FRAUDA PE INTERNET - La redoute

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns nushulica spune:

petaluda n-ai primit pm de la mine??sau nu l-ai vazut?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

quote:
Originally posted by nushulica

si eu i-am dat PM dar ma gandesc ca mai are fata si alte treburi.Sa asteptam asadar.

Mergi la inceput

quote:
Originally posted by Jasmine

quote:
Originally posted by nushulica

si eu i-am dat PM dar ma gandesc ca mai are fata si alte treburi.Sa asteptam asadar.

asa e...dar ma gandeam ca poate nu l-a primit ca eu am incercat sa-i dau reply la un pm dat de ea inainte de activare pm la ea...si ma gandeam ca poate n-a ajuns

petaluda asteptam

fete din fr mai sunt pe forum??care sa ne ajute??ma gandesc ca e mult mai ieftin de dat un telefon la lr de acolo decat de aici...fete inimoase faceti-va mila de noi si ajutati-ne cu un tel sa vedem si noi cum sta treaba exact...multumim din suflet celei care se va oferi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns petaluda spune:

Gata fetelor, v-am raspuns amandorura, mi se pare foarte bine ce le-ati spus. Sper sa se rezolve situatia.

Mergi la inceput

quote:
Originally posted by petaluda

Gata fetelor, v-am raspuns amandorura, mi se pare foarte bine ce le-ati spus. Sper sa se rezolve situatia.

eu una iti multumesc din suflet si sper sa rezolvam

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Jasmine spune:

Asaaa,care va sa zica Petaluda a tradus in franceza ce i-am scris eu ieri pe PM.Multumim mult!
Pun aici textul,poate mai vrea cineva sa-l trimita la LR.Eu sigur o sa-l trimit chiar azi.

Madamne, Monsieur,

Nous sommes un groupe de nombreux clients de La Redoute, en Roumanie. En tant que clients de bonne foi nous avons été profondément insultés par la manière dont vous nous avez traités. De notre côté nous avons commandé et payé et tout s`est deroulé correctement. Par la suite vous nous avez dit que vous ne livrez plus en Roumanie, mais en ayant déjà prélevé l`argent sur nos comptes et alors que nous étions en train d`attendre commes des idiotes, durant plus d`un mois, de recevoir nos paquets, ou au moins une réponse aux mails envoyés.
Ce n`est pas une façon de se comporter avec vos clients, car ce n`est pas de la faute des clients que La Redoute est incapable d`éxpedier ses colis de telle manière qu`ils arrivent à destination. Nous, en tant que clients, avons rempli notre part d`obligations, il vous incombe de remplir la votre.

Nous vous suggerons, de prendre en compte un autre système de livraison, par l`intermédiaire d`une entreprise de Courrier, qui livrera le colis directement au client. C`est le système qu`ont adopté d`autre sociétés de vente à distance, par exemple Quelle Roumanie, et ils n`ont pas rencontré vos problèmes. Vous pourrez vous adresser à www.curiero.ro , www.fancurier.ro, www.federal.ro/servicii/curierat/site-1632.html

Nous sommes persuadés que le problème peut être résolu et que La Redoute le souhaite.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorenza spune:

Ultimele 2 linkuri nu se deschid.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns petaluda spune:

pt ca dupa www.fancurier.ro trebuia sa las un spatiu inainte de virgula. celalat nu stiu ce are.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns acina spune:

Daca se poate si textul in romana ca nu stiu boaba de franceza...

Anca mami de Buburuz Andrei (13.02.2006)
Pozele Noastre
Buburuzul Mic
Povestea Nasterii
http://www.copaculdehartie.ro/

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns gama spune:

pentru trimis textul in fr.oare merge aici??????

Assistante Presse & Shopping
Michele FURNARI
Tel : 03.20.69.79.22
mfurnari@redoute.fr

si Matei(2.aug2004)

Mergi la inceput