Scrisoare Deschisa Ministrului Sanatatii

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns viviana spune:

Sheannamp, ai dreptate. M-am lasat deturnata de la subiect. Promit ca nu o sa mai polemizez cu Guestus despre Oprescu ca nu de el e vorba si nici de oamenii de la Nokia.

Si promit solemn ca de aici incolo o sa militez sa nu se mai dea directorilor indemnizatie de conducere ca ei sunt ingineri sau economisti sau doar profesori.

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Guestus spune:

"In plus, o serie de senatori au cerut Comisiei sa le dea un aviz pentru cumulul cu functia de profesor. Juristii au stabilit ca nu exista incompatibilitati pentru Ioan Chelaru (PSD) - profesor la Universitatea Hyperion, Tudor Udristoiu (PD-L) - profesor universitar, sef de sectie la Spitalul Clinic de Neuropsihiatrie Craiova, Gheorghe David (PD-L) - profesor universitar la Facultatea de Agricultura Timisoara. De asemenea, senatorul PNL Paul Ichim poate conduce o sectie a Spitalului Clinic de Urgenta Sf. Apostol Andrei din Galati, iar liberalul Liviu Titus Pasca poate fi in continuare medic de familie." zire.com

uite nene aici...adica si senator si sef de sectie la spital. si apoi cica nu sint oameni destui...vai vai vai.
si mai vin cu alti 1000 care sint si la privat si la stat. si la stat ii gasesti cind imi vad yo ceafa. si nu sint oameni destui...lacrimi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns XIO spune:

Guestus , spitalul e pana pe la ora 2, timp in care ai si studentii.
daca nu intelegi iti pot povesti cum decurge un stagiu intreg , ca am rabdare.
Dupa asta , dupa amiaza are timp destul sa mearga la cabinetul privat, exceptand zilele cand e de garda.
E foarte simplu.


"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "

***Fur is for petting**