Tzeapa Radacini Giurgiului
Raspunsuri - Pagina 2
Yaia spune:
Eu nu ma pricep deloc la masini in sensul ca doar o conduc...si atat. De restul se ocupa al meu sot care chiar se pricepe la masini. Dar aici mai avem un avantaj: nu fac astia decat ce le spui tu, in sensul ca daca ai dus masina pt. schimb de ulei, asta fac si nimic mai mult. Daca gasesc altceva in neregula, iti dau telefon si te intreaba daca vrei si cealalta chestie rezolvata sau nu. Sau iti scriu pe hartie si iti faci alta programare pt. rezolvarea celelialte probleme, depinde de cat de ocupati sunt. Ei nu risca sa ramana cu ceva piese sau manopera neplatite, pt. ca daca eu nu mi-am dat acordul pt. celelalte reparatii, pot sa nu le platesc si gata. Platesc doar uleiul si schimbul de ulei si la revedere...dar daca tu nu te pricepi sa citesti pe factura care e ala, ca astia mai scriu si codificat...atunci e mai greu. Numai ca poti intreba dinainte cat e un schimb de ulei cu tot cu ulei si la sfarsit stii cat trebuie sa platesti...e o idee. Desi solutia ideala pt. tine e sa stai cu nenea asta de la vechiul service, daca tot nu ai avut niciodata probleme cu el.
Si nu vad nimic in neregula cu mersul preventiv la service. Doar orice masina trebuie dusa la inspectiile de numar de km, asa cum scrie in cartile tehnice. Anormala e atitudinea sa mergi la service doar cand se strica masina.
==================================
Irina, mami de Tudor Cristian (08.10.2007)
Poze
anisiap spune:
Citat: |
citat din mesajul lui eunice78 Mda, radem, radem.., da zau ca nu e rasul meu, da ceva solutzii..pentru viitor..ca eu duc periodic masina in service sa fiu sigura ca e in regula, decat sa raman undeva cu ea...chiar daca nu suna nimic ciudat la ea. Preventiv,va dati seama ce client bun sunt. Si cum probabil aia s-au prins ca nu ma intersectez pe nicaieri cu ce e sub capota..si precum nu exista sau nu prea exista (nici eu nu stiu) negustori cu bun simt..care e solutia? Sa merg doar cu metroul ? Chiar nici una nu isi mai duce masina in service si nu are "ganduri" de astea? Eni, mama de baietzi - Petru (14.08.2003) si Toma (29.09.2006) |
cu barbatul din dotare sau unul "de inchiriat" care are cunostinte tehnice
la mine in familie el face astea eu sunt total pe dinafara dar ma pricep la facut crescut copii
http://community.webshots.com/user/ana_ana2327
sunnyday07 spune:
Hai sa povestesc cum fac eu, neavand sot in dotare.
Duc masina la revizie o data pe an (motor cu benzina, are nevoie de revizie la fiecare 15000km sau un an).
Cand las masina intreb cat costa revizia (ulei, filtru + ce mai scrie in carte la numarul respectiv de km). Apoi le spun ca pentru orice alt lucru care trebuie schimbat /reparat si costa mai mult de cativa zeci de lei sa ma sune sa ma intrebe daca sunt de acord sau nu.
Vad ca funtioneaza. Odata m-au sunat sa-mi spuna ca ar cam trebui schimbate placutele de frana (mi-au zis sa nu mai merg mai mult de 2000km fara sa le schimb)si mi-au spus cat costa.
Cum nu vroiam sa mai ajung curand in service le-am spus sa le schimbe. Daca mi se pare ceva ciudat exista intotdeauna si un alt service.
Marina spune:
sotul+ intrebat inainte in ce costa revizia si la ce sa ma astept, tot ce e in plus intrebat
Ornamente si alte minuni care nu sunt consumabile sunt clar acoperite de Casco...
eunice78 spune:
Mda..chestia cu sotzu..al meu e om de litere..daca intelegeti ce vreau sa zic. Suntem facuti ca pe acelasi calapod, cu emisfera cerebrala dreapta in functiune.
Adica in ipoteza in care am naufragia pe o insula..cu certitudine nu am inventa roata...
Deci varianta asta pica.
Marina, am retinut.
Eni, mama de baietzi - Petru (14.08.2003) si Toma (29.09.2006)
flavia ramona spune:
Lucrez intr-un service autorizat asa ca hai sa va dau cateva detalii sau mai bine zis sa va spun cam ce si cum procedam noi:
- la o revizie se schimba ulei si filtre (depinde de masina, depinde de km, etc.) si se verifica directie, suspensie, nivel lichide, becuri, resetare martor service
- litrii de ulei care incap la motor depind de la masina la masina, de la motorizare la motorizare asa ca daca aveti cartile masinii cititi recomandarea producatorului atat in ce priveste tipul de ulei cat si cantitatea si cititi ce se recomanda schimbat la fiecare 10.000 sau 15.000 km
-nu facem nimic in plus fara acordul clientului, decat daca clientul a mentionat de la inceput despre problema respectiva si a semnat ordinul de reparatie
Legat de proceduri
-noi suntem obligati sa informam clientul cand intra in service in legatura cu ce se schimba la revizia respectiva
-informam clientul legat de pret si de timpul necesar pentru efectuarea lucrarii
-pentru orice apare in plus sunam si ii spunem cat mai poate circula asa (estimativ in km), cat costa piesele si cat manopera si obtinem sau nu acordul pentru inlocuire
-intrebam daca doreste sa ii punem in masina ceea ce s-a inlocuit (asta mai ales in cazul clientilor dificili si mai ales in cazul pieselor de valoare mare)
-daca se constata ca trebuie inlocuit ceva si nu avem sau nu doreste sa schimbe atunci i se intocmeste un certificat de control unde i se aloca problemele respective pe culori, de la verde care inseamna "de prevazut" la rosu care inseamna "circula pe raspunderea lui"
-desi nu e ok (dpdv al sigurantei) exista si posibilitatea clientului de a sta langa mecanic sa vada ce si cum schimba.
O chestie importanta pe care multa lume nu o stie este ca timpul de pe factura este timp orar stabilit de fiecare producator in parte pentru fiecare procedura generala sau speciala in parte si nu este efectiv timpul de pe ceas, adica daca vedeti 0,5 nu inseamna 30 minute.
Si inca ceva, uneori pentru piese de valoare mica manopera e de 2-3-10 ori mai mult din cauza ca dureaza mult lucrarea(ex: pt a inlocui unul sau 2 beculete din bord trebuie data jos o parte a bordului si daca beculetele sunt de ex cam 1,5 lei, procedura de lucru este cam de 10-20 ori cat becul ala).
Sper ca v-am putut fi de folos cu ceva.
maru spune:
ce inseamna la tine periodic?
noi ducem masina la service doar cand trebuie schimbat uleiul, facuta revizia, altfel nu ma bag in seama...
da ce, nu imi stau banii bine in cont?
Citat: |
citat din mesajul lui eunice78 Mda, radem, radem.., da zau ca nu e rasul meu, da ceva solutzii..pentru viitor..ca eu duc periodic masina in service sa fiu sigura ca e in regula, decat sa raman undeva cu ea...chiar daca nu suna nimic ciudat la ea. Preventiv,va dati seama ce client bun sunt. Si cum probabil aia s-au prins ca nu ma intersectez pe nicaieri cu ce e sub capota..si precum nu exista sau nu prea exista (nici eu nu stiu) negustori cu bun simt..care e solutia? Sa merg doar cu metroul ? Chiar nici una nu isi mai duce masina in service si nu are "ganduri" de astea? Eni, mama de baietzi - Petru (14.08.2003) si Toma (29.09.2006) |
Alaturi de Emma cu gandurile bune si rugaciuni, in fiecare zi la ora 13! Lupta iubita!
Doamne'ajuta!
http://maru-incotro.blogspot.com/
eunice78 spune:
Maru, periodic inseamna la mine cand intram in iarna, cand iesim din iarna, cand plecam la drum lung, adica de regula, de Craciun, de Paste, vara inainte de concediu. Deci cred ca o duc cam de 5 ori pe an, nu am intervale prestabilite.
Pe de alta parte, te inteleg, ptrobabil ca daca as trai in Canada si eu as proceda ca tine, da la hartoapele noastre..(am intrat odata intr-o groapa in pasajul de la Unirii de mi s-a indoit janta, abia am iesit din tunel, dar asta e deja alta poveste)..
Eni, mama de baietzi - Petru (14.08.2003) si Toma (29.09.2006)
Rufus spune:
Citat: |
citat din mesajul lui flavia ramona -nu facem nimic in plus fara acordul clientului, decat daca clientul a mentionat de la inceput despre problema respectiva si a semnat ordinul de reparatie Legat de proceduri -noi suntem obligati sa informam clientul cand intra in service in legatura cu ce se schimba la revizia respectiva -informam clientul legat de pret si de timpul necesar pentru efectuarea lucrarii -pentru orice apare in plus sunam si ii spunem cat mai poate circula asa (estimativ in km), cat costa piesele si cat manopera si obtinem sau nu acordul pentru inlocuire -intrebam daca doreste sa ii punem in masina ceea ce s-a inlocuit (asta mai ales in cazul clientilor dificili si mai ales in cazul pieselor de valoare mare) -daca se constata ca trebuie inlocuit ceva si nu avem sau nu doreste sa schimbe atunci i se intocmeste un certificat de control unde i se aloca problemele respective pe culori, de la verde care inseamna "de prevazut" la rosu care inseamna "circula pe raspunderea lui" -desi nu e ok (dpdv al sigurantei) exista si posibilitatea clientului de a sta langa mecanic sa vada ce si cum schimba. |
Asa se procedeaza la orice service civilizat. Eu am un Hiunday, l-am luat de nou, ma tin de revizii...dar n-am patit niciodata ce povesteste eunice...
flavia, nu faceti revizii si la VW? Ca n-am avut niciodata pana acum...si nu prea vreau la Midocar...(poate acolo esti tu!)
RUFUS, TORA si cele 3 minuni ale lorwww.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=80cd684043d64e6bf268f6&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email br / " target="_blank"> Surpriza 2008
lisaelisa spune:
Eunice,
Fa-le reclamatie la protectia consumatorului, cere nr de inregistrare si insista sa se rezolve.
Poti sa-i mai si actionezi in judecata, dar numai dupa ce ai o contraexpertiza la ceea ce au facut ei.
lisaelisa
mami de ingeras dragalas