FRAUDA PE INTERNET - La redoute
Raspunsuri - Pagina 4
![](images/user_woman.png)
aissa spune:
Am sa incerc si eu sa trimit acest mesaj tradus de Petaluda inteleg (multumim!) peste tot pe unde ma duce capul, desi banuim deja ca adresele noastre de mail sun redirectionate catre bulk ca prea nici una nu raspunde (pe vremuri ni se raspundea la mesaje in maxim 2 zile).
Ideea e ca nu am numarul de comanda la nici una din comenzi pt ca nu ne putem loga pe conturi. Numarul de client il am in mailul de confirmare dar numarul comenzii nu si banuiesc ca de aceea nici nu primim raspuns la mesajele puse pe site, probabil nu ajung unde trebuie.
Pana una alta a mai trecut o zi si de la mesajul primit de mine ieri nimeni nu a mai primit nici un fel de raspuns desi cred ca am dat toate sute de mailuri deja.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
danyce spune:
Buna seara, fetelor,
Imi permit sa va dau niste sfaturi [ din prisma unui coordonator customer service + / sau mai bine spus un "trouble-shooter" de pe partea cealalta a baricadei. Eu lucrez in logistica si intamplator si firma la care lucrez livreaza o multime de articole celor de la La Redoute (care nu e nici pe departe un client usor de multumit,de ex. mereu exista instructiuni speciale de incarcare/etichetare/paletizare a marfurilor, tocmai pentru a preintampina pierderea coletelor pe drum...spre ei, ca mai departe se ocupa ei de livrarea articolelor spre clientii finali, adica spre voi).]:
a) scrieti mesaje particularizate, neaparat cu toate datele pe care le posedati si neaparat cu numarul comenzii si detaliile articolelor comandate pentru a avea sansa de a obtine ceva ca altfel nu prea au ce cauta cei de la customer service (asta in caz ca vi s-au ratacit coletele pe drum si daca ar exista posibilitatea sa va trimita coletele, inlocuind produsele).
b) nu trimiteti toate acelasi mesaj general pentru ca s-ar putea sa nu fie luat in serios! Propunerile prezentate in e-mail sunt bune, insa si in acest caz aveti neaparat nevoie de date concrete drept dovezi - gen lista cu nume, comenzi nelivrate/ratacite, etc.
c)Va propun sa va interesati cine e persoana de contact pentru Relatiile cu clientii de pe acest site si mai ales cea care se ocupa exact de Europa de Est, in caz ca exista o astfel de persoana; (va spun din proprie experienta pt ca se intampla ca e-mailuri adresate altcuiva sa ajunga prea tarziu la persoana responsabila - ma trezesc si eu de multe ori cu e-mailuri ratacite pe la colegi de pe la alte departamente dupa ce eu am rezolvat de multisor problema, eu afland pe alte cai de problema respectiva si la final clientul tot era nemultumit ca nu i s-a raspuns/nu a fost instiintat la timp/cand ar fi dorit).
d)de calitatea serviciilor prestate va puteti plange directorului de calitate, punandu-l pe reprezentatul de la customer service la "cc". Acestora le puteti trimite mesajul tradus de Petaluda cu solutiile propuse, dar completat cu date concrete.
Ma mai gandesc si mai revin. Succes!!
Daniela Veuger si Alma Bianca 21 octombrie 2004Alma,poze noi,si mai noi,cele mai noi,nou-noute,
poze yahoo
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43451" target="_blank">Povestea Almei
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Jasmine spune:
Danyce,multumim.
E foarte pertinent ce ne-ai scris tu,dar era valabil pe vremea cand un colet anume nu ajungea la un client din RO.Acum e vorba de cu totul altceva.Suntem foarte multe fete care am dat comenzi si n-am primit coletele pt ca LaRedoute in mod intentionat nu le-a trimis.Au hotarat sa sisteze livrarile catre RO dupa ce ne-au luat banii de pe carduri si partea cea mai enervanta e ca nimeni nu ne mai raspunde la emailuri,suntem tratate ca niste tampite.
Pe site la relatii clienti daca scriem ne raspund mereu aceleasi 2 fete aeriene care se exprima aiurea.Ne raspundeau mai demult vreau sa spun,ca acum nu mai raspunde nimeni.
Nu stiu cum am putea sa facem rost de adresa de mail a cuiva mai mare in grad la serviciul clienti LR.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
meg67 spune:
nu inteleg de ce LR nu isi deschide o reprezentanta in romania daca vede ca e piata buna, ar fi mai simplu pentru clienti
La Redoute este si aici in norvegia: www.laredoute.no si toate comenzile se fac la reprezentanta de aici
e mult mai practic; e adaptat la limba norvegiana (catalogurile + site-ul) si se foloseste valuta curenta
poate ia cineva cazul si le propune asta
cred ca ar fi o afacere profitabila
stiu ca nu e o rezolvare pentru situatia descrisa aici insa poate pentru viitoarele
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
miri2007 spune:
BUna,
Imi pare rau de ce se intampla LR. Eu tocmai ma hotarasem sa comand si eu ceva de la ei.
Dar alte site-uri din afara (Europa sau chiar si US) care livreaza si in Romania mai stie cineva?
Merci!
Miri2007
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
danyce spune:
Jasmine, eu ma gandeam ca poate sunt unele dintre voi carora totusi li s-au trimis comenzile si nu au fost livrate deoarece s-ar fi ratacit.
Oricum e util sa dati exemplele concrete pentru ca asa aveti mai multe sanse sa va fie returnati banii mai repede, ei avand deja datele voastre sub ochi. Cred ca va dura ceva pana vor cauta ei care sunt toti clientii ce trebuie despagubiti daca trebuie sa caute totul de la A la Z. Va spun asta doar pt a va ajuta.
Am inteles problema cu sistarea, dar nu am mai avut rabdarea sa punctez si acest aspect aseara. Cand se ia o asemenea decizie intr-o firma internationala,asta vine cu siguranta de sus si ca urmare a unor probleme grave. Sunt sigura ca au fost probleme mari cu pachetele livrate in Romania din moment ce au luat o astfel de decizie (nu uitati problemele cu Posta Romana, de ex, in cazul coletelor din strainatate) sau poate cu UPS (nu stiu exact cum trimiteau eu coletele pt a-mi face o idee clara). Acum eu nu vreau sa tin nicidecum partea acestei firme, incerc sa fiu cat se poate de obiectiva. Cred ca daca decizia aceasta (de a sista livrarile) este deja luata, atunci nu prea aveti cum obtine colete, dar sunt sigura ca veti obtine banii dati. Mai cred ca ati avut nenorocul de a comanda chiar in perioada in care se decidea sistarea livrarilor spre RO.Din moment ce s-a luat decizia, normal ca au si aplicat-o in practica, adica nu au mai livrat nimic.
Faptul ca s-au incasat bani pentru comenzi, e cauzat cu siguranta de o insuficienta monitorizare administrativa a celor de La Redoute. Ati platit toate online comenzile??? Si mie mi se iau banii automat la o comanda cand o platesc online la orice firma, oricat de serioasa, iar daca unele articole comandate nu sunt pe stoc, primesc ulterior o instiintare de rectificare a platii si primesc banii inapoi. Asta insa poate dura o buna bucata de timp, de aceea in ultimul timp aleg mereu optiunea plata pe baza de factura sau la domiciliu. In caz ca renunt la un articol, ca-l returnez, atunci primesc o factura adaptata. Asa comand de ex. de la H&M mai mereu si nu am avut niciodata vreo problema.Asta e doar un exemplu, nu vreau sa fac reclama.
Si a propos de preturile afisate pe site, imi pare rau dar nu mi se par chiar asa de mici. Pot gasi haine frumoase si de calitate, atat pentru mine cat si pentru fetita mea direct din magazine. Nu cred ca incape vreo comparatie cu ebay-ul, asta doar daca cineva cauta neaparat haine cu o anumita eticheta (ca sa nu zic de marca ).Doar in cazul asta sunt comparabile preturile (haine de marca de pe ebay = acelasi pret cu cele normale la redoute).Poate ma insel, dar asta a fost concluzia mea dupa o privire fugara pe linkul "la redoute" din subiect.Eu prefer sa cumpar haine de calitate normale (nu neaparat de marca; prim marca inteleg "Diesel" de ex.) din magazine sau pe un site preferat (nu-l mai numesc ca atunci chiar se cheama reclama
), mai ales la reduceri.
Daniela Veuger si Alma Bianca 21 octombrie 2004Alma,poze noi,si mai noi,cele mai noi,nou-noute,
poze yahoo
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43451" target="_blank">Povestea Almei
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/Marox/Marox.jpg)
Marox spune:
Eu as avea doar 2 observatii mici de facut:
- in perioada asta toata Franta e blocata. E perioada vacantelor, multe intreprinderi sint inchise, nimanui nu-i arde de munca. Asteptati luna septembrie, aveti mai multe sanse sa gasiti interlocutorii potriviti.
- daca aveti doar 2 persoane care raspund mail-urilor, poate ca e din cauza ca doar ele cunosc engleza din tot departamentul ala de Customer Service. Nu m-ar mira...stie toata lumea ca francezii sint 80% paraleli cu limbile straine.
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](https://forum.desprecopii.com/forum/membriphoto/nushulica/nushulica.jpg)
nushulica spune:
quote:
Originally posted by Marox
Eu as avea doar 2 observatii mici de facut:
- in perioada asta toata Franta e blocata. E perioada vacantelor, multe intreprinderi sint inchise, nimanui nu-i arde de munca. Asteptati luna septembrie, aveti mai multe sanse sa gasiti interlocutorii potriviti.
- daca aveti doar 2 persoane care raspund mail-urilor, poate ca e din cauza ca doar ele cunosc engleza din tot departamentul ala de Customer Service. Nu m-ar mira...stie toata lumea ca francezii sint 80% paraleli cu limbile straine.
Marox, mama lui Alex (n. 14.06.03) si a Juliei (n. 29.03.05)
marox dar noi le-am scris si in franceza nu numai in engleza
stim ca sunt concedii acum in franta dar,din pacate,ni s-a confirmat deja ca ne-au fost anulate comenzile,deci nu mai avem ce sa asteptam
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)
![](images/user_woman.png)
Gabitza P. spune:
PRO TV-ul a difuzat un reportaj despre teapa "la redoute":
http://www.protv.ro/filme/peste-40-romani-pagubiti-de-site-ul-francez-la-redoute.html?id_file=28027#28027
![Mergi la inceput Mergi la inceput](icon_go_up.gif)