Drepturile gravidelor si proaspetelor mamici

Raspunsuri - Pagina 47

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns valigabi spune:

Am si eu o intrebare. Sunt insarcinata in 18 sapt si trebuie sa nasc aprox pe 18 dec. Eu sunt profesor suplinitor si contractul imi expira la 31 august. De la 1 sept imi iau alt post de suplinire care o sa aiba o valabilitate maxima de 1 an. Deci la 31 august 2009 eu nu o sa mai fiu angajata. Voiam sa stiu daca mai beneficiez de CIC de la 1 sept 2009 si pana in momentul in care copilul o sa faca 2 ani.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Da

Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro / Mai multe...
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nicopuscasu spune:

Stimate d-le Marius,

va rog sa-mi raspundeti la o intrebare sau daca exista un raspuns deja, ma multumesc si cu un link, eu am cautat dar se pare ca nu am gasit, altfel nu v-as deranja, sunt convinsa ca aveti alte lucruri mai importante de facut.

Am nascut in aprilie 2008 inainte de a implini primul copil 2 ani, deci cu prelungire CIC, nu am mai lucrat intre timp, am depus cerere pt salariul bonus si mi s-a acordat, respectiv am primit 630 RON.
Intrebarea mea inainte de a ma duce peste jurista:
-nu aveam dreptul la un salariu mediu pe unitate, respectiv 1200 RON? de la Financiar unde am reusit sa vorbesc cu cineva mi-au spus ca mi-au acordat acest bonus la valoarea salariului de baza cu care eram incadrata inaintea nasterii primului copil, dar imi amintesc ca si atunci am primit mai multi bani decat acum.

Deci, este legal sa primesc valoarea salariului mediu pe unitate de acum din 2008 sau cea de acum 2 ani?
Va multumesc foarte mult.
Nicoleta Puscasu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Cea de acum din 2008.

Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro / Mai multe...
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns nicopuscasu spune: