Mladite si mugurasi de mai-iunie 2008 (53)

Raspunsuri - Pagina 14

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns MissParker spune:

Doloress, pe proba pe care am primit-o de gris cu lapte (gris din orez si porumb) de la Milupa (cele mai scumpe) scrie ca e fara gluten si e din ala pt. bebei de 4 luni, nu ma bag la din ala care – sanchi – e pt. 6 luni, ca e prea devreme pt. noi, intr-adevar... Bafta si voua cu somnicul!

simonacip – zau ca nu vreau sa pun sare in rana, dar eu sunt dusmana medicamentelor si ma trec fiori pe sira spinarii cand aud cu cata usurinta experimenteaza doctorii din Romania cu sanatatea copiiilor. De cele mai multe ori habar nu au ce are copilul, merg pe ghicite si uneori se brodeste, alteori apar efecte adverse (pe care evident ei le neaga, ca doar ei sunt autoritatile in materie). Eu sunt pentru imunizare naturala sau prin alimente (portocale, broccoli pt. vitamina C). Nu m-am blonzit de tot, mi-a improspatat doar suvitele din crestet...

ca eric, m-am cutremurat citind lista de vaccinuri facute deja lui Eric. Mda, iar ma bucur ca traiesc in Germania... Aici mafia concernelor farmaceutice inca nu a ajuns asa puternica incat sa impuna vaccinuri obligatorii...
Adriana, m-am uitat pe lista de „componente“, nu au sare, aici sunt obligati sa precizeze daca ar contine sare... Eu zic asa: pentru bebei totul e variat, ei nu cunosteau decat gustul de lapte, la diversificare le putem amesteca morcovei cu dovlecel, morcovei cu cartofi, dovlecel cu broccoli, morcovei cu conopida si cu cartofi, dovlecel cu fenicul etc., apoi bagam carnita de pui/curcan, exista enspe variatiuni si eu am de gand sa-l tin cam 5-6 zile bune cu un singur aliment nou pana sa-i introduc altul... In conditiile astea nu are nevoie de sare.