FRAUDA PE INTERNET - La redoute

Raspunsuri - Pagina 5

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

quote:
Originally posted by Gabitza P.

PRO TV-ul a difuzat un reportaj despre teapa "la redoute":
http://www.protv.ro/filme/peste-40-romani-pagubiti-de-site-ul-francez-la-redoute.html?id_file=28027#28027



Acest reportaj a fost facut la cererea redoutistelor de pe desprecopii si a fost filmat/documentat/sustinut cu ajutorul lor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns copiloi spune:

Nu se justifica comportamentul celor de la LR, dar totusi cauza e Posta Romana! De ani de zile ofera servicii super proaste si nu se ia nicio masura!


Alina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabitza P. spune:

aveam banuiala asta , dar vazand ca nu s-a scris nimic despre reportaj aici, m-am gandit ca poate nu totusi.
Succes! Astia si cred ca si Posta Romana merita niste!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danielac spune:

nu stiu care mai e politica celor de la LR dar eu am 3 comenzi date pe 16, 25 si 26 iulie si pana acum nu am primit nici un mail de anulare sau altceva!
pe 24 august am primit urmatorul mail:

"Bonjour,
Je vous remercie de votre commande.
Toutefois, étant donné les problèmes de livraison rencontrés avec votre pays, nous sommes obligés de suspendre les envois.
Vos commandes sont donc annulées.
Je vous rembourse la somme due par courrier.
Cordialement,

Le Service Relation clientèle

P.S : Cette adresse ne nous permet pas d'accéder et de répondre à votre demande ; si vous souhaitez prendre contact avec notre service client, vous pouvez le faire sur laredoute.fr"

de la adresa:

Marie-Therese DUPONCHELLE <mtduponc@redoute.fr>





www.desprecopii.com/POZECONCURS/folderview.asp?folder=2006%20in%20imagini&page=14" target="_blank">
Poza Dianei este Humulesti.jpg - Va place?

Petitia online:
http://www.sign2signal.com/sign2signal/index.php?ln=en&show=petitie&id=311

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danyce spune:

Danielac, pai tocmai in e-mailul de mai sus ti se spune ca ti-au fost anulate comenzile si ca platile vor fi rambursate.
Am banuit de la bun inceput ca din cauza Postei Romane au fost probleme si ca din aceasta cauza au luat decizia de a sista comenzile. Nu inteleg de ce majoritatea din voi ati platit online, de ce nu a ales nici una din voi optiunea de a plati ramburs sau pe baza unei facturi... oricum ulterior, nu anterior comenzii. Din cate stiu eu, platile online cu visa card sunt acceptate automat si daca esti din Burkina Faso...nu inteleg de ce se mira lumea ca platile au fost acceptate dupa luarea deciziei de sistare a livrarilor. Trebuie ca a fost o problema tehnica sau de organizare din partea LR. Daca returneaza banii, eu nu vad care e problema.
Marox are dreptate in privinta ambelor aspecte punctate de ea. 1)Spun asta din experienta mea, din colaborarea mea de luna care e pe cale sa se incheie cu transportorii francezi si cu firmele franceze in general. Mamma mia, ce dezastru e daca-s toti in vacante!
2)La fel, din firmele partenere majoritatea angajatilor vorbesc doar franceza, vreo 2, 3 mai stiu destul de bine engleza, suficient de bine inca sa se faca intelesi cu adevarat...mi-am luat si eu concediu ca sa se inteleaga seful cum o putea si cu cine s-o nimeri, (olandezii nu stiu franceza).Je plaisante
Cat despre o solutie pentru eventuale comenzi pe viitor, asta ar putea fi colaborarea cu o firma de logistica , transport, depozitare si comisariat vamal all in one ca doar exista in Romania. Oferta ar trebui insa sa fie trimisa de firma din Romania. Aceasta ar trebui sa le faca o oferta serioasa de pret pt (de ex.) un transport pe saptamana / la 10 zile/ 2 saptamani (in fct de numarul comenzilor stranse) in Romania, depozitare si livrare la domiciliu pe baza unor rute stabilite (prin microbruze sau masini mici).In acest caz, transportul ar costa ceva mai mult, dar ar fi mult mai sigur decat prin posta si ambele parti ar fi multumite. E doar o idee...

Daniela Veuger si Alma Bianca 21 octombrie 2004
Alma,poze noi,si mai noi,cele mai noi,nou-noute,
poze yahoo


www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43451" target="_blank">Povestea Almei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns claujro spune:

danyce, nu am ales plata la livrare pentru ca aceast optiune NU EXISTA pentru Romania.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns danielac spune:

da, asa cum spune Clau, nu era alta posibilitate, decat plata online...


www.desprecopii.com/POZECONCURS/folderview.asp?folder=2006%20in%20imagini&page=14" target="_blank">
Poza Dianei este Humulesti.jpg - Va place?

Petitia online:
http://www.sign2signal.com/sign2signal/index.php?ln=en&show=petitie&id=311

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns David_mami spune:

Fetelor, bun gasit va spun si eu.
Am vazut si eu materialul la TV. Nici nu stiam de topicurile cu La Redoute de pe forumul acesta.
Am primit si eu de la ei veste anularii celor doua comenzi plasate si mi-au trimis un cec.
Cum se procedeaza acum? De la ce banca pot ridica banii?
M-am interesat la banca ce mi-a emis cardul cu care am platit vestitele produse si mi-au spus ca ei nu lucreaza cu cecuri (ABN AMRO).
Puteti sa ma ajutati, va rog?
Mltumesc anticipat!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miki68 spune:

quote:
Originally posted by David_mami

Fetelor, bun gasit va spun si eu.
Am vazut si eu materialul la TV. Nici nu stiam de topicurile cu La Redoute de pe forumul acesta.
Am primit si eu de la ei veste anularii celor doua comenzi plasate si mi-au trimis un cec.
Cum se procedeaza acum? De la ce banca pot ridica banii?
M-am interesat la banca ce mi-a emis cardul cu care am platit vestitele produse si mi-au spus ca ei nu lucreaza cu cecuri (ABN AMRO).
Puteti sa ma ajutati, va rog?
Mltumesc anticipat!


Tot cu card AAB am platit si eu. Am ales sa nu incasez cec-urile (de la alta banca, bineinteles, pt. ca AAB nu lucreaza cu CEC-uri la pers. fizice)pt. ca comisioanele sunt f.mari si nu mai ramaneam cu mai nimic din c/v cec-ului. Asa ca dupa indelungi discutii cu banca, m-am lamurit. Am completat un "formular initiere disputa" la care am marcat optiunea "bunurile nu au fost primite", am atasat cererii e-mailul de confirmare a comenzii, e-mailul de anulare a comenzii, "conditiile de vanzare" (listate de pe site) si alaturat pe o foaie un scurt istoric al "relatiei" cu LR (exemplu: am comandat de x ori, am primit fiecare comanda, dar comanda din data de ... mi-a fost anulata). Toate astea le depui la banca. Pe mine, pt.lamuriri suplimentare m-a contactat un chargeback officer de la sediul ABN AMRO BANK, Piata Montreal 10, WTCB-E Etaj 2, Sector 1 Bucuresti. Actioneaza in consecinta! Precedentul l-am creat eu . Nu mai pot spune ca nu stiu despre ce e vorba. Oricum disputa este investigata de MasterCard.

Edit: N-am zis care ar fi finalitatea: virarea sumei direct in contul cardului de credit (exact suma datorata de LR).

cristina d.
www.flickr.com/photos/9558016@N05/?saved=1" target="_blank">Motaneii mei

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns David_mami spune:

Miki, multumesc mult de tot.
Presupun ca formularul l-ai ridicat de la ei, nu?

Mergi la inceput