Ionut poate fi un copil normal!

Raspunsuri - Pagina 27

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mery_anna spune:

Bun gasit!
Va salutam cu drag din Ardeal!Am venit astazi de dimineata la Cluj,unde ne-am intalnit cu unul dintre medicii care se ocupa cu implantul cohlear si cu medicul anestezist.Drumul a fost luuuung si molcom...abia,abia,dar Ionut a rezistat eroic.Tocmai la intalnirea cu medicii el a dormit si nu l-am putut trezi nicicum.
Din pacate a trecut putin timp de la ultima internare a luI Ionut si nu putem face acum implantul,trebuie sa ne intoarcem in jur de 20 iulie.Totul depinde de starea de sanatate a lui Ionut.Avem de facut si un set de analize,investigatii...Sunt cam suparata,medicul spune ca implantul pe care il au nu este atat de performant ca cel de ultima generatie,iar daca vrem unul performant trebuie sa platim,nici nu am intrebat cat,nu am eu atatia bani...abia daca vom avea cu ce sa ne platim biletele si analizele...Poate maine vom fi mai veseli
Sanatate si multi !

Minoiu Mariana
-------------------
Aici il puteti vedea pe Ionut!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Carmi spune:

Chiar ma intrebam ce mai faceti...
Un pupic lui Ionut cel mic !


Carmi si Fabiano-om-mare, ca papa:D (20.10.05)


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mery_anna spune:

Carmina si eu ma intrebam ce mai faceti?Cand veniti in vizita in tara?
Sa fiti sanatosi,va imbratisam cu mult drag!

Noi maine ne intalnim cu un domn minunat de la Timisoara,care se ocupa de achizitionarea si reglarea implantelor,iar dupa intalnirea cu dansul vom sti cum este cu aparatura asta complicata,care se numeste implant cohlear.Mai stam putin pe aceste meleaguri,nu ne grabim sa plecam acasa,ci plecam la Beclean,la o buna si draga prietena,profesoara mea de chimie din liceu.Este tare frumos pe aici,oamenii sunt buni si primitori,iar Dani spera sa isi gaseasca o prietena ardeleanca

Va dorim sa aveti o vacanta frumoasa,cu mult soare!

Minoiu Mariana