Pacientele optimiste si gravi ale dr Tutunaru (30)
Raspunsuri - Pagina 7
ralu_t spune:
fetelor, si inainte sa ma duc sa bag un somn de recuperare, va imbratisez pe toate si va pup de o mie de ori asa
pt toate cuvintele frumoase pe care le-am auzit de la voi.
Kora, banuiesc ca esti foarte nerabdatoare si extaziata. Sa de DD sa fie bine si s-o punem de un dans pt tine peste vreo 2-3 saptamani.
ma duc sa scot bandajele
http://community.webshots.com/user/ralu_tempea
Alexela spune:
Fetelor, cand vad tot ce scrieti legat de plicuri parca nici nu-mi vine sa cred... In ideea ca amandoi parintii mei sunt medici, cu salariile mizerabile de rigoare, si niciodata nu i-am auzit sa primeasca spaga... sau, ma rog, plata extra pt serviciile lor... Pacat ca nici unul din ei nu e ginecolog...
Alexela
Alexela spune:
Tutunici, va intreb si eu ceva, stiu ca ar tb sa pun intrebarea la alt topic, dar nu prea le cunosc pe fetele de la alte topicuri, asa ca va intreb pe voi: a luat vreuna din voi MACA pt ovulatie?!?!? Daca da, spuneti-mi si mie, iti trebuie acceptul dr, sau n-are ca sa faca rau?!?!?! Si cum se ia?!?!? Am citit pe cutie ca se iau 2 capsule de doua ori pe zi, 20 de zile pe luna, dar nu stiu exact. Imi da cineva lamuriri?!?!?
Mersic!
Alexela
KoraPop spune:
Alexela si tatal meu e medic de familie ( specializarea pediatrie...) si te inteleg ca nici al meu nu ia spaga,nici nu are de ce...eh...daca nu s-a facut chirurg sau ginecolog....Maca poti lua 2-3 pastile din prima zi de CM pana la ovulatie,medicii in general nu sunt de acord,dar stiu o multime de fete pe care le-a ajutat mult.Daca ai ovulatie buna si endometrul creste bine si la ovulatie e peste 8-9 mm nu vad de ce sa iei...Bafta multa!
ralu rezultatul final il voi afla abia prin 9-10 mai asa ca...mai vorbim pe atunci daca e dans sau nu...
Kora
CARPE DIEM!
Alexela spune: