PIERSICUTZE de iulie - august 2006 (26)

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns oanaalex spune:

Mirrha Banuiesc ca doctorul a dat procentul asta strict pentru cazul meu. Ma gandesc ca la fiecare e altfel. Faza e ca Alex a fost destul de mare si desi am avut o zi intreaga contractii in urma inducerii nasterii, el nu a coborat deloc si nici eu nu m-am dilatat mai mult de 3 cm. Poate e ceva cu mine, nu am inteles nici in ziua de azi care e cauza exacta. Doctorul cred ca se astepta sa ajung la cezariana ca de la bun inceput mi-a spus ca o sa fie un " long, long labor". Sti si tu cum sunt medicii de pe aici ca nu-ti spun tie numai ce considera ei ca tr spus in rest tine de meseria lor si stiu ei ce tr sa faca. Eu sunt convinsa ca a incercat tot ce a putut ca sa nasc natural, dar nu a fost sa fie. Astept a doua sarcina poate o sa am mai mult noroc ca tare imi e urata taietura asta de sub burta si acum cand o vad.

Oana si bb Alex(05.08.2006)
http://pg.photos.yahoo.com/ph/oana2002it/album?.dir=/adbere2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dariana spune:

neata mamici si bebici!

lucians, am vazut filmuletzele, sunt super; intradevar este si joaca preferata a lui Darius si e fascinat si de oglinda. Lui ii mai place la baitza, sa dea din picioruse si din manutze si ii mai pun o ratzusca si un pestisor acolo pe carele inhatza si le roade si rade copios cand apas eu pe ele si piuie.

Dariana si Darius (30.07.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns maryion spune:

- pt 7 lunisoare

Riana, fetita lui Ralu80

- pt 6 lunisoare

Maria, fetita lui Taty

VARSTA DARIUS-THEODOR

POZE

Mary de Darius-Theodor (14.07.2006)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aricica spune:

buna fetelor!nu ma baga si pe mine nimeni in seama?cit ceiut beau bebeii vostri? al meu bea 300 ml pe zi! e mult?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns save spune:

LA MULTE LUNUTE PT RIANA SI MARIA