganit un "aveti dreptate doamna", a aruncat o privire plina de sageti la una din angajate si dus a fost. Intr-un final mi-a facut bonul, am platit si asteptam macar sa-si ceara scuze ca m-au tratat cum m-au tratat. Ei ash...poate le-ati vazut voi, ca eu una nu. Deci se pare ca e o regula la ei, poate asta e criteriul dupa care isi aleg vanzatoarele, mai stii? Cu cat mai acra, cu atat mai bineMadau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, PARTY 3 ANISORI , www.flickr.com/photos/madau/sets/72157606362146432/" target="_blank">de la 2 la 3 ani
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei, www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
margele si alte zorzonele


lisaelisa spune:
Il amenintam Cu OPC-ul ca sa-i dispara ranjetul arogant de pe fata.
Asta e bataie de joc la adresa clientilor. Iar regulamentul lor intern, nu este treaba clientului. Ei sunt cei neseriosi fiindca afiseaza anunturi cu oferte, inainte de a fi capabili sa le onoreze.
Edit sa mai zic ceva : Si ce daca au scris data inceperii promotiei !
Clientii sunt obligati sa citeasca cu atentie maxima totul? In momentul in care vezi ca te anunta : " Promotie : 2 in 1 ", nu mai stai sa pierzi timpul cu alte amanunte. Intri repede in magazin sa nu ti-o ia careva inainte.
Mai corect din partea magazinului, ar fi sa afiseze promotiile in chiar ziua acestora.


conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui claudia_a Zic vreau sa vorbesc cu seful de magazin... il cheama, vine un tip cu privirea sfidatoare si imi zice ca el nu are timp de explicatii si ca il tin din treaba ![]() ![]() ![]() |
de regula - inseamna ca-s puturosi si in loc sa puna marfa la reduceri a doua zi dimineata, o pun de seara.
aici e regula clara: daca gasesti pe raft un produs care e etichetat cu un pret gresit (cum e in cazul tau, reducerea era de "maine"), sunt obligati sa-ti vanda produsul cu pretul respectiv. nu conteaza ce scrie pe geamuri sau pe pereti, nu e obligatia mea sa le vanez anunturile, ci e obligatia lor sa puna eticheta care trebuie. eu citesc doar eticheta, asta e singura mea obligatie de cumparator.
cat despre seful de magazin, aici daca il chemi iti lustruieste pantofii, pentru ca regula de baza e aia cu clientul nostru, stapanul nostru. ei stiu ca TU le platesti salariile, iar daca TU nu esti multumit, raman someri. e diferenta de mentalitate...
editez sa adaug: foarte rar ajungi sa ceri sa vina managerul, vanzatorii sunt politicosi in general si serviabili. iar daca e cazul sa vina managerul, primesti reducere suplimentara peste aia care ar fi trebuit. o singura data in 8 ani de america am trecut printr-o situatie dintr-asta cu chemat managerul - aici in california, o vanzatoare mexicana (ah, stiu




cllaudia spune:
Citat: |
citat din mesajul lui elyanne Eu mai cumpar din Takko de la Auchan... si acolo angajatii mi se par f.f. sictiriti.... e adevarat ca ajung numai pe la 8 seara, cand sunt dupa o zi de munca... dar eu ce vina am??? Intr-o seara aspirau prin magazin, cu vreo ora inainte de inchiderea magazinului ![]() ![]() Sau in alta zi, ajunge in fata casei o mamica cu un copil in brate, copil care-si pierduse rabdarea... si angajatul de la casa respectiva ii spune sa treaca la casa cealalta pt. ca aici inchide Evident ca au plecat si n-au mai cumparat nimic... dar angajatilor putin le pasa... ![]() Dar pt. ca aici gasesc haine pt. copii care se strang pe talie (f. important pt. noi... gasesc f.f greu sau aproape deloc in zona ![]() Eliana cu Elena (23.10.04) Andrei si Mihai (03.03.07) | Poze mai vechi, mai noi | www.desprecopii.com/info.asp?id=767" target="_blank">Elena – iubita noastra | De 3x... mamica |
Si eu tot din Auchan cumpar. Asta cu aspiratul m-i s-a intamplat si mie. Si eu tot asa am crezut, ca inchid la 21.00, chiar am iesit sa ma uit la progrmul din geam. M-am enervat cand am vazut ca mai era mai mult de o ora pana la inchidere. I-am atras atentia femeii care aspira, dar mi-a replicat ca daca a-r sta peste program ar trebui sa se duca acasa cu taxiul, ca RATB nu mai prinde... Ma deranja si ca foloseau un aspirator din ala industrial, de facea asa un zgomot... Am plecat atunci din magazin, si i-m zis celei de la casa ca ar trebui sa respecte mai mult clientul...Stiti ce mi-a zis? "Clientii fideli vin in cursul zilei, nu inainte de inchidere".



XIO spune:
Citat: |
citat din mesajul lui lisaelisa Il amenintam Cu OPC-ul ca sa-i dispara ranjetul arogant de pe fata. ![]() Asta e bataie de joc la adresa clientilor. ![]() ![]() Edit sa mai zic ceva : Si ce daca au scris data inceperii promotiei ! Clientii sunt obligati sa citeasca cu atentie maxima totul? In momentul in care vezi ca te anunta : " Promotie : 2 in 1 ", nu mai stai sa pierzi timpul cu alte amanunte. Intri repede in magazin sa nu ti-o ia careva inainte. ![]() Mai corect din partea magazinului, ar fi sa afiseze promotiile in chiar ziua acestora. lisaelisa mami de Ancuta ![]() |
Lisaelisa , da , clientii trebuie sa citeasca cu atentie.
Asa cum atunci cand semnezi un act trebuie sa-l citesti ca sa nu semnezi ca-ti vinzi casa cu 3 dolari sau catelul pe o para.
Asa cum daca nu deschizi bine ochii si nu esti atenta la schimbul valutar pierzi bani daca nu vezi unde scrie cat e comisionul.
Asa cum nu te poti duce la Metro sa le spui ca vezi dom'le , tu nu ai observat cat e pretul total si l-ai vazut doar pe ala fara TVA , asa ca sa faca bine sa-ti dea produsele pe cat vrei tu.
EI pot face reclama la o promotie sau la noua colectie cu "n" zile inainte".
ASta nu inseamna ca tu te duci si cumperi cand ai tu chef.
Deja trageti de par ce nu e de tras

"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "
***Fur is for petting**
http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100
http://www.flickr.com/photos/greecky/


oanamada spune:
Citat: | ||||
citat din mesajul lui gabi3604
Mey, nu te contrazic, ca nu ma pricep. Daca zici tu, o fi si vreo lege care zice ca ce este vizibil clientului poate fi si achizitionat. ![]() Dar stii tu sigur despre asa ceva? asta e întrebarea mea... |
Am lucrat la Unirea (la birouri sus) timp de 6 ani de zile...chiar stiu regulile, stiu si cum e cu OPC-ul, cand se sesizeaza, cand nu, cum actioneaza...stiu cum gandesc patronii, stiu cum gandesc si angajatii, care sunt regulile comerciale...cat de puturosi sunt vanzatorii si cat de mult cauata sa-si fenteze patronii...chiar stiu, crede-ma, am trait printre ei zi de zi si cred ca le-am cam vazut pe toate. Toalele alea despre care vorbeste ea, trebuiau bagate in magazin fix a doua zi dimineata! Cineva care a vrut sa nu mai aiba batai de cap si eventual sa nu ajunga prea devreme la munca a zis "hai ca merge de asta-seara"...asta este optica...de regula, acel "cineva" este un sef de raion, un sef de magazin...un "cineva" care face hartiile de intrare a marfii in magazin, hartii care presupun nitica "scribuiala" (nu multa!). In orice tara civilizata, in orice tara, chiar si necivilizata, daca marfa este expusa in magazin ESTE de vanzare! Nu poti sa scoti ceva la raft fara sa ai actele facute pentru vanzare...daca faci asta, esti bun de dat pe mana garzii financiare...ori, acele haine erau scoase...ori nu aveau acte pentru ele si nu aveau ce cauta in magazin, ori aveau si atunci erau obligati sa le vanda.
Indiferenta si sictirul vanzatorilor vine de la: 1. nesimitire, 2. salarii mici, 3. indiferenta
Cei care au un salariu mic +comision la vanzare nu stiu cum sa ti se mai bage printre picioare, doar doar te-or convinge sa cumperi ceva (am asistat la o paruiala intre doua vanzatoare care pretindeau fiecare ca un anumit client fusese clientul lor


Sesizarea sefului de magazin este inutila pentru ca, de regula, sunt mana in mana ....a patronului, da...pentru ca-i da afara...oricum patronii schimba angajatii ca pe ciorapi pentru ca-i prind ca fura, ca nu fac nimic, etc, etc.
Conchita, ca de obicei


Oana si

CATI POZE NOI
"Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti întreaga lume."


conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui XIO Lisaelisa , da , clientii trebuie sa citeasca cu atentie. Asa cum atunci cand semnezi un act trebuie sa-l citesti ca sa nu semnezi ca-ti vinzi casa cu 3 dolari sau catelul pe o para. Asa cum daca nu deschizi bine ochii si nu esti atenta la schimbul valutar pierzi bani daca nu vezi unde scrie cat e comisionul. Asa cum nu te poti duce la Metro sa le spui ca vezi dom'le , tu nu ai observat cat e pretul total si l-ai vazut doar pe ala fara TVA , asa ca sa faca bine sa-ti dea produsele pe cat vrei tu. EI pot face reclama la o promotie sau la noua colectie cu "n" zile inainte". ASta nu inseamna ca tu te duci si cumperi cand ai tu chef. Deja trageti de par ce nu e de tras ![]() |
Xio, compari mere cu pere. semnatul contractelor si cumparatul din magazin. daca un produs e pe raft si are eticheta cu pretul Cutare, nu e problema mea sa caut si prin veceuri afise ca pretul ala e valabil poimarti. ma duc la magazin sa cumpar, nu sa ma cultiv cu lectura geamurilor si cercevelelor. ce nu ti-e clar? ah, stiu ce nu ti-e clar.

