Topic - concediul pt. ingrijirea copilului (CIC)

Raspunsuri - Pagina 36

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns softurela spune:

Citat:
citat din mesajul lui Musette79

Salutare!

Vad ca sunt si alte mamici programator! Am ascultat si eu azi pe realitatea discutia. Daca bine am inteles, pana acuma se platea indemnizatia din fondurile de la sanatate iar de acum din banii de buget (unde intra impozitul ala pe venit). Asa ca la noi e mai ciudat, cu toate ca scutirea de impozit e ca sa nu plece lumea din tara, cine s-o gandit ca noi nu am beneficia de indemnizatie?? Doara salarul e suspus impozitului, doar ca acel impozit e 0, in rest doara platim contributii!



Uite, ce raspunsuri am gasit :

vor primi indemnizatia, asa cum primeau si inainte (singura modificare in lege a fost introducerea alternativei de 85% din venituri pe langa 600 lei), veniturile programatorilor fiind asimilate venituilor impozabile chiar daca sunt scutite de impozit pe venit.
despre cum se va calcula, vom vedea odata cu normele metodologice.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Citat:
citat din mesajul lui Mitzi76

O mamica de pe un alt forum a venit cu ideea unei asociatii, conform OUG 26/2000. Am studiat legea si sunt multumita de ce am citit. Noi mamicile putem avea o mare sansa daca facem asociatia asta. Insa presupune multa munca. Eu am experienta in asa ceva pentru ca este aproximativ identic cu sindicatele. Sunt lider de sindicat si stiu ce presupune sa muncesti la o asociatie:
1. Ne trebuie sediu social (nu neaparat un birou sau spatiu inchiriat, poate mai tarziu, cand ne punem pe picioare)
2. Stabilire Statut si act constitutiv
3. Trebuie stabiliti primii asociati, cei care vor sa infiinteze asociatia
4. Trebuie dobandita personalitatea juridica
5. Statutul cuprinde (printre altele)
- scopurile
- cum se dobandeste calitatea de membru
- drepturile si obligatiile membrilor
- nivelul cotizatiei
- organele de conducere si control