Bobocei de cl. I, 2008/2009 (4)
Raspunsuri - Pagina 2
simali spune:
Noi se pare ca avem o usoara problema cu notatul. Doamna a inceput sa le dea teme CARE SE NOTEAZA. Adica ceva de genul exercitiul 3, pagina 21 cartea Taine. Eu nu stiu cum s-or descurca altii dar pot sa va spun ca eu a trebuit sa-i explic copilului cum fiecare carte are n-spe pagini, cum daca noteaza doar "Taine 2,3,4" nu intelege nimeni nimic, pentru ca exercitiile 2,3 si 4 din taine sunt la foarte multe pagini, etc.
Oricum, eu cred ca invatatoarea ar trebui sa treaca pe la toti copiii o vreme si sa vada daca au notat si cum au notat. Ma gandesc sa-i sugerez la sedinta cu parintii de maine. De care Vladu si-a notat... numai ca nu a notat si la ce ora e aceasta sedinta. I-am spus ca o sa stau toata ziua la usa scolii pana incepe sedinta...![]()
alice
sanse spune:
Anamaria a facut vineri V mare ,au dat si testul de evaluare la scriere si matem.L-au primit decat pe cel de la romana,de la mate cred ca zilele astea primim rezultatul.
La matematica au terminat caietul elevului si tot fac recapitulare.
La evaluarea de la romana au avut de transcris un text,de despartit in silabe 4-5 cuvinte,de scris in ordine un nr.de cuvinte(8) amestecate pentru a forma o prop.,2 prop. cu inteles diferit care sa contina cuvantul "vin".
A luat -FB pentru ca nu a despartit bine "ianuarie" si a scris o caciulita in plus la un "a"
Cine mai poate sa scrie in ce au constat testarile ,e bine sa o faca.Comparam si noi ce pretentii au d-nele noastre.... ![]()
Si noi ne-am batut capul cu " a-2+6=8" 
La cele cu: a -3=4 le fac direct sau il scot pe a?
Noi il facem asa: a=4+3,a=7,7-3=4.A durat pana a tinut minte ordinea asta.
Temele pentru acasa le noteaza direct pe carte.
Spor la teme 
MIRELA
mami de doua zuze ANA MARIA
si ANDREEA
POZICI
KG MELE
INTREBARI SI RASPUNSURI MONTIGNAC
simali spune:
La a-3=4 au facut si cu scosul lui a ai cu o casuta in care sa notezi "misteriosul" - noi asa-i spunem. Nu prea l-am lasat sa-l scoata pe a pantru ca am observat ca tinde sa invete metoda ca pe un cliseu si sa nu mai judece de ce face asa. Asa ca de fiecare data la exercitii de-astea il pun sa judece cat e a (ceva gen cate mere trebuie sa am in fructiera pentru ca, scotand 3 sa mai raman cu 4? - avem o fructiera cu mere din care tot am scos si am pus, de aici am ramas cu "cate mere").
Din pacate a avut la un test exercitii de-astea (joi) si, in ciuda faptului ca avusese la tema de acasa mai multe asa si le facuse singur foarte bine LE-A GRESIT PE TOATE. A scris (poti sa crezi
) la a-3=4 ca 1-3=4.
N-a judecat deloc ce-a scris acolo... A luat B la test. Naspa.
Astazi a avut test la romana si maine o sa aiba la matematica (ceva gen Marele Test). O sa pun testele dupa ce ni le da.
alice
sanse spune:
Si eu sunt curioasa ce a facut in clasa la test pentru ca si ea e cam incurca.
Ai dreptate ,cand le face din capul ei cu cate mere,pere mai adaugam sau papam nu greseste.Cu necunoscuta incurca operatiile.
Vad ca d-na lor nu prea le da teste la matem. Sunt mai rare fata de cele de la romana.In fiecare sapt. au cate o dictare iar la mate. le numar pe degetele de la o mana
.Poate ca ai mai noteaza in clasa...cine stie....
Mai vedem ...
MIRELA
mami de doua zuze ANA MARIA
si ANDREEA
POZICI
KG MELE
INTREBARI SI RASPUNSURI MONTIGNAC
ni-na spune:
Am avut sedinta aseara si am aflat ca Remus are la evaluare FB cu felicitari(sg din clasa care a facut la mate lucrarea impecabila).Va imaginati ca am levitat instantaneu catre tavanul clasei,mai ales ca il laudase mai devreme si ca e f cuminte.
Am revenit abrupt catre pamant cand am aflat ca din semestrul 2 va puncta si caligrafia,iar la acest capitol suntem mai mult decat deficitari...suntem varza....
Si la evaluarea de la abecedar a luat FB dar cu minus,pe buna dreptate.
Alice,de te consoleaza,am parte de niste parinti aidoma celor care au luat cadoul doamnei puiului tau.D-na ne-a intrebat ce modalitate sa adopte sa-i mai tempereze la care un tata se trezeste vb:"sa facem o sedinta comuna parinti copii si sa ii batjocorim"...iti imaginezi ca am fost extrem de vehementa in a-l contracara..O alta mamica a zis ca azi aduce fetita la scoala si o bate-n cap cu caietul...
Ne-a propus cele doua concursuri,Cangur(14 ron) si Smart(8 ron de pe disciplina).
De-mi mai amintesc,va spun.
Anina_n spune:

crisseis si Teo, sunteti si voi pe lista, acum !
Cristina maine va da marele test la romana si cred ca joi la matematica, daca nu l-a dat azi. In fiecare zi fac dictare, fise si teste si le incurca, neintelegand care e fisa si care e test, pana la urma, ca toate sunt notate.
La romana, noi abia suntem la evaluarea de dupa litera "S". Dar la matematica, se pare ca suntem mai avansati, ca suntem la operatii de adunare si scadere pana la 20. Si chiar de genul:
15+1+2= 16+2
= 18
Sau:
15+4=19
10+5+4=19
10+9=19
In schimb exercitii cu necunoscute "a" nu au facut, defel, au sarit peste ele. Au facut doar cu o patratica goala pt. termenul necunoscut, dar fara a scrie felul in care ajungi sa afli termenul lipsa.
Cum se descurca, cu cititul, ai vostri ? Mie mi se pare greoi cititul Cristinei. Mai intai pe litere si apoi iese cuvantul.
Dar nu stiu cum citesc ceilalti copii sau cum ar trebui sa citeasca un copilas ce abia invata sa citeasca.
Trebuie sa o intreb si pe d-na. invatatoare.
Succese la testele de final de semestru, tuturor boboceilor !

Sunt PUTERE si IUBIRE pentru pretioasa Emma, in fiecare zi, la ora 13.

Nina, mami de
www.babiesonline.com/babies/n/ninacristina" target="_blank"> Nina-Cristina (10.01.2002)Diabet zaharat la copii, Copilasi din 2002, Copii capricorn
anka1 spune:
Eu sunt un pic speriata si poate si dezamagita de avalansa de informatii data de invatatoarea lui Vlad. Au facut la lb. romana semnele de punctuatie: punct, semn de intrebare, semn de exclamare, virgula in diverse situatii (substantive in vocativ) si ieri le-a predat enumeratia adica "2 puncte" si virgulele puse dupa substantive.
Sincer, am avut cu Vlad destula munca de lamurire cu virgula pusa in situatiile: "Sorine, scrie tema la matematica!", "Scrie tema la matematica, Sorine!" sau mai rau: "Scrie, Sorine, tema la matematica!" si acum a mai adus si enumeratia in discutie...:-( Vlad e si un pic distrat si mai uita din reguli, desi i-am spus sa acorde atentie intonatiei si va auzi unde se pune virgula. Dar, ce sa-i cer, el e stresat sa scrie corect cuvintele, sa nu uite majusculele la nume, sa nu uite linia de dialog...Mi se pare prea mult pentru el si e clar ca la dictari o mai scranteste..
La voi cum este?
Nici Vlad sa stii ca nu citeste fluent, cuvintele scurte le citeste mai repede, dar daca sunt lungi sta mai mult pe ganduri. Acum nu mai citeste literele cu voce tare, citeste direct cuvantul, probabil ca asa le-a spus la scoala.
O zi faina tuturor,
Anca
Anina_n spune:
, dragi mamici !
Anca, si eu cred ca e prea mult, cu toate semnele de punctutie dintr-o data.
La Cristina, au invatat sa foloseasca virgula, doar in cazul cand se adreseaza cuiva, "Mama, ce mare e oceanul !", "Sorin, ia sania !".
Doua puncte si virgula intre substantive, la o enumerare nu le-au invatat, inca. Chiar am intrebat-o pe Cristina si nici nu am vazut sa o foloseasca astfel, virgula.
Cu cititul pe litere, acesta se efectueaza in soapta sau in gand si nu la Abecedar, unde sunt scurte textele si usoare.
Mai primeste cate o fisa cu propozitii de citit de pe www.didactic.ro si acolo, la acelea sta mai mult, daca nu le-a mai vazut ca pe cele din Abecedar. ![]()
O zi faina, in continuare, in ciuda cenusiului de afara. ![]()
Sunt PUTERE si IUBIRE pentru pretioasa Emma, in fiecare zi, la ora 13.

Nina, mami de
www.babiesonline.com/babies/n/ninacristina" target="_blank"> Nina-Cristina (10.01.2002)Diabet zaharat la copii, Copilasi din 2002, Copii capricorn
devoska spune:
Neata fetelor! Va tot citesc si ma bucur pentru voi si copilasii vostrii silitori! Mie nu prea imi mai vine sa scriu, caci materia Sarei pare de acum destul de diferita iar eu sunt un pic
. O luam asa cum vine, invatam, explicam. Multi pupici si sa aveti o zi frumoasa! 
simali spune:
Se pare ca avem o problema la teste. Vlad se emotioneaza si face mult sub nivelul lui. Noi facem destul de des dictari si scrie destul de bine (adica sa zicem ca mananca o litera sau doua la 3/4 pagina de caiet scrisa.
La testul de la romana a luat -B si a venit foarte suparat. A gresit la dictare 3/4 din cuvintele scrise, a despartit in silabe "mar" ca fiind ma-r si "casa" ca fiind ca-s-a (in conditille in care de la gradinita desparte in silabe excelent si la toate temele pe care si le face singur nu a gresit niciodata la despartirea in silabe... pana acum). Ce mai, a facut varza toata lucrarea si mi-a fost mila de orgoliul lui mototolit. Invatatoarea (cu care apucasem sa discut in legatura cu emotivitatea la teste despre care vorbeste Vlad) l-a luat de-oparte si l-a intrebat toate cuvintele pe care le gresise la test, i-a dat sa scrie dupa dictare toate cuvintele pe care le-a gresit si, pentru ca nu era test, s-a descurcat excelent. Apoi ea i-a spus "nota aceasta nu te reprezinta; uite un FB pe lucrarea aceasta suplimentara pe care ti-am dat-o eu si la care te-i descurcat foarte bine". A fost o draguta si lui Vlad i-a mai venit inima la loc. Ca iar o luase pe aratura cu "eu nu sunt bun de nimiiiic".
La testul de la matematica (care a fost dupa testul acesta) a facut foarte bine. A luat FB.
Presimt ca la noi marea lupta se va da cu stabilitatea emotionala.
alice
