Clopotei de ianuarie-februarie 2008 (123)
Raspunsuri - Pagina 13
stoisor spune:
vai Stancuta prin ce ati trecut,bine ca ai facut-o sa pape macar si e pe drum bun,ma refer la medicatie ,ca sti ce e cu ea si sa o veghezi
ingerasu sa se faca bine
Sara Ioana 15.02.2008
POZELE NOASTRE
ASA MARE SUNT ACUM
stoisor spune:
Stancuta sigur scaunele lichide sunt de la medicamente,de la antitermice si noi am patit
inca ceva ,cum i-ai facut aerosoli?ai aparat?
ma bate gandu sa iau si eu unul
Sara Ioana 15.02.2008
POZELE NOASTRE
ASA MARE SUNT ACUM
stancutza spune:
| Citat: |
| citat din mesajul lui stoisor Stancuta sigur scaunele lichide sunt de la medicamente,de la antitermice si noi am patit inca ceva ,cum i-ai facut aerosoli?ai aparat? ma bate gandu sa iau si eu unul Sara Ioana 15.02.2008POZELE NOASTRE ASA MARE SUNT ACUM |
Uff...tocmai a facut inca unul...Sper sa fie de la medicamente si nu de la altceva. Da, avem aparat de aerosoli, e bun si pt adulti, asta daca ai un dr care sa stie sa recomande tratamente cu aerosoli...
Stancutza,
de
Sofia Elena - 21.01.2008Poze
www.youtube.com/profile_videos?user=stancutza78" target="_blank">Filmulete
Povestea nasterii Sofiei
Ereena spune:
Prietenia intre femei: O femeie nu a ajuns acasa intr-o noapte. In urmatoarea dimineata i-a spus sotului ca a adormit la o prietena. Pentru ca sa verifice el a sunat la cele mai bune zece prietene ale nevestei. Nici una nu stia nimic despre cele intamplate. Prietania intre barbati: Un barbat nu a ajuns acasa intr-o noapte. In urmatoarea dimineata i-a spus sotiei ca a dormit la un prieten. Pentru ca sa verifice ea a sunat la cei mai buni 10 prieteni ai sotului. Opt dintre ei au confirmat ca a dormit la ei, doi au explicat ca inca este acolo.
MATEI
Primul
5.10.2008
PITICUL URIAS
O MINUNE DE 8 LUNI
Ereena spune:
| citat din mesajul lui Ellenuta OARE CU CINE SEAMANA EVA?? Elena de Eva Maria (14.01.2008)Eva creste mare Eva |