Clasa a-III-a : 2011-2012 (2)

Raspunsuri - Pagina 10

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Sabina spune:

eu acuma am citit (cu diagonalele mele), felicitari lui M Anya, e minunat! Va pup.



Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!

Cum mi-am alaptat copiii


Sabina's blog, Sofia Galagia si bb Gheo

Cea mai lungă cale este calea care duce de la urechi la inimă.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anya spune:

Multumim!
De bine ce l-am laudat, aseara m-am suparat pe el. A scris atat de uraaaat!!! Uf, ce ma fac eu cu el.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lalya spune:

Anya, Felicitari pentru rezultat!
Sa stii ca si noi ne mai certam din cauza scrisului
De ceva timp a inceput sa scrie foarte mic si face literele ascutite;

Noi joi mergem la teatru
Ieri au trecut la inmultirea cu 6, iar astazi au munca independenta.
La romana au avut de explicat o strofa dintr-o poezie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anya spune:

Noi n-am inceput oficial (la scoala) inmultirea. Ieri era fericit ca le-a dat de facut niste probleme pe care le mai daduse inainte de vacanta.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

Azi au facut inmultirea cu 6. Au dat test la mate si (iar) i-a scazut niste puncte ca a facut problema dintr-o bucata . Pe mine ma enerveaza rau asta: faci cu ei exercitii de gen 57-3x4 = dar daca iti pune problema intr-un singur exercitiu nu e bine, cica "intrebarile?" ... si -0,6p.
Asta e, n-am nicio intentie sa-i zic sa le fac din nshpe pasi cand poate dintr-unul singur. Si notele sa fie care-or fi! Am zis!


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns happiness spune:

Eu chiar am vorbit despre asta cu o colega de mate si zicea ca e foarte bine sa stie copilul sa faca problema pe etape, sa puna intrebari si sa explice exact cum gandeste. Am inceput si noi oficial inmultirea, cu termeni specifici si exemple de adunare repetata. La romana testul a fost simplu, dar desigur a uitat o litera intr-un cuvant si a luat iar -FB...La mate cred ca maine il primim, acolo am mari emotii pentru ca e vorba de numere mari si greseste unoeri din neatentie si pentru ca nu are rabdare sa faca operatia cu cifrele unele sub altele...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

Citat:
citat din mesajul lui happiness

Eu chiar am vorbit despre asta cu o colega de mate si zicea ca e foarte bine sa stie copilul sa faca problema pe etape, sa puna intrebari si sa explice exact cum gandeste.


Pai .. a mea stie sa-l faca cu etape dar nu intelege (si nici eu) de ce. Adica, daca se poate simplu si cu scris un singur rand, de ce trebuie complicat si cu scris 5 randuri? Concret problme era de gen "erau 50 de mere, Ana a mancat 3 si fratele ei de 2 ori mai multe, cate mere au ramas?" Presupun ca trebuia sa scrie intai "cate mere a mancat fratele?" 2x3 = 6, apoi cate mere au ramas dupa ce a mancat Ana si tot asa. Ei, fi-mea a ascris 50-3-2x3=. Eu nu inteleg, ce era de explicat aici .... Si de ce ar fi bine? La fel se va cere si peste 2 ani? Dar peste 5? Mie mi se pare mai bine sa-i inveti sa le scurteze daca pot nu sa le lungeasca.
Deci () - pana cand vor face asa? Adica si intr-a V-a tot asa li se cere sau, pana la urma, se pune in cat mai putine ecuatii o problema (cum e firesc)?

Pana una-alta i-am zis si eu ca daca tot le face "intr-una" macar sa scrie o juma' de rand cu ce face gen "aflam nr de mere ramase:". Chit ca e stupid, dar asta se cere, asta trebuie sa faca.


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

Mi-am adus aminte sa-mi exprim confuzia : Anul trecut la evaluari era rau-rau (7 puncte, v-am zis) daca scriai urat. Anul asta vad ca nu mai e nicio problema (nici macar 1 p pentru scris urat).
Asa ca trebuie sa fiu atenta ce o pun sa faca si ce nu (ca n-are rost sa se oboseasca daca oricum la anul nu se mai cere), trebuie sa prevad ce se va cere in viitor, de-aia intrebam - asa va fi toata generala sau e doar de moment figura asta cu etapele ....

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns loryi1974 spune:

In principiu, orice rezolvare corecta ar trebui acceptata. Dar , cred eu, trebuie sa explice foarte clar inainte ce face. Sunt copii si copii, unii inteleg mai greu rezolvarea asta dintr-o bucata.
Cu inmultirea zici ca-i alearga cineva din spate, au ajuns deja la cea cu 6, iar pe urmatoarele le-am vazut pe o singura pagina de manual, desi sunt cele care ridica cele mai mari probleme.Fiica-mea nu are probleme, dar altii s-ar putea pierde in cursa asta catre ce ? Ca pana acum era asa o lalaiala...Nu stiu de ce au scos inmultirea de la clasa a doua.S-ar fi facut mai in tihna asa, iar acum ar fi priceput mai multi problemele legate de toate operatiile.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

Fi-mea a facut inmultirea cu 7 si 8 in aceeasi zi. In manual erau 7-8-9 dar a mai lungit-o invatatoarea. Intr-adevar alearga prin inmultire si e un pic ciudat. Daca n-o stii, macar partial, dinainte cred ca e destul de greu.
Dupa inmultirea cu 5, au facut recapitulare si paranteze rotunde si drepte - adica operatii combinate cu + - x cu paranteze. O singura ora.
Mi se pare si asta foarte putin - e ca la facultate le predai intr-o ora si le ceri sa stie, treaba lor cum. In primele 4 clase eu cred ca trebuia repetat si iar repetat, sunt prea mici sa stie sa invete singuri acasa - daca nu se ocupa parintele sau meditatorul sau afterul cred ca le e practic imposibil copiilor.
Monica inca mai are scapari cu inmultirea. Daca e obosita, daca o iei repede, sta si se gandeste destul de mult.

Mergi la inceput