*Shoppaholicele Redouto-masochiste (91) -GREVA ***

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns ANKA-iasi spune:

eu deja am primit comanda din 1.04 dar daca sunt in greva acum inseamna ca nu primesc pana de pasti comanda din 7.04???

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns V@lly spune:

va rog sa scoteti bluza mea de la mica publicitate,ca am vadut-o
multumesc mult

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

quote:
Originally posted by miki68

Pentru fetele care asteapta comenzi: LR e in greva! Puteti citi www.liberation.fr/actualite/economie_terre/319926.FR.php" target="_blank">aici si www.rtl.fr/fiche/84978/greve-a-la-redoute.html" target="_blank">aici

cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei


Aha,deci vor intarzia coletele.Macar sa le mareasca salariile,poate asa n-o sa ne mai schimbe marfa din colete!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabitaco spune:

Naspa rau cu greva asta a redoutistilor .
Si eu care astept cu nerabdare un colet de pe 6 aprilie..... cateva lucrusoare de iepuras pt fata.
Sper sa vina...ca greva a inceput pe 8....poate l-au pus deja la posta .

Gabriela si Mateea Ioana
Povestea nasterii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabitaco spune:

greva a iceput pe 1 aprilie de fapt, si pana pe 8 unii angajati au facut doar greva partiala sau toatala...si inca mai cotinua....
Am citit acum mai multe materiale despre acest subiect.Totusi sunt sectoare ale LR unde se mai lucreaza.....poate la livrari...
Au cerut sa li se alature si alte sindicate...de ex.. 3 Suisses.fr. Are o amploare destul de mare greva asta...si se pare ca totusi o parte a serviciului livrari lucreaza.
Poate vin si coletele noastre pana de Paste.

Gabriela si Mateea Ioana
Povestea nasterii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

si eu sunt in discutii cu ei pt comanda din 6 martie si mai astept si un colet din 3.04

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

uitati ce scriu fetele pe achtergangant:

Ca fait 2 semaines qu'ils sont en greve; il semblerait que 40000 colis seraient bloqués en dépôt...

juste pour savoir, quelqu'un sait pourquoi ils sont engrève ?

pourquoi la grève en général ? revendications salariales et conditions de travail...

même si on abusait pas de LR, Mr Pinault continuerait à prendre ses salariés pour des vache sà lait
donc, pas de culpabilité à avoir sur ce coup

22 ans de boîte, et le mec il fait pas plus de 1000 euros ??
on est où là ?


Je connais une femme qui gagne 1200e au bout de 22 ans dans un grand groupe concurrent à Pinault. Bhv/Galeries Lafayette pour citer.
Je trouve le salaire honteux quand on voit le train de vie des grands dirigeants de ces sociétés.
Les abus ne changent pas au salaire de l'employé de base. Et les échelons sont des crèves misères.
Bref, je m'étale pas dessus je suis remontée depuis ma mésaventure et j'ai les nerfs.
C'est pourtant pas compliqué d'assurer une augmentation surtout quand notre boîte a des profits et que le pdg lui a des revenus très bons. (attention faut pas toucher à ses privilèges, c'est dur d'être patron, les pauvres employés eux qui travaillent à la chaine, ont des horaires à la @on pour une vie de famille on s'en fiche)
Lr est en grève, ils ont leur raison, ce qui est dommage c'est que les gains de causes ne viendront pas.
Pour avoir une réaction d'en haut, les colis et les commandes devraient rester bloqués longtemps longtemps....

sur ce je pars m'occuper de mes loulous et digérer mes anti douleurs.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gabitaco spune:

claujro ..... eu am scris despre ce am citit in presa franceza.Diseara o sa ma uit la stiri....pe TV5...sa vedem exact despre ce e vb. Cert e ...ca SUNT IN GREVA..

Gabriela si Mateea Ioana
Povestea nasterii

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

Voila mai multe filmulete cu si despre greva...http://www.dailymotion.com/related/8468923/video/x50t5v_greve-a-la-redoute-les-salaries-res_news

http://video.aol.com/video-detail/greve-intersyndicale-la-redoute-avril-2008/776685700

Bravo lor, sa primeasca salarii mai mari!

Edit: par asa de "mari" in reportaje si cand va ganditi ca si noi i-am "invins" asta-vara...

Edit din nou: oare o aparea si Sabine pe acolo, prin filmulete?



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns adeea_ro spune:

mirunajr, spune-mi si mie ce capitol ai gasit despre magazinele din Focsani. E prima data cand aud despre ele. Eu voi trece pe acolo inainte de Paste si as vrea sa fac o vizita

Mergi la inceput