imbecili care se cred artisti

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns daniela_b spune:

quote:
Originally posted by denizel

Mai, stati putin! Cred ca e o facatura.
Pozele nu sunt deloc relevante.
E aratat doar bietul catelul ala care, intr-adevar, statea intr-o galerie de arta.
Putea sa fie foarte bine cainele proprietarului sau cainele artistului.
Pare un caine foarte bolnav sau un caine abandonat, salvat de curand. Venea artistul cu el la galerie si il tinea pana cand pleca acasa.
Am vazut ca avea si o sarma pe care se putea deplasa.
Nu pot, imi este imposibil sa cred ca, din toti oamenii aia care intrau acolo, nu s-a gasit nici macar unul sa-l salveze.
Imi este imposibil sa cred ca toti cei care au trecut pragul galeriei erau niste monstri.
Si, chiar daca ar fi fost asa, exista politie, exista presa, exista ceva, o organizatie care lupta pt. animale.
Mi se pare imposibil ca un biet animal sa fie lasat sa moara de foame, cu atatia oameni in jur si cu atata publicitate facuta evenimentului.
Mey, sa fim seriosi, nici macar in Ro nu s-ar fi putut intampla asa ceva...

In plus, daca va uitati la poza facuta foarte de aproape catelusului, o sa vedeti niste firimituri maronii. Asa arata locul in care un caine a mancat mancare uscata, speciala pt. caini.
Probabil ca poza a fost facuta chiar dupa ce cainele fusese hranit.

Cred, deci, ca, a fost intr-adevar catelusul asta in galerie, era poate chiar al artistului si cineva s-a folosit de faptul ca animalutul arata atat de rau si ca artistul scrisese cu mancare de caini, ca sa fabrice toata povestea asta.

Daca intr-adevar s-a intamplat asa cum se scrie in blogurile respective......inseamna ca suntem in iad...

Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil !

Maamiii, îmi place pielea ta! E ca de câltitză" :-)) - din jurnalul unei mămici de băietzel.

Denizel, clopotel...azi de dimineata am scormonit TOT netul fiindca si eu, ca si tine am crezut ca e o "facatura".