Nasterea la Medlife

Raspunsuri - Pagina 7

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vali_delide spune:

quote:
Originally posted by r_despina

sper ca esti bine , am vazut prea tarziu subiectul tau !
Medlife nu are termen de comparatie , am nascut pe 4 .10.2007 (cezariana )tot personalul este de nota 10!

Despina, bine ai venit!
Felicitari, sa-ti traiasca bebe, sa fiti sanatosi si fericiti!
Cand ai timp ne povestesti si noua mai multe despre cum a fost?

Valentina 32+ Cristina Stefania
noi doi
printesa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mariami123 spune:

helloo fetele!

intru rapid sa va zic ceva impresii. eu am nascut pe 17.10 la ei.
nu va faceti nici un fel de probleme!!!eu m-am dus in sap39 la Luis Mendez sa ma ia in primire si n-a fost nici o problema. mi-a dat si nr lui de tel sa-l sun dc se intampla ceva. puteti de altfel sa va duei in momentul in care nasteti fara sa va fi vazut un doctor in prealabil. sunt mereu medici de garda acolo! au absolut tot pregatit. eu m-am dus mai devreme la 6 dim ca ma luasera durerile si nu l-am sunat pe drul meu. m-am dus direct la ei. m-a vazut medicul de garda cu asistenta, mi-au monitorizat cintractii si bebelush si m-au internat. m-au dus sus la rezerva ca sa astept pana vine momentul. in final am nascut pe la 9 dim prin cezariana pentru ca imi venise si doctorul intre timp si a zis ca dc tot are timp sa ne apucam de treaba sa nu mai asteptam ora 13.. 30 cand eram eu de fapt programata pentru cezariana.

cat despre aparatura...sunt cu muuuuuuuuuult peste orice spital de stat. la reanimare am stat o zi si cred ca m-au vazut 5 doctori si 20 de asistente. toata lumea roieste in jurul tau si te simti mereu in siguranta.