Drepturile gravidelor si proaspetelor mamici

Raspunsuri - Pagina 30

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ilincamatei spune:

salut marius!
brutul din care se calculeaza cei 75% pt concediul de risc maternal include si sporul de 100%(spor care se aplica pe durata nedeterminata, spor de HIV/SIDA) si salariul de merit(platit pe o perioada de 1 an)?
eu primesc salariu de merit pana in octombrie 2008 si nasc tot in octombrie 2008!
Multumesc pentru raspunsuri!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

Da intra toate sporurile in calcul.

Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro / Mai multe...
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns elenuca spune:

Buna ziua Marius, am si eu urmatoarele intrebari:

-momentan sunt in concediu medical (2 sapt)urmare a unei spitalizari cu risc maternal, mentionez ca sunt in saptamana 32, spitalizarea s-a facut in saptamana 30. Intrebarea mea este: acest concediu medical se va scadea din prenatal tinand cont ca sunt am trecut de 7 luni, sau nu. Sunt suficiente fisa de internare si concediu sau trebuie sa mai am ceva de la medicul de familie?

-pot lua concediu de odihna inaintea celui prenatal? ma gandeam la 3 saptamani legate, am acest drept?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Elenuca 32 sapt in asteptarea minunii noastre Lizuca
http://community.webshots.com/album/563042337YGzSrI
AMR 8 Saptamani !!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marius spune:

1. Nu se va scadea. Prenatalul este prenatal asa si vine cu codul medical corepsunzator. Nu am inteles partea a doua cu sunt suficiente pentru ce? Concediul medical (formularul special) este suficient
2. Da poti sa iei concediu de odihna anticipat dar doar corespunzatoare perioadei efectiv lucrate.

Marius Pernes
www.marius.rdsor.ro / Mai multe...
Pagina legislativa

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fancy spune:

Ciao.
Marius, am o intrebare: