*Mamici de Ianuarie-Februarie 2008 (135)*
Raspunsuri - Pagina 11
alexia28 spune:
quote:
Originally posted by Mitsu-bishu
Fetelor care ne-ati citit povestea, va multumim de laude... Da' sa stiti ca nu-s chiar asa o eroina cum am descris, am exagerat eu putin.. Desi daca scriam povestea mai devreme cine stie ce amanunte si grozavii mai scoteam la iveala,... In fine, aia mi s-a intamplat mie, inca o data zic, sper sa nu va sperii...
[lucrurile!!!
Dar cunoaste cineva o clinica in Bucuresti foarte buna in probleme de fertilitate? Va rog mult, prietena mea a ajuns deja la 27 de anisori si tare ar vrea un bebe al ei si cum tratamentele astea pot dura si ani de zile.... Se cam grabeste! Va puuup!
www.flickr.com/photos/21448537@N03/sets/72157603473968501/" target="_blank">Poze cu iubirea lui mami
Povestea nasterii
Ne facem maaari!
Mitsule, intra la aspirante sau spune-i ei sa intre acolo, si sunt pareri despre medici specializati in infertilitate, f buni sunt medicii de la Giulesti Bogdan Marinescu, Laura Dracea - au si cabinete particulare, eu m-am 'tratat' la dr Tutunaru , m-a operat...am fost cam doi ani la dansul pana am ramas gravi si sarcina mi-o urmareste tot el, pentru tiroida foarte buna este dr Corina Neamtu, este medic endocrinolog specializat in probleme de fertilitate, daca te intereseaza cineva anume ma poti intreba, ca mi-am cam facut temele in doi ani de zile
www.flickr.com/photos/10210052@N04//" target="_blank">Alexia si minunea mea
Natalia Maria AMR 21 zile
roli25 spune:
quote:
Originally posted by anca.b
voi cum rezolvati problema colicilor? Aaaa...am uitat sa va zic, de ragait nici nu poate fi vorba...abia daca pot sa-l fac sa ragaie o data pe zi, cu mari eforturi...ne chinuim cite o jumate de ora, de multe ori fara succes...dupa care somnul e compromis. trebuie dupa fiecare alaptat sa aleg ce sa fac: il las sa doarma sau incerc sa-l fac sa ragaie. inca nu am reusit sa le facem pe amindoua