Oare cei de la Zapp ne fura pe fata?
![](images/user_woman.png)
Stiu ca f multi amici si cunostinte au avut probleme mari de tot cu cei de la Zapp, dar niciodata nu am fost extrem de atenta la detaliile povestilor lor. Am retinut doar ca nu se pot rezilia contractele decat intr-o perioada de vreo 20 zile la un an, altfel nu mai ai dreptul pentru inca 12 luni sa reziliezi.
De vreo 2 ani am insa un abonament la ei si astazi am pus cap la cap niste chestii extrem de dubioase, si anume:
1) Au penalizari la intarzierea la plata de 1% PE ZI. Ati mai auzit undeva vreun business care sa aiba penalizari de 30%-31% pe luna!? Sau mai bine zis de 365% pe an???
2) In fiecare luna factura imi vine cu minim 8-9 zile dupa data scadenta. Deci vreau-nu vreau, platesc in plus 8-9% catre zapp, pentru ca nu pot plati factura inainte sa stiu cat am de plata, corect?
3) Nu am reclamat pana acuma la ei toate aceste intarzieri pentru ca penalizarile nu apar pe facturi (dar apare scris mic pe factura ca ele pot fi facturate oricand, INCLUSIV la inchiderea contractului...). Probabil ca sa te usture prea mult cand observi ca ai penalizari foarte mari si poate nu mai reziliezi contractul, corect? Adica daca am 8-9% din fiecare factura, timp de 12 luni, timp de cativa ani... ganditiva la ce sume am ajuns deja.
4) Singurul lucru prin care as putea dovedi ca nu e vina mea ca nu am platit la timp, este sa arat data primirii facturilor... si acuma SURPRIZA! Posta Romana le antedateaza. De exemplu, am primit AZI o factura, cu scadenta pe 15 Iulie, iar pe plic Posta a trecut data de 9 IULIE..... Oare de ce, o fi posibil sa fie mana in mana cu Zapp=ul?
Am urmarit si pe plicuri din urma, si intr-adevar cam toate pe care le mai am sunt antedatate... deci nu am nicio dovada referitoare la data primirii facturilor. Si nu de alta, dar la calitatea serviciilor execrabila pe care o are Zapp chiar ma intrebam cum de rezista pe piata. Acuma incep sa inteleg, daca de la toti clientii ciupesti in plus cate 10% pe luna (ca un bonus, care iti vine fara sa prestezi niciun serviciu....poate doar sa mai rasplatesti un pic pe cei ce te ajuta cu ascunderea dovezii de intarziere voita a facturilor), atunci cum sa nu iti mearga bine? Cine nu ar vrea spagi constante de 10% lunar?
Mai pateste cineva la fel? sapt. 35 cu
maricel in burtica
Raspunsuri
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/elyanne/elyanne.jpg)
elyanne spune:
Eu primeam facturile la 1-2 zile de la data scadenta... si pt. asta am cerut sa-mi trimita pe email factura... sa nu mai o astept pe cea prin posta.
Trebuie sa faci o cerere scrisa si o trimit pe email scanata sau pe fax. Suna la info. clienti si te lamuresc.
Eu n-am platit nici o penalizare de 1% pe zi (cu toate ca asa screi) si am reziliat contractele... Dar daca intarziam f. mult si imi inchideau telefonul, plateam 3 dolari/tel. taxa de deschidere (sau ceva de genu')
Despre partea cu rezilierea contractului... niste tampiti... intr-adevar nu poti sa reziliezi contractul (fara sa platesti 200 de dolari de tel.) inainte de data la care ai incheiat contractul. Iar cererea trebuie facuta cu minim 60 de zile inainte de aceasta data.
Eu am facut prin feb. cererea de reiliere la expirarea obligativitatii, pt. 9 iunie
Noi am avut altfel de probleme cu ei si ni "s-a pus pata"
Ni s-a stricat un telefon si aveam suficiente puncte ca sa-l schimbam fara sa platim... dar... nu mai aveau pe stoc decat telefoanele f. scumpe si nu ne ajungeau punctele, ar fi trebuit sa mai platim 100 de dolari. Dar pt. cei care isi faceau abonamente existau si telefoanele mai ieftine... Mi s-a parut nesimtire din partea lor. Nu prea stiu sa-si pastreze clientii... prefera sa-si faca clineti noi... asta am concluzionat dupa cateva intamplari neplacute cu ei. Noi eram clientii lor de la inceputul inceputurilor si am avut abonamente foarte bune ca raport bani-minute si in retea si in afara retelei... dar daca nu stiu sa-si patreze clientii... am reziliat contractele si dupa asta primeam tel. de la serviciul clienti si ne rugau sa ne razgandim... dar faptul era consumat deja.
![](indragostita.gif)
![](bibe.gif)
![](bibe.gif)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
belutza spune:
Si Zappu si Toti sunt la fel. Toti fura pe fatza. Eu am avut un abonament la conex si am patit aceeasi chestie. Imi veneau facturile mult mai tarziu , deci automat plateam penalizari ... si acum mi-au venit cu executorii la usa sa-mi ia casa. N-am mai platit si mi-au bagat penalizari la greu , de la 2-3 milioane am ajuns la 30 de milioane si intr-un final m-am inteles cu ei ca sa nu ma judec,asta-mi mai trebuia sa stau prin tribunale.
In concluzie, toti sunt la fel. Am cunostinte care au avut probleme cu orange ..
Eu am zis cA NU mai fac abonament cat oi fi si-oi trai. Cartela ca-i cea mai buna.
belutza
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
belutza spune:
Si inca ceva ... pe o factura scria penalizari 0,5% , iar pe alta 1% . Pai cum vine asta , ori e 0,5 , ori e 1% . Si multe,multe ... si la minute m-au tras in teapa si la credit ... Heh, dar ce sa facem..
belutza
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/ilenutza/ilenutza.jpg)
ilenutza spune:
Si contractele de la Orange si Vodafone sunt facute la fel.Incalca legea? Da-dar daca tu ai semnat contractul intervine "legea partilor contractante"
Ati citit vreun contract de imprumut bancar?contine la fel clauze total dezavantajoase pentru tine.Asta este legea marilor societati.Nu va convine, nu semnati contratul respectiv, nu va luati telefoane mobile, nu va luati credite - cam asta fi groso modo un punct de vedere obiectiv.
Io sunt de partea voastra va spun doar lucruriri de care m-am lovit!
Ati renuntat la zapp si ati trecut la Vodafone?Ia cititi cu atentie contractul ala scris mult si marunt si o sa vedeti ca sunt acelas tip de clauze.
Sa va mai spun ca multe persoane si-au pierdut si casele in care locuiau pentru neplate unei facturi de telefonie mobila?Sa va mai spun ca de ex. vodafone angajeaza cei mai buni avocati posibili ca sa recupereze debitele in instanta?Sau ca, tu poti sa angajezi la fel un avocat care insa are mainile legate de contract si nu poate sa te ajute mai deloc?Sau ca, daca te incapatinezi sa ajungi in instanta, ajungi sa platesti penalizari care sa depaseasca de n-ori valoare sumei initiale?
Si orange si vodafone si zapp ( de cosmote nu m-am lovit) au acelasi tip de rezolvare al problemelor- nu mai ca nu v-ati lovit voi de ele!
Asa ca nu am cu ce sa va incurajez, doar v-am pove din experienta mea profesionala.
Ile 40 si Victor
( 22 dec 2005)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/ilenutza/ilenutza.jpg)
ilenutza spune:
Na, in timp ce va scriam eu a raspuns cineva din propria experientza!
Belutza, imi pare rau ca ai trecut printr-o altfel de experientza.Bine ca ati scapat pana la urma!
Ile 40 si Victor
( 22 dec 2005)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
belutza spune:
Da ilenutza , cu greu . N-am dormit nopti,saptamani intregi , stateam cu grija ca in orice moment suna la usa si ma da afara din casa MEA.
Nici acum nu am terminat ... am inceput sa platesc ..luna trecuta nu am platit pt ca am ramas fara servici si m-au sunat imediat sa intrebe de ce n-am platit .
Sunt si stresanti , nu are omu destule probleme , te mai streseaza si ei. Ma apuca toti nervii cand vad ca ma suna , de parca n-as sti ca trebuie sa platesc.
belutza
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
ariana31 spune:
Oricum ,zic eu ca celelalte companii sunt putin mai flexibile ca sa zic asa: adica poti intarzia cu plata facturii,de ex daca nu am fost in tara m-au sunat le-am zis cand voi plati si tot ce mi-au cerut a fost sa le trimit un fax.
Pe de alta parte numai nenorocitii aia de la Zapp nu-ti dau voie sa reziliezi contractul decat la data la cere se implineste anul contractual si pe deasupra cu cerere scrisa inaite cu 30 de zile cel putin ...
Ei iata diferenta fata de celelalte companii la care poti renunta dupa 1 sau 2 functie de perioada pe care ai incheiat contractul.
E adevarat ca fura toti dar astia de la Zapp sunt niste nemernici.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/ilenutza/ilenutza.jpg)
ilenutza spune:
Nici mama nu a putut rezilia contractul de la vodafone decta dupa o anumita perioada.Adica putea daca platea cateva sute de dolari!Draga Ariana, dar de ce nu ai citit inainte de a semna contractul, ca sa stii ce semnezi?
Of, Belutza, deci ai esalonare de plata!Sa dea DD sa platesti si sa iti poti tine casa!
Ile 40 si Victor
( 22 dec 2005)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/irinabobe/irinabobe.jpg)
irinabobe spune:
ariana treaba asta cu rezilierea contractului se poate rezolva. se numeste clauza abuziva, poti face reclamatie la opc si problema se rezolva. eu i-am sunat ca vreau sa reziliez contractul, mi-au spus aceeasi poveste dar era specificat undeva ca ei sunt obligati sa te notifice cu nu stiu cate luni inainte ca se termina contractul. lucru pe care nu l-am facut. le-am spus ca voi anunta opc-ul pt ca asta este o clauza abuziva si mi-au reziliat contractul fara probleme. nu mai stiu eu acum textul si art din lege exact dar daca vreti il caut si va spun concret la ce art am facut referire.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
ariana31 spune:
quote:
Originally posted by ilenutza
Nici mama nu a putut rezilia contractul de la vodafone decta dupa o anumita perioada.Adica putea daca platea cateva sute de dolari!Draga Ariana, dar de ce nu ai citit inainte de a semna contractul, ca sa stii ce semnezi?
De ce n-am citit? NU stiu!
Dar daca n-ar fi si de-astia ca mine (si suntem destui!!!)cui naiba ar mai da astia tzepe???![]()
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)