Piticlonti de iulie - august 2004 (212)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns szivarvany spune:

Salutare tuturor !
Mai traiesc ... mai muncesc ... dar timp nu am de nimik ...

Mitzu - la noi functioneaza o kestie: pun in seringa de nurofen ser sau vibrocil si ii dau in mana mandrei, care desigur isi pune in nara k stie deja ce fac io si zbang, apas si gata, dupa care incep maimutarelile de rigoare si uitam incidentul.

EU am o problema grava fetele, NU am rabdareee, adica ii spun de 37 de ori sa nu faca asta ca poate pica, se poate rani, iar capra mica face dinadins. Si recunosc ca am caftit o in sensul ca iam dat peste pampersi, bine nteles ca nu a afectat o deloc kestia, dar m am simtit infiorator, adik mi am pierdut cumpatul. Ce draq sa fac ???

Leeloo - noah stii ceva, sa nu te mai gandesti la asa ceva !!! Nu stii tu cum sunt medicii in Ro ??? Ca tre` sa mergi la minim 3 si toti 3 au opinii diferite ! Lasa l pe Stefanutz in pace, e un copil perfect !

Cristal - pupam burticea sa treaca durerile

Nu mai stiu ce am citit, recunosc. Am o perioada dezgustatoare si incerc sa revin la linia de plutire.

tuturor !

Daria & www.webshots.com/user/giulia16" target="_blank">GIULIA_(2004_08_16)
EkipaVerde: Delidana - Khristin - Daria - DianaR - Dulcetica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns g_ioana spune:

Mitzunoi la nas folosim doar ser fiziologic si nazomer si la gros pastilutze de karvol,pe batiste sau in oale cu apa,de ni se desfunda nasul la intreg familionul!Btw,"prietenul fan piticlonti" este un prieten de vreo 17 ani care a descoperit ca io stau pe forum si-l suna pe sotior sa-i zica ca stie toate secretele noastre inclusiv cand mi-am facut testul de sarcina acu 3 ani!Ei si ce....
Andries ce ne-ai facut mamaaa,lipseste finalul sa nu stim noi daca a ramas sau nu cu olandezul!!!???
Roxi asa este bine,din prima..