sunt ciudata?

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns corinadana spune:

Mamico Dulce tv ul pe frigider e demult!!!!

corinadana mama Ralucai

http://community.webshots.com/user/corinaraluca

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns marci spune:

Ariel, te invidiez!
La mine in casa sunt 2 televizoare si ma apuca criza cand le aud. Sotului meu ii place la nebunie sa asculte cum se porcaiesc ai nostri carmaci, nu ma intreba de ce, pt ca n-am sa inteleg niciodata.
Timp de 4 ani ii explic ca televizorul nu-l informeaza,ca e f greu sa discerni cine are dreptate atata timp cat iti lipsesc acele informatii care te-ar ajuta sa ajungi la el si decat sa stau sa racai in rahatul lor ca.......poate cine stie voi ajunge la adevar mai bine fac ceva util si placut.
De azi am aplicat varianta extrema, aceea de a iesi din camera cand aprinde televizorul. Azi ne-am baut cafeaua separat, el ascultand aberatiile lui Mircea Badea, eu in bucatarie, gandindu-ma la ceva frumos.
Am ajuns sa astept cu nerabdare sa plece la serviciu, stau cu ochii pe ceas, pt a putea sa sting televizoarele (merg amandoua in acelasi timp sa nu cumva sa ne scape vreo informatie).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MissParker spune:

Si eu le invidiez pe fericitele care rezista fara TV. Eu declar sincer ca sunt dependenta de serialele bune (CSI, Criminal Intent, Dr. House, Grey's Anatomy, The Closer, Boston Legal, Desperate Housewives etc.), din care incerc sa invat cat mai mult despre psihologia umana. Filme bune vedem si noi tot pe DVD. In rest, stirile importante si eu le aflu de pe net, iar la talkshow-uri si alte rahaturi cu barfe despre VIP-uri nu ma uit.