in cautarea unei bone
Raspunsuri - Pagina 4
annablue spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui lucia52 loren@, imi pare foarte rau daca asa ai inteles, doamna pe care am recomandato este o persoana foarte corecta, nu are nimic de ascuns, probabil s-a gandit ca atunci cand este si mama acasa, copilul este derutat... nu stie de cine sa asculte mai intai, de bona sau de mama?!? (sau poate era prea obosita?? venise dintr-o calatorie f.f. obositoare). Majoritatea copiilor sunt asa, cand sunt si membrii familiei pe langa ei si bona... si eu lucrez ca bona, ma inteleg f. bine cu baietelul cand suntem numai noi. In momentul cand apare un membru al familiei situatia se schimba radical. Va doresc multa, multa sanatate la toate mamicile! |
Asta este chiar culmea explicatiei....

Si vine de la cineva care lucreaza in domeniu...
si recomanda pe altcineva ca si bona, desi a cunoscut-o in parc ?!?!?!

Annablue & Adita & Bb2
"De noi depinde sa avem o viata frumoasa..."
lucia52 spune:
Annablue!!
Ne cunoastem cumva de imi urmaresti postarile sau ai ceva impotriva bonelor?!? Sau poate vrei sa lucrezi din nou ca BONA si nu ai loc de mine?!? Slava Domnului! cerinte sunt destule, numai om cu bun simt sa fi. Si daca lucrez in domeniu care este problema ta?!?
Nu am voie sa recomand pe cineva pe care o cunosc de 30 de ani pentru ca lucrez ca bona?!?
Nu am lucrat toata viata ca bona (chiar de as fi lucrat nu mi-ar fi rusine). Bona pe care i-am recomandat-o Lorenei nu este aceeasi persoana cu cea pe care am cunoscut-o in parc.
O zi buna sa ai Annablue si sfatul meu ar fi sa nu mai faci risipa de emoticonuri!
eld spune:
Si mie mi se pare suspect ca bonei sa nu-i convina prezenta mamei acasa. Normal ca e mai dificil, ca doar mama va fi tot timpul cu ochii pe bona...
Oricum, eu nu mi-as angaja bona de 29 de ani. Mi-e teama ca daca la varsta asta nu-si poate gasi altceva, e o problema pe undeva si nu mi-as lasa copilul cu o astfel de persoana, pe care o suspectez de ceva frustrari.