Mamici de iulie - august 2006 (67)

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns michella78 spune:

buna dimineata, burtici!
eu sunt matinala, doar ce prestez cu drag in campul muncii
am citit ce ati mai scris aseara
ioana imi pare bine ca ai trecut de patania cu scarile
stai linistita si nu-ti mai face griji
sa stii ca sora mea a nascut acum 6 ani o fetita de 4.200 gk natural si a fost super-ok, nu a nascut mai greu din pricina asta. si crede-ma are un prag al durerii extraordinar de scazut
m-a invatat insa ca, pe parcursul nasterii, trebuie sa ramai foarte calma, si sa incerci sa faci ceea ce iti spun moasele si doctorul. zicea ca tine foarte mult de concentrare. eu zic sa nu faci cezariana avand ca unic motiv doar greutatea copilului
pentru masuratorile ecografice si dpnmie doctorita ginecolog mi-a spus ca dupa 6 luni nu mai sunt relevante, ecograful da eroare la dpn cu vreo 2 sapt cel putin. imi spunea ca nu poate stabili dpn-ul pentru o pacienta care vine prima data la control la o varsata a sarcinii inaitata decat in functie de dum
asa ca nu va ingrijorati cu privire la ce spune ecograful acum dpn-ul cel mai sigur este cel de la primele ecografii si cel care se raporteaza la dum
pupici la burtici

michella

Mergi la inceput

sanziana eu vorbesc din experienta de matusa si din ceea ce voi face ca mama, rufele copiilor le-am spalat cu detergent obisnuir, chiar ariel folosim si noi si balsam , dupa care calcate si atat
inventiile astea gen detergent special pt bebe mie mi se par sarlatanii pe fata care sa te stoarca de bani in baza sentimentelor pe care le ai fata de bebe
cel mult poti sa dai rufelor 2 clatiri dar odata ce le-ai si calcat... crede-ma nu sunt problele
crezi tu ca au ei nu stiu ce formule deosebite si abracadabrante special pt pielea lui bebe!? eu sunt sigura ca nu
in fine, asta e doar parerea mea si cerd ca undeva la un alt capitol o mamaica cu experienta de aici de la noi spunea cam acelasi lucru

michella