** Mamici de Mai - Iunie 2007 ** (18)

Raspunsuri - Pagina 3

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns DidiAlex spune:

Iri, daca as fi in locu tau, si cred ca am fost la un moment dat cand eram si io si baietelul meu bolnavior, am ales asa:
- am stat cu el inclusiv dormit pt ca se trezeste des si microbii ii iau si din bus nu numai de la copil daca asta e sa ii iau; (stim noi povatza cu drobul de sare)
- nu am luat antibiotic decat daca nu as fi tinut febra sub control. Sunt medici si medici ( cu toate stim ca medicii din ro spun ca daca tu ai febra nu il alaptezi pe bb mik. CEea ce e fals. laptele e mai cald si nu trebuie sa intrerupi alaptatu ) si s-a aruncat medicul asta acu fara macar sa te consulte.
Febra in sarcina intr-adevar face rau lu bb din burtica. Asa ca trateaza acu decat sa ajungi pana zile de febra

Dar mai bine mergi acasa, stai relax si bei ceaiuri 1,2 zile. ai sa vezi ca si fetitei tale o sa ii treaca mult mai repede raceala daca e langa mami.
Bafta!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns DidiAlex spune:

Carrie, io cred. de vreo 2 ori. mi s.a intarit burta cam pietroi si durere. sper sa ne ocoleasca o vreme.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vas spune: