Nou stil de viatza (216)
Raspunsuri - Pagina 7
justasmallkiss spune:
Neatza Carmen.Tu care ceai verde il bei,cel simplu?Am vrut si eu sa beau unul aseara si am zis ca mi se intorc matzele de dos,nu mi-a placut deloc la gust. Nu plec la munca,nici sa vreau si nu as putea sa lucrez,sunt inca acasa in medical.
Iei o pauza de dieta,nu?Sa nu pleci de pe forum.
tlaura spune:
Buna dimineata fetelor!
Cu intarziere, dar din tot sufletul urez si eu LA MULTI ANI, pentru CARMEN si MELISA, printesa de Alina!
va doresc multa sanatate si fie ca toate visele sa vi se implineasca!
Alina, ti-am trimis un mail, nu l-ai primit? Eu am pierdut nr. tau de tel; da-mi un PM. sa-ti traiasaca fetele si sa te bucuri de ele! da-le si cate un din partea lui Andrei!
Tumpi, ce faci draga mea? pe prima pagina, ti-am scris un mesaj lung cu ceea ce s-a intamplat si la nunta mea! se pare ca nu l-ai citit, dar nu e prea tarziu!
hcclara, ce m-ai amuzat cu blatul tau! Era blat de bucatarie, intr-adevar, ca nu stateam acum de torturi!
nasoala intamplarea cu barbatul din parc! Din nefericire, nemernici exista peste tot in lume! Bine ca ai fost pe faza!
Dau si eu raportul azi: 54.500 adica -500 gr. Deja incep sa intru la idei, pentru ca desinu mai tin cont ce mananc (si mananc!), continui sa slabesc! parca nu imi suna a bine!
Gusta, Tzuni, Violeta, Delidana, Hopes, justasmallkiss, puskin, Eftimie, Criscosty si restul fetelor !
carina spune:
Neata,
Felicitari celor care au slabit saptamana asta.
Ioana: mersi de cafea. Carina doarme si pana tarziu. De exemplu, sambata s-a trezit la 10, iar duminica la 11. De culcat se culca pe la 11 in weekend si in jur de 10 in timpul saptamanii, iar la pranz nu mai doarme decat uneori la gradi.
Delia: ce pofta imi faci de concediu....
Violeta: imi pare rau de problemele de la serviciu.
Criss: si eu sunt alaturi de tine si sper din suflet sa fie mai bine bunica ta
Tumpi: La multi ani pentru sotior. Sa fiti fericiti pana la adanci batraneti!