Topic - legislatia muncii, pensii,contracte

Raspunsuri - Pagina 15

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ttwetty spune:

Multumesc mult pentru informatii monis5 si marius!
De obicei suntem prost informati.......sau dezinformatii, ma bucur ca am gasit acest forum. As vrea sa adaug ca am aproximativ 2 luni decand incerc sa aflu care este treaba cu contractul colectiv de munca, acum toate lucrurile imi sunt clare, dar cea in cauza ( sau care ar trebui sa fie de neutra) imi tot spunea ca nu exista asa ceva la firma unde eu lucrez!Acum ca am salvat toate datele voi face direct cererile respective....pentru a intra in drepturi......si toate acestea datorita voua!!!!Inca o data bravo!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aeperju spune:

Multumesc!

Emma si Andrei (21.09.2007)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns laura72 spune:

Buna Marius,

eu sunt asistenta medicala la un dispensar scolar,in urma OUG 162/12 nov 2008 si a ord MS 820/30 06.2009, la data de 1 iulie 2009 trebuia sa trecem din subordinea spitalului la primarie.acest lucru se facea pe un protocol incheiat intre DSP(sanepid) si primarie.primaria a refuzat semnarea pe motiv ca e ilegal protocolul tip trimis de min sanatatii.
in luna iulie si pana pe 5 aug am fost zilnic la munca,am asigurat asistenta la bac si la ex de titularizare al profesorilor,am elib. sute de adev. absolventilor de liceu si avize epidemiol celor ce pleaca in tabere.nu am fost anuntati in nici un fel ca nu s-a realizat transferul,cei de la DSP sperand ca se va semn.in 5 aug primeste seful un tel sa nu mai venim la munca,(de la Runos),atunci am mers sa intrebam,pana atunci nu n/i s-a spus decat sa fim linistiti ca nu ne-au incheiat cartea de munca. am mers in audiente la prefect,viceprimar am cerut sprijinul organizatiilor profesionale(OAMR si colegiul medicilor),sindicat sanitas.ni se promite sprijin dar de marti incolo.am fost la presa locala
in aceasta sit suntem 60 persoane.