Azoospermie - cap 25 -
Raspunsuri - Pagina 14

miki-miki spune:
Pisix,Ioana_p76
, Luca-Luca
,Iuca
, Dear-bambie
, Bytzi
, April 16
, Moniland
multumesc pt felicitari am fost placut impresiona sa vad cate m-ati felicitat.
Fetelor nu va mai parasesc, stau pe aproape
Am fost plecata mult timp din tara si at cand m-am intors am vrut sa stau departe DC, aveam eu o goanga pe creieras ca dc spun ceva imi zboara visul
Acum mi-am revenit, sunt aici , nu mai plec.
Pisix , da in seara aceea te-am smsit in legatura cu menopurul deoarece in Germania sunt tare scumpe medicamente , de ex o fiola de 75UI de Gonal F este 35 euro pe cand in Ro e 75 ron. Nu-mi venea sa cred ce diferenta este. Pana la urma l-am cumparat din Ro. Da, dr s-a implicat mult in cazul nostru si l-am simtit alaturi de noi poate si datorita faptului ca eram cam de aceeasi varsta. Tratamentul naturist al sotului a fost alc din Multi Maca, Panax Ginseng alternat cu Tonotil N, Vitamina E forte 1 la 2 zile, Pro 6 si carnitina de la Redis cu fructoza si bineanteles nelipsita Omega 3 cu acid folic. Le cunosti pe toate
Ieri am fost la eco , am avut emotii mari deoarece nu am deloc simptome, doar sanii sunt putin sensibili si imi era tare teama ca s-a intamplat ceva. M-am programat de urgenta la o dr f buna care stiam ca are aparatura de ultima generatie si am vazut bulinuta cu o luminita mica rosie care arata ca are activitate, inimna era prea devreme pt a fi asculatata dar luminita aceea arata ca e viu. Mi-au dat lacrimile si dr a fost tare impresionata cand am spus " manca-l-ar mama pe el" . Imi venea sa pup monitorul. De fericita ce am fost am uitat sa platesc
. M-am dus sa fac pipi inainte de a iesi din cabinet si acolo mi-am adus aminte ca nu am platit. Am rugat-o pe asistenta sa o intrebe cat tb sa platesc pt ca deja era o alta pacienta la ea si nu mai puteam intra. Eu numai la bani nu m-am mai gandit, mi-am luat pozeele cu bb am multumit si am plecat .